quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Sja, verstandig worden hoort er nou eenmaal bij. 2016-2017 was niet mijn beste periode, en begin dit jaar ook nog 1 misstap gemaakt, alles vanaf mijn huidige 2 kanalen (November 2018 en Maart 2020) laten toch wel een ander iemand zien, al zeg ik het zelf.
Vind het persoonlijk onverstandig, want ze staat als DJMO óveral op internet maar verbind ook regelmatig haar echte naam aan bepaalde dingen op de FP of FOK! in het algemeen, dus zou het zelf niet doen, wetende dat ik jonge kinderen heb die het kunnen zien later.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat is je professionele mening over de naaktfoto op de FP van DMJO?
Mijn moeder kijkt m'n content en een aantal vrienden ook, die vinden het leuk wat ik doe en hebben er respect voor dat ik met m'n kop op het net durf te staan, al hebben ze óók allemaal de wat mindere filmpjes gezien, al weten ze gelukkig beter. En ik weet zelf óók beter en zie het als leermomenten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Kijken je vrienden/familie ook naar je video’s? Zo ja, wat vinden ze ervan?
Voor welk filmpje schaamt je moeder zich het meest?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt m'n content en een aantal vrienden ook, die vinden het leuk wat ik doe en hebben er respect voor dat ik met m'n kop op het net durf te staan, al hebben ze óók allemaal de wat mindere filmpjes gezien, al weten ze gelukkig beter. En ik weet zelf óók beter en zie het als leermomenten.
Ze heeft zich er nog over uitgesproken. Maar het is hoe dan ook een leermoment, en niet zoals ik normaliter ben, en dat ziet zij, en mijn vrienden, gelukkig allemaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor welk filmpje schaamt je moeder zich het meest?
Eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk onverstandig, want ze staat als DJMO óveral op internet maar verbind ook regelmatig haar echte naam aan bepaalde dingen op de FP of FOK! in het algemeen, dus zou het zelf niet doen, wetende dat ik jonge kinderen heb die het kunnen zien later.
Zelf zei ze er over dat ze haar kinderen wil laten opgroeien zonder schaamte voor je lijf, en ze heeft een goede set billen, maar toch zou ik mij er wel druk om maken en had ik 2x nagedacht, iets met perceptie en perspectief.
Ik wil een PS5 gaan aanschaffen voor GT7, dat word mijn eerste console in (dan) 14 jaar tijd.quote:
Dit is toch het Braddietopic?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:57 schreef bamibij het volgende:
Deze Q&A reeks toont aan dat er behoefte is aan een Braddie-topique
GTA met commentaar zou ik geniaal zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik wil een PS5 gaan aanschaffen voor GT7, dat word mijn eerste console in (dan) 14 jaar tijd.
Speelde regelmatig Rocket League, Goat of Duty en Euro Truck Simulator maar al heel lang niet meer aangeraakt
Deze Q&A reeks toont aan dat er best respectvol met en over Braddie gesproken kan wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:57 schreef bamibij het volgende:
Zodra de reeks er is dan is denk ik ook het respectvolle wat Spinazieruiker aangeeft wel klaar helaas.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:57 schreef bamibij het volgende:
Ben niet van het gamen met commentaar helaasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
GTA met commentaar zou ik geniaal zijn.
Zeurchauffeur in GT7 lijkt me een prima compromis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben niet van het gamen met commentaar helaas
Dit mag zeker nog wel even doorgaan. Biedt ook nieuwe perspectieven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Deze Q&A kan gewoon nog een tijdje doorgaan toch?
Braad, verwacht je dat er ooit weer een Twingo komt?
Misschien een elektrische tegen de tijd dat ze in het tweedehands circuit opduiken en benzine/diesel echt finito is?
Toch weer proberen om een eigen reeks te krijgen, vuile aandachtshoerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zodra de reeks er is dan is denk ik ook het respectvolle wat Spinazieruiker aangeeft wel klaar helaas.
Van mij mag er zéker een topic komen, maar dan moet het niet weer een zeikfestijn worden en moet er ook zeker respectvol met elkaar omgegaan worden. Maar dit is aan @:Paul Of hij mij weer een eigen topic wil geven.
Kan je gaan lopen scheldenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toch weer proberen om een eigen reeks te krijgen, vuile aandachtshoer
Net zoals je in mn dm deed en me daarna blokkeerde?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan je gaan lopen scheldenMaar als het een keer op een normale manier kan. Zoals de Q&A ook redelijk normaal verloopt, is er toch niets aan de hand?
Denk dat de mods de hoeveelheid TRs niet normaal vinden en ze het daarom ook niet zien zitten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan je gaan lopen scheldenMaar als het een keer op een normale manier kan. Zoals de Q&A ook redelijk normaal verloopt, is er toch niets aan de hand?
Sws dat ie allemaal tr's zet omdat ie verwacht dat de mods zn persoonlijke politie isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk dat de mods de hoeveelheid TRs niet normaal vinden en ze het daarom ook niet zien zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |