abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195790892
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nogmaals. Er is wel degelijk immuniteit tegen corona. Je moet die media berichten niet zo letterlijk nemen van herinfecties. Dat is gewoon stemmingmakerij.

Je hebt altijd een bepaalde groep die geen immuniteit opbouwt tegen virussen of die toch opnieuw vatbaar zijn. Vooralsnog is slechts een zeer klein deel die een herinfectie doorgemaakt heeft, dat is niet significant te noemen. Bij andere virussen heb je ook herinfecties terwijl het gros immuun is.

Voor Sars cov 1 zijn mensen na 17 jaar nog steeds immuun.

Ik raad je aan om dr John Campbell op youtube eens te bekijken.
Welke studie heeft die dr Campbell afgerond?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_195790900
quote:

[..]

Nogmaals. Er is wel degelijk immuniteit tegen corona. Je moet die media berichten niet zo letterlijk nemen van herinfecties. Dat is gewoon stemmingmakerij.

Je hebt altijd een bepaalde groep die geen immuniteit opbouwt tegen virussen of die toch opnieuw vatbaar zijn. Vooralsnog is slechts een zeer klein deel die een herinfectie doorgemaakt heeft, dat is niet significant te noemen. Bij andere virussen heb je ook herinfecties terwijl het gros immuun is.

Er is immuniteit ja, maar hoe lang die duurt is volstrekt onduidelijk. Ik volg John Campbell op YouTube. Hij gaf gisteren nog aan dat hij hoopt dat immuniteit vergelijkbaar is met SARS 1, maar dat dit nog niet duidelijk is. Hij is trouwens ook streng tegenstander van maatregelen als een omgekeerde lockdown en natuurlijke groepsimmuniteit vanwege al de nevenschade die dat oplevert, als het al uberhaupt haalbaar is.
pi_195790901
Het nieuwe adviesrapport van het Red Team is uit:
Voorkom de derde golf
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:42:10 #179
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195790917
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:31 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Maar dat is niet zo bij obligaties.
Noord-koreaanse obligaties, surinaamse obligaties, argentijnse obligaties of zimbabwaanse obligaties zijn nou niet echt risicoloos.....
Wat hadden het over België, he. Die gaan echt niet failliet binnen afzienbare tijd.
pi_195790924
quote:

[..]

Who the fuck heeft het in godsnaam over herinfecties alsof dat een issue is momenteel?

En als er immuniteit is tegen covid dan is dat heel mooi maar voorlopig is niemand in staat die vast te stellen. Dus dan ik het vrij zinloos allemaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 18:44:03 ]
pi_195790938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En sommige mensen kijken naar de ziekenhuis bezetting en denken "Dit gaat niet echt lekker"
Ik ontken niet dat er een dreigend probleem is in de zorgcapaciteit. Echter, zoals anders users ook al opmerkten, je moet de maatregelen wel enigszins tijd gunnen om in werking te kunnen treden. Met paniek reageren elke dag dat er meer besmettingen bijkomen, helpt niemand. Van de befaamde dubbelingen waar onder andere profeet Slagter voor heeft gewaarschuwd is nog lang geen sprake.
pi_195790964
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat er een dreigend probleem is in de zorgcapaciteit. Echter, zoals anders users ook al opmerkten, je moet de maatregelen wel enigszins tijd gunnen om in werking te kunnen treden. Met paniek reageren elke dag dat er meer besmettingen bijkomen, helpt niemand. Van de befaamde dubbelingen waar onder andere profeet Slagter voor heeft gewaarschuwd is nog lang geen sprake.
het virus geeft ons ook niet extra tijd voordat het toeslaat
pi_195790968
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Het is geen dreigend probleem, het is een actief en groot probleem.

En de paniek is volgens mij redelijk in jouw fantasie te vinden, ik zie iig niemand hier in paniek rond rennen.
pi_195790978
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:45 schreef Tijger_m het volgende:

En de paniek is volgens mij redelijk in jouw fantasie te vinden, ik zie iig niemand hier in paniek rond rennen.
Spreek voor je eigen huishouden. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195790991
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn niet vatbaar voor massahysterie en laten zich niet louter door besmettingscijfers leiden?
Nee die kijken naar de ziekenhuizen waar het nu zo goed gaat zeker :') Naar alle extra covid afdelingen die geopend worden. De zorg die afgeschaald wordt. Zorgpersoneel dat besmet raakt. Daar kijken ze naar en dan zijn ze compleet gerustgesteld denk ik toch.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:51:43 #186
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195791072
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Geven we maatregelen tegenwoordig nog een kans om zich uit te kristalliseren of niet?
Hoe lang moeten we dan nog wachten om te zien of de groei van het aantal besmettingen stopt en er daadwerkelijk weer een afname start?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:53:29 #187
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195791094
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:31 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zolang ze niet dalen, zijn ze niet prima.
Dat is niet automatisch waar.
Antifa
pi_195791096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik zit serieus te denken om een paar maanden naar Aruba of Bonaire te gaan.....alleen die vliegreis zijn we niet zo blij mee ( niet om de mondkapjes trouwens )

misschien als iedereen een negatieve test nodig heb dat we dan gaan.
Een paar maanden?
Als je de kans hebt, gewoon doen.
De komende tijd wordt het er niet gezelliger op in NL.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:54:06 #189
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195791105
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:51 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Hoe lang moeten we dan nog wachten om te zien of de groei van het aantal besmettingen stopt en er daadwerkelijk weer een afname start?
Nog zeker 1 week. Maar besmettingen doen er sowieso niet echt toe.
Antifa
pi_195791138
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:54 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nog zeker 1 week. Maar besmettingen doen er sowieso niet echt toe.
Nogal een rare bewering, zeker met de kennis van nu dat het over alle leeftijdsgroepen aan het verspreiden is. Besmettingen > Opnames > Doden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:56:34 #191
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195791142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
Het nieuwe adviesrapport van het Red Team is uit:
Voorkom de derde golf
Niet gelezen.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:56:46 #192
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195791148
Italie naar de 16k, meer dan 600 opnames vandaag

twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195791149
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:51 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Tja, als je maatregelen treft moet je ze wel een kans geven. Het risico dat het kabinet heeft genomen door milde maatregen te treffen is dat het de effecten af moet wachten om vervolgens mogelijk te constateren dat ze ontoereikend zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195791150
quote:

[..]

Mooi bericht, jammer dat het hier zoals gewoonlijk gelijk afgefikt wordt.Te positief waarschijnlijk.

Volgende keer beter posten dat niemand immuniteit kan opbouwen. :M
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:59:10 #195
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_195791190
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Te positief waarschijnlijk.
En te alternatief. Het is wel de bedoeling dat je in maatregelen, sluitingen en sancties denkt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_195791199
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Een paar maanden?
Als je de kans hebt, gewoon doen.
De komende tijd wordt het er niet gezelliger op in NL.
Jawel, joh, iedereen lekker binnen met de donkere dagen, warme chocolademelk en stamppot :)
pi_195791204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:57 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Mooi bericht, jammer dat het hier zoals gewoonlijk gelijk afgefikt wordt.Te positief waarschijnlijk.

Volgende keer beter posten dat niemand immuniteit kan opbouwen. :M
hier zijn we gewoon realistisch.
voor postiviteit is een apart topic, daar vinden ze nog steeds positieve dingen als het hele land is afgefikt.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:00:13 #198
473584 Gretzl
pi_195791207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is zeker boeiend, want als de regering beter had geluisterd dan was het nu mogelijk niet zo uit de hand aan het lopen.

Het artikel uit De Groene dat hier vandaag een paar keer is aangehaald laat dat ook zien. Het is een heel duidelijke aanklacht tegen ons regeringsbeleid: er is te laat en te mild ingegrepen.

Ze voelen zich genegeerd, hun signalen zijn gemist. Nederland schoot pas in actie toen de ziekenhuiscijfers opliepen, maar dat was eigenlijk te laat.
Ja, het is simpelweg overduidelijk dat de constante stijging van het aantal besmettingen (een R die al sinds eind juni boven de 1 zit) voor een periode van ruim twee maanden (half juli t/m eind september) de hele tijd door het kabinet ernstig is gebagatelliseerd. De eerste 6-7 verdubbelingen vond het kabinet geen enkel probleem, want in de ziekenhuizen was nog nauwelijks iets van druk te merken en men dacht dat het virus vooral rondging onder de jongere bevolking die 'er toch weinig last van zou hebben'.

En zelfs vorige week kwam het kabinet met hun dramatische aanpak er nog steeds mee weg in het kamerdebat, want Rutte's excuses werden geaccepteerd en er kwam geen enkele motie van wantrouwen. Zolang er niet meer kritiek komt op de kabinetsstrategie (van zowel oppositie, media als bevolking) vrees ik dat ze de komende maanden nog steeds mogen blijven aanmodderen. Wat Kustaw Bessems afgelopen weekend ook voorspelde.
quote:
Wie deze hoop koesterde, moet hem na afgelopen week definitief laten varen: dit kabinet zal nooit beleid voeren om het coronavirus zo onder controle te krijgen dat we langere tijd meer vrijheid houden en de economie enigszins kan herstellen.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
pi_195791226
Vandaag een wereldwijd record met 423.819 nieuw bevestigde besmettingen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:03:37 #200
473584 Gretzl
pi_195791254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Niet gelezen.
Zou ik wel doen, dan besef je dat er met een duurzaam beleid prima perspectief mogelijk is.

In Oost-Azië en Oceanië kijken ze met argusogen naar de Europese puinhopen en begrijpen ze er geen donder van dat zoveel rijke, ontwikkelde landen nog steeds dezelfde blunders maken in hun aanpak. Succesvol een SARS-CoV-2 epidemie bestrijden is niet zo bijster ingewikkeld als sommige mensen doen voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')