Dus eigenlijk ga je het aan iedereen laten zien... maar niet aan onsquote:
Huuuuuuuhquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
En het kán dus in héle zeldzame gevallen wel mis gaan![]()
https://jamanetwork.com/j(...)cluding%20COVID%2D19.
Bericht van vandaag over onderzoek uit 2005-2007, gaat vrij specifiek over kippen.quote:De conclusies van een belangrijk onderzoek naar de vraag of biologisch voedsel gezonder is dan gangbare voeding, zijn in 2007 afgezwakt. Dat gebeurde onder druk van één van de deelnemende partijen, onderzoeksinstituut TNO. "Ik moest zeggen: wij kunnen geen conclusies trekken", zegt onderzoeksleider Machteld Huber in de Zembla-uitzending 'Het kippenexperiment'. Maar bepaalde uitkomsten van het unieke onderzoek gaven wel degelijk aanwijzingen dat biologische voeding gezonder zou kunnen zijn.
https://www.bnnvara.nl/ze(...)erzoeksinstituut-tno
Euh, iets heel barbaarsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel nog een CUL-vraag:
In mijn voorraadhok ligt een spitskool. Het enige wat ik daar mee maak is coleslaw, en dat is prima, maar wat is jullie lekkerste gerecht met spitskool?
Ah tof!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, @ LeeHarveyOswald:
[..]
Bericht van vandaag over onderzoek uit 2005-2007, gaat vrij specifiek over kippen.
Dat is een mooie voor een post in COR!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Huuuuuuuh![]()
@:sigme : als je zo'n rammenschedel neemt, en dan vanuit de achterkant door de opening (waar normaal het verlengde merg uitkomt) naar binnen kijkt, kan je het etmoid vaak wel zien. Het is ook wel gekend als het zeefbeen. (Omdat het dus gaatjes heeft voor de zenuwen die van de hersenen naar het reukeptiheel in de neusholten lopen)
Dan denken mensen straks dat je met zo'n wattenstaafje neusverlamming oplooptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor een post in COR!
En dat er geaborteerde rammenschedels gebruikt worden voor de wattenstaaftest.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan denken mensen straks dat je met zo'n wattenstaafje neusverlamming oploopt
Hier overschat je die groep gebruikers al schromelijk...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan denken mensen straks dat je met zo'n wattenstaafje neusverlamming oploopt
Zouden die lui het verschil zien? Of niet gewoon denken dat ze zelf zo'n lange neusholtes hebben?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:35 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat er geaborteerde rammenschedels gebruikt worden voor de wattenstaaftest.
30cm, minstens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zouden die lui het verschil zien? Of niet gewoon denken dat ze zelf zo'n lange neusholtes hebben?
Dus dat voelde ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef Candaasje het volgende:
Straks denken ze nog dat er dan zo'n wattenstaafje via dat gat (foramen magnus, voor de geïnteresseerden) zo naar buiten komt, als je wat te ver door duwt! Zo hup je hersenen ter hoogte van je ribbenkast geduwd!
Jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:
Niet verkouden hoop ik? Dat je niet je kleine hersenkwabjes straks naar buiten hoest?
Leuk! Succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:43 schreef Candaasje het volgende:
Jullie begrijpen dat ik nu hoorcolleges over de schedel aan het kijken ben? Morgen practicum. Weliswaar 'demo', dus niet snijden. Wel naar schedels staren.
Alleen op leeftwente. Maar daar staan maar drie foto's.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:39 schreef Blues het volgende:
@:Kreator huislinkje al ergens zichtbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |