abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 02:55:44 #76
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195799229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wel natuurlijk. Feit is dat je met een naam als Mohammed en of Fatima of Gregory in je CV bij gelijkwaardige kwaliteit kansloos bent in veel gevallen.
Toch niet bij de gemeente Amsterdam?
Hier heb je zo'n succesnummer

  vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:21:57 #77
80382 manny
30 is best veel
pi_195800182
Meest lastige lijkt me dat het hele white privilege principe uitermate los onderbouwd is en geen echte "harde" grond heeft. Ik heb het dan over scherpe definities, aangetoonde effecten, bewezen tegenmaatregelen, etc

Van de andere kant kan ik me voorstellen dat het voor ambtenaren goed is om te (h)erkennen dat bepaalde bevolkingsgroepen (daar gaan we al: wat is dat dan precies, een bevolkingsgroep) of individuen soms voordeel of nadeel hebben van bijv achternaam, kleur of postcode..

Ik vrees hele wazige, softe trainingen met onbewezen theorie als basis.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:35:30 #78
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195800229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 07:21 schreef manny het volgende:
Meest lastige lijkt me dat het hele white privilege principe uitermate los onderbouwd is en geen echte "harde" grond heeft. Ik heb het dan over scherpe definities, aangetoonde effecten, bewezen tegenmaatregelen, etc

Van de andere kant kan ik me voorstellen dat het voor ambtenaren goed is om te (h)erkennen dat bepaalde bevolkingsgroepen (daar gaan we al: wat is dat dan precies, een bevolkingsgroep) of individuen soms voordeel of nadeel hebben van bijv achternaam, kleur of postcode..

Ik vrees hele wazige, softe trainingen met onbewezen theorie als basis.
Deze trainingen worden zwaar overtrokken. Wel eens in Amsterdam bij de gemeente geweest? Het aantal blanke ambtenaren is onderhand op twee handen te tellen.

Desalniettemin; vreemde prioriteiten hebben ze bij GL.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195800341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 07:21 schreef manny het volgende:
Meest lastige lijkt me dat het hele white privilege principe uitermate los onderbouwd is en geen echte "harde" grond heeft. Ik heb het dan over scherpe definities, aangetoonde effecten, bewezen tegenmaatregelen, etc

Van de andere kant kan ik me voorstellen dat het voor ambtenaren goed is om te (h)erkennen dat bepaalde bevolkingsgroepen (daar gaan we al: wat is dat dan precies, een bevolkingsgroep) of individuen soms voordeel of nadeel hebben van bijv achternaam, kleur of postcode..

Ik vrees hele wazige, softe trainingen met onbewezen theorie als basis.
Het is dan ook domweg racisme, meer is het niet.
Een hele bevolking over 1 kam scheren dat ze allemaal op een bepaalde manier behandeld worden en eigenlijk anders behandeld zouden moeten worden.

Sylvana is dan ook groot voorstander van de apartheid, dat kan haast niet anders.
pi_195800362
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:51 schreef Hexagon het volgende:
Dit is toch al oud nieuws?

Maar ik denk dat de meeste ambtenaren dit soort oervervelende sessies een beetje gaan uitzitten met voor zich uit staren :D
Als de broodjes tijdens de lunch maar lekker zijn...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195800428
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 07:21 schreef manny het volgende:
Meest lastige lijkt me dat het hele white privilege principe uitermate los onderbouwd is en geen echte "harde" grond heeft. Ik heb het dan over scherpe definities, aangetoonde effecten, bewezen tegenmaatregelen, etc

Van de andere kant kan ik me voorstellen dat het voor ambtenaren goed is om te (h)erkennen dat bepaalde bevolkingsgroepen (daar gaan we al: wat is dat dan precies, een bevolkingsgroep) of individuen soms voordeel of nadeel hebben van bijv achternaam, kleur of postcode..

Ik vrees hele wazige, softe trainingen met onbewezen theorie als basis.
Waarom? Grotendeel van de blanke ambtenaren doen niemand kwaad, accepteren hoe je bent, doen hun werk gewoon, maken geen onderscheid ect ect en dit is hoe ze behandeld worden?

Degene die dicht verzonnen heeft moet zich diep schamen met zijn racistische instelling.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:13:17 #82
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195800471
Ben benieuwd welk subsidieclubje de trainingen mag gaan geven. Dat is toch al gauw een kleine duizend Euro per cursist, dat tikt dus lekker aan. En wat je dan tijdens die cursus allemaal vertelt maakt geen reet uit, als je maar zwart bent.
pi_195800993
Dat dit plan maar lekker stilletjes mag worden weggestopt in een lade.
net zoals in 2010 bij het kabinetsbeleid van Rutte 1 waarbij een dubbele nationaliteit zou worden opgeheven. hoor je ook nooit meer wat van.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195801122
Stuur die trainers eerst maar eens op taalcursus, wellicht helpt dat bij het krijgen van een normale baan ipv een tribalistische greep uit de staatsruif. Het is het privilege dus 'wit privilege' of nog beter 'blank privilege'.

ABN-privilege ligt binnen ieders bereik. Praat fatsoenlijk Nederlands en je wordt vermoed intelligent en goed opgeleid te zijn. Als je je lidwoorden en bijvoeglijke naamwoorden na je 10e nog steeds niet onder knie hebt kun je misschien beter wat met de handen gaan doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195801258
Heropvoedingskamp Amsterdam.

pi_195801512
Deze film lijkt me een stuk enger:

Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:16:47 #87
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_195801857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Deze film lijkt me een stuk enger:

[ afbeelding ]
Ik zie hier geen onwaarheid in. Ik denk dat witte onmenschen moeten buigen voor de superieure mensen van kleur
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_195801983
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Als je je lidwoorden en bijvoeglijke naamwoorden na je 10e nog steeds niet onder knie hebt kun je misschien beter wat met de handen gaan doen.
Tegenwoordig staat zulke mensen niets in de weg om een carrière als repper of infloewensur te starten; bij beide "beroepen" vormt een begrensd intellect geen enkele belemmering.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195802115
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:23 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

bij beide "beroepen" vormt een begrensd intellect geen enkele belemmering.
Het lijkt zelfs een pre.
pi_195802171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wasda? Een rondje langs de terrasjes waar de gekleurde medemens niet welkom is?
Je gaat met zijn allen op één lijn staan. Dan volgen er stellingen die met "ja" of "nee" zijn te beantwoorden. Bijvoorbeeld: 'mijn ouders hebben mij altijd geholpen met huiswerk' of 'er was altijd voldoende geld voor een goede maaltijd' of 'ik heb altijd naar de tandarts kunnen gaan'. Als voor jou het antwoord "ja" is, dan zet je een stap vooruit en anders een stap achteruit. Aan het einde staan de gepriviligeerden dan helemaal vooraan en het is dan ook natuurlijk de bedoeling dat dat de witte mannen zijn. Dan volgt een gezamenlijk bezinningsmoment.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_195802510
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:35 schreef nostra het volgende:

[..]

Je gaat met zijn allen op één lijn staan. Dan volgen er stellingen die met "ja" of "nee" zijn te beantwoorden. Bijvoorbeeld: 'mijn ouders hebben mij altijd geholpen met huiswerk' of 'er was altijd voldoende geld voor een goede maaltijd' of 'ik heb altijd naar de tandarts kunnen gaan'. Als voor jou het antwoord "ja" is, dan zet je een stap vooruit en anders een stap achteruit. Aan het einde staan de gepriviligeerden dan helemaal vooraan en het is dan ook natuurlijk de bedoeling dat dat de witte mannen zijn. Dan volgt een gezamenlijk bezinningsmoment.
pi_195823737
quote:
Het ironische is dat je met de implementatie van zulke trainingen precies het tegenovergestelde scenario realiseert, waarna er weer gecorrigeerd moet worden.

Prima businessmodel dus.
pi_195823833
Ik zou gewoon gaan als ambtenaar. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')