Pizzaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Twee biefstukjes, tuinerwten, rijst
@:drizzt_dourden
Buikspek vooraf en dry aged entrecote als hoofdgerecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Twee biefstukjes, tuinerwten, rijst
Godverdomme, ouwe Bourgondiërquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Buikspek vooraf en dry aged entrecote als hoofdgerecht.
Ik ben op hotel in Nederland hè. Normaal zou ik deze vakantie met de ballen bloot in Griekenland aan het zwembad hebben gelegen.quote:
99/100 punten op Edam-Volendam.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kreeg net Rotterdam @:kingroland372, straks nog een poging
Ik zou gewoon in het hotel blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben op hotel in Nederland hè. Normaal zou ik deze vakantie met de ballen bloot in Griekenland aan het zwembad hebben gelegen.
Kutzooi.
Inteelt troepquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
99/100 punten op Edam-Volendam.
Precisiebommen genot.
Ja man prachtig.quote:
Ik hoor van iemand anders dat het er mooi uit ziet maar verhaaltechnisch nogal matig is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man prachtig.
Eerste wereld oorlog is sowieso een enorm onderbelichte periode in populaire films. Of niet @:yvonne ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |