Ik denk dat jij je mond beter dicht kunt houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:56 schreef PSVCL het volgende:
Domme wissel in de rust ,had Viergever nooit moeten brengen
quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:03 schreef PSVCL het volgende:
PSV supporters die zich weer lopen in te dekken voor Granada thuis... manmanman
quote:
Viel me verder enorm mee die jongen. Een verademing t.o.v Rosario. Maar natuurlijk zou Fein moeten spelen, althans als ik de verhalen hoor. Vreemd dat die nog totaal niet speelt eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Hendrix stond volgens mij ook gewoon 2x lucht te dekken bij die goals.
En alsof ik al niet koppijn genoeg had, ga jij nog eens even PSVCL quoten, moet ik dat weer lezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je mond beter dicht kunt houden.
[..]
[..]
Ik snap niet dat Mandueke niet de voorkeur krijgt boven Mauro Junior. Die komt gewoon tekort, hoe goed hij ook zijn best doet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:41 schreef tja77 het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Mo zo nu en dan wat leuks laat zien. Madueke zit ook wel drive in trouwens.
Komt door die achterlijke wisselquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je mond beter dicht kunt houden.
[..]
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Mandueke niet de voorkeur krijgt boven Mauro Junior. Die komt gewoon tekort, hoe goed hij ook zijn best doet.
Madueke zit wel vuur in, vraag me af of hij dat 70-80 minuten zo kan volhouden. Oogt wat druistig, maar zou hem graag wat langer in actie willen zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Mandueke niet de voorkeur krijgt boven Mauro Junior. Die komt gewoon tekort, hoe goed hij ook zijn best doet.
Als dit het B-team van Granada was, dan speelde PSV met het C-team gezien alle geblesseerden en zieken.quote:
Dek je maar inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als dit het B-team van Granada was, dan speelde PSV met het C-team gezien alle geblesseerden en zieken.
Jij vond serieus niemand de schlemiel?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Niemand echt deze wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |