abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:59:18 #226
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195834358
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Granada ligt er nog wakker van.
10-0 _O-
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:00:00 #227
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_195834381
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

10-0 _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:44:33 #228
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_195836615
RKC en NAC werden toch ook verzet toen ze daar een paar coronagevallen hadden?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_195836677
quote:

[..]

10-0 _O-
U MAD?
pi_195836712
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Corona bom is gewoon jong oranje geweest, tijdens de laatste break. (behalve Zahavi dan)
Toevallig weet ik dat Teze het waarschijnlijk ergens anders opgelopen heeft
U MAD?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:49:51 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_195836713
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:44 schreef PirE het volgende:
RKC en NAC werden toch ook verzet toen ze daar een paar coronagevallen hadden?
Bij RKC zat toen vrijwel de hele selectie in quarantaine en werd dat meerdere dagen voor de wedstrijd al bij de KNVB aangevraagd.

Knijp je hem al voor morgen dan?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_195836932
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:49 schreef yats het volgende:

[..]

Bij RKC zat toen vrijwel de hele selectie in quarantaine en werd dat meerdere dagen voor de wedstrijd al bij de KNVB aangevraagd.

Maak je aub geen illusies dat ook maar iemand wakker ligt van een wedstrijd tegen vitesse. De enige momenten dat vitesse bij mensen in hun gedachte voorkomt is als ze denken "oh, moeten we dit weekend tegen vitesse ofzo?"
pi_195836936
quote:

[..]

Je hebt een aardig grote bakkes voor een suppporter van een club zonder supporters,
successen en historie.
U MAD?
  zondag 25 oktober 2020 @ 00:18:52 #234
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_195837163
quote:

[..]

Blijkbaar hebben ze de bron nog niet als er nog steeds mensen in de bubbel positief testen. Of je moet in quarantaine gaan of accepteren dat er volgende week nog meer bijkomen en misschien ook bij tegenstander*.

* ik ben geen viroloog en ik heb geen idee of je iemand kan besmetten tijdens een voetbalwedstrijd, dat moet je aan Lange Frans of Willem Engel vragen, die weten dat veel beter.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_195838792
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 18:43 schreef PirE het volgende:

[..]

PSV kennende verhuren ze Unnerstahl in de winterstop aan VVV zonder clausule dat hij niet mag spelen tegen PSV. En Unnerstahl pakt in de onderlinge wedstrijd elke bal waardoor PSV 0-0 speelt in Venlo.

Remindme 21 april 2021.
En dat op mijn verjaardag -O-

Overigens; dat doelsaldo is alleen een dingetje als je qua punten gelijk staat. Wordt altijd zo opgeblazen vind ik :X
Brutal. Fucking. Metal.
pi_195839035
quote:
99s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Maak je aub geen illusies dat ook maar iemand wakker ligt van een wedstrijd tegen vitesse. De enige momenten dat vitesse bij mensen in hun gedachte voorkomt is als ze denken "oh, moeten we dit weekend tegen vitesse ofzo?"
Ik heb hetzelfde. Vergeet steeds dat ze tegen Vitesse moeten. Er is dan ook geen club die kleurlozer is dan Vitesse. Zelfs Arnhemmers kunnen zich niet met de club identificeren. Daarom zit er nooit een hond.
  zondag 25 oktober 2020 @ 07:49:27 #237
342627 tja77
pi_195839232
Teze en Zahavi inzetbaar schijnbaar.
  zondag 25 oktober 2020 @ 08:54:36 #238
416931 yats
(non) Average Joe
pi_195839761
quote:
99s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Mad

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je hebt een aardig grote bakkes voor een suppporter van een club zonder supporters,
successen en historie.
En ziedend mad

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:18 schreef PirE het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben ze de bron nog niet als er nog steeds mensen in de bubbel positief testen. Of je moet in quarantaine gaan of accepteren dat er volgende week nog meer bijkomen en misschien ook bij tegenstander*.

* ik ben geen viroloog en ik heb geen idee of je iemand kan besmetten tijdens een voetbalwedstrijd, dat moet je aan Lange Frans of Willem Engel vragen, die weten dat veel beter.
Of bij PSV houd men zich nog te weinig aan de regels? In 1 keer een heleboel besmettingen zoals RKC had kan ik nog begrijpen, dan is op 1 moment iedereen aangestoken. Maar als er steeds weer nieuwe besmettingen zijn ga je je toch afvragen hoe dat kan als iedereen de regels strak volgt. De enige verklaring hiervoor zouden de interlands kunnen zijn, maar dan hadden ze nu niet weer een aantal nieuwe besmettingen moeten hebben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_195840036
Teze en Zahavi terug, mooi :) Met name Teze is toch vrij belangrijk, aangezien alle overige opties er helemaal niks van kunnen. Verwacht eigenlijk een vrij makkelijke overwinning, 0-3 ofzo. De enige speler bij Vitesse die er wat van kan had vorige week weer kortsluiting dus dat scheelt.
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:27:34 #240
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195840066
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:23 schreef WaikikiWim het volgende:
Teze en Zahavi terug, mooi :) Met name Teze is toch vrij belangrijk, aangezien alle overige opties er helemaal niks van kunnen. Verwacht eigenlijk een vrij makkelijke overwinning, 0-3 ofzo. De enige speler bij Vitesse die er wat van kan had vorige week weer kortsluiting dus dat scheelt.
tegen Ajax waren ze wel goed, al was dat met dat Tanane, die trainer zet het wel goed neer dus ik verwacht niet PSV het heel makkelijk gaat krijgen
pi_195840086
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

tegen Ajax waren ze wel goed, al was dat met dat Tanane, die trainer zet het wel goed neer dus ik verwacht niet PSV het heel makkelijk gaat krijgen
We gaan het meemaken. Zal ook even afhangen van de nieuwe coronagevallen bij PSV, geen idee wie het zijn. Wel een raar spelletje hoor op deze manier; net alsof je at random 2 of 3 rode kaarten krijgt elke week :')
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:32:04 #242
342627 tja77
pi_195840112
Opmerkelijk ook dat Zahavi aangeeft al voor zijn positieve Corona uitslag zich al moe en ziek te voelen.
Kan erop wijzen dat er meer spelers besmet zijn en toch binnen de lijnen staan.
pi_195840216
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:32 schreef tja77 het volgende:
Opmerkelijk ook dat Zahavi aangeeft al voor zijn positieve Corona uitslag zich al moe en ziek te voelen.
Kan erop wijzen dat er meer spelers besmet zijn en toch binnen de lijnen staan.
Het is toch sowieso van de zotte dat er woensdag bekend werd dat er meerder besmettingen zijn geweest en dat ze vervolgens de wedstrijd tegen Granada gewoon door laten gaan, wetende dat diezelfde spelers op dinsdag nog gezellig samen hebben getraind, geluncht en gedouchet :') Ik vind het een bizarre gang van zaken, alleen maar om een potje voetbal door te laten gaan.
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:43:46 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195840240
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:40 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Het is toch sowieso van de zotte dat er woensdag bekend werd dat er meerder besmettingen zijn geweest en dat ze vervolgens de wedstrijd tegen Granada gewoon door laten gaan, wetende dat diezelfde spelers op dinsdag nog gezellig samen hebben getraind, geluncht en gedouchet :') Ik vind het een bizarre gang van zaken, alleen maar om een potje voetbal door te laten gaan.
het is dit of je gaat de hele boel weer op slot doen voor ik weet niet hoe lang
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:46:25 #245
342627 tja77
pi_195840268
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:40 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Omdat topsporters er doorgaans niet exteem veel last van hebben. Ja ze zijn zwak en moe, maar daar blijft het dan ook bij. Moet je daarvoor een wedstrijd aflassen?
pi_195840270
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is dit of je gaat de hele boel weer op slot doen voor ik weet niet hoe lang
Ze hebben al laten zien dat ze daar op praktische alle andere vlakken geen enkele moeite mee hebben dus ik snap niet waarom ze het voetbal zo spastisch op de been proberen te houden. Begrijp me niet verkeerd; ik houd van voetbal en ben blij dat het door gaat maar ik kan me voorstellen dat je als (bijvoorbeeld) horeca ondernemer zachtjes aan gek wordt als je ziet hoe verschillend het beleid op sommige vlakken is. Als een familielid ziek is dan moet ik 10 dagen thuis blijven, maar als 2 voetballers ziek zijn dan nodigen ze een compleet voetbalelftal uit om langs te komen.
pi_195840287
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

Omdat topsporters er doorgaans niet exteem veel last van hebben. Ja ze zijn zwak en moe, maar daar blijft het dan ook bij. Moet je daarvoor een wedstrijd aflassen?
Ja, omdat het niet gaat om de topsporters zelf maar om het verspreidingsrisico. Die topsporters komen thuis en hebben daar ook een gezin, deze bezoeken ook weer familie/supermarkten etc. Het hele doel is om het het virus in te dammen. Een wedstrijd zoals die tegen Granada dan door laten gaan lijkt me niet gepast.
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:50:22 #248
342627 tja77
pi_195840298
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:48 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Ja, omdat het niet gaat om de topsporters zelf maar om het verspreidingsrisico. Die topsporters komen thuis en hebben daar ook een gezin, deze bezoeken ook weer familie/supermarkten etc. Het hele doel is om het het virus in te dammen. Een wedstrijd zoals die tegen Granada dan door laten gaan lijkt me niet gepast.
Als die gezinsleden zich aan de Corona regels houden, verspreidt het virus zich toch niet verder?
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:51:58 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195840316
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:46 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Ze hebben al laten zien dat ze daar op praktische alle andere vlakken geen enkele moeite mee hebben dus ik snap niet waarom ze het voetbal zo spastisch op de been proberen te houden. Begrijp me niet verkeerd; ik houd van voetbal en ben blij dat het door gaat maar ik kan me voorstellen dat je als (bijvoorbeeld) horeca ondernemer zachtjes aan gek wordt als je ziet hoe verschillend het beleid op sommige vlakken is. Als een familielid ziek is dan moet ik 10 dagen thuis blijven, maar als 2 voetballers ziek zijn dan nodigen ze een compleet voetbalelftal uit om langs te komen.
ik begrijp je wel maar profvoetbal met horeca vergelijken gaat niet op, dit zijn een beperkt aantal mensen die ook nog eens met grote regelmaat getest worden dus het gevaar is relatief klein
pi_195840374
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:50 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als die gezinsleden zich aan de Corona regels houden, verspreidt het virus zich toch niet verder?
Als het zo simpel is; waarom is de horeca dan dicht? Met deze logica was corona natuurlijk helemaal geen probleem geweest. Ik vind het gewoon dom dat je in dit soort gevallen niet ingrijpt, je hebt de testuitslagen voor je liggen en je weet zeker dat je op deze manier een risico verkleint. Stel nou dat na woensdag 50% van de PSV selectie besmet zou zijn geweest. Dat was ook lekker geweest voor Granada :')

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik begrijp je wel maar profvoetbal met horeca vergelijken gaat niet op, dit zijn een beperkt aantal mensen die ook nog eens met grote regelmaat getest worden dus het gevaar is relatief klein
Ja in zekere zin wel mee eens hoor. Maar in dit specifieke geval snap ik niet dat ze de wedstrijd tegen Granada dan door laten gaan, omdat je zeker weet dat alle spelers van PSV de dag ervoor nog in contact zijn geweest met 2 spelers waarvan ze zeker weten dat ze positief zijn getest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')