abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195786810
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195786834
Oh! Topickaap!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195786919
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Lonaa het volgende:
Neeheee, ik ga geen foto's maken ;(
Dus eigenlijk ga je het aan iedereen laten zien... maar niet aan ons :)

Als het leuk staat.. staat het op de foto vast ook leuk.

Zo eng en lelijk ben je niet O+
Schaamte niet nodig :)
pi_195786938
Ik heb wel nog een CUL-vraag:
In mijn voorraadhok ligt een spitskool. Het enige wat ik daar mee maak is coleslaw, en dat is prima, maar wat is jullie lekkerste gerecht met spitskool?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 15:29:53 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195786983
Oh ja sorry, zit ook te werken en de server flikkerde net om O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195787022
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Yes

En het kán dus in héle zeldzame gevallen wel mis gaan O+

https://jamanetwork.com/j(...)cluding%20COVID%2D19.
Huuuuuuuh :X

@sigme : als je zo'n rammenschedel neemt, en dan vanuit de achterkant door de opening (waar normaal het verlengde merg uitkomt) naar binnen kijkt, kan je het etmoid vaak wel zien. Het is ook wel gekend als het zeefbeen. (Omdat het dus gaatjes heeft voor de zenuwen die van de hersenen naar het reukeptiheel in de neusholten lopen)
pi_195787063
@Candaasje, @ LeeHarveyOswald:

quote:
De conclusies van een belangrijk onderzoek naar de vraag of biologisch voedsel gezonder is dan gangbare voeding, zijn in 2007 afgezwakt. Dat gebeurde onder druk van één van de deelnemende partijen, onderzoeksinstituut TNO. "Ik moest zeggen: wij kunnen geen conclusies trekken", zegt onderzoeksleider Machteld Huber in de Zembla-uitzending 'Het kippenexperiment'. Maar bepaalde uitkomsten van het unieke onderzoek gaven wel degelijk aanwijzingen dat biologische voeding gezonder zou kunnen zijn.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)erzoeksinstituut-tno
Bericht van vandaag over onderzoek uit 2005-2007, gaat vrij specifiek over kippen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195787070
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel nog een CUL-vraag:
In mijn voorraadhok ligt een spitskool. Het enige wat ik daar mee maak is coleslaw, en dat is prima, maar wat is jullie lekkerste gerecht met spitskool?
Euh, iets heel barbaars :P

Ik snij een halve spitskool grof en kook m 5 minuutjes.
Dan maak ik van het vlees van schouderkarbo's (zonder de botjes dus) stukjes.

Die flikker ik in een bak met twee eetlepels sambal brandal, een eetlepel laos, een theelepel zout en een scheut ketjap.
Dat bak ik na een half uurtje intrekken krokant, dan gooi ik de spitskool erdoor.
Even doorbakken.

En dan met rijst op tafel.

:P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195787086
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, @ LeeHarveyOswald:
[..]

Bericht van vandaag over onderzoek uit 2005-2007, gaat vrij specifiek over kippen.
Ah tof!

Ja ik denk dat je er ongeveer een PhD van moet maken, wil je echt kunnen bepalen per product wat het 'beste' is, milieutechnisch gezien. Het is allemaal niet zo zwart wit.
pi_195787092
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Huuuuuuuh :X

@:sigme : als je zo'n rammenschedel neemt, en dan vanuit de achterkant door de opening (waar normaal het verlengde merg uitkomt) naar binnen kijkt, kan je het etmoid vaak wel zien. Het is ook wel gekend als het zeefbeen. (Omdat het dus gaatjes heeft voor de zenuwen die van de hersenen naar het reukeptiheel in de neusholten lopen)
Dat is een mooie voor een post in COR!
pi_195787125
@LeeHarveyOswald sorry, mentioning hierboven ging mis en editten heeft dan geen zin. Zie post 7!
pi_195787129
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat is een mooie voor een post in COR!
Dan denken mensen straks dat je met zo'n wattenstaafje neusverlamming oploopt :P
pi_195787153
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dan denken mensen straks dat je met zo'n wattenstaafje neusverlamming oploopt :P
En dat er geaborteerde rammenschedels gebruikt worden voor de wattenstaaftest.
pi_195787192
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hier overschat je die groep gebruikers al schromelijk...
pi_195787197
quote:
3s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:35 schreef sigme het volgende:

[..]

En dat er geaborteerde rammenschedels gebruikt worden voor de wattenstaaftest.
Zouden die lui het verschil zien? Of niet gewoon denken dat ze zelf zo'n lange neusholtes hebben?
pi_195787210
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zouden die lui het verschil zien? Of niet gewoon denken dat ze zelf zo'n lange neusholtes hebben?
30cm, minstens.
pi_195787227
Ik zag net met een stukkie fietsen een trosje koeien van onze buurboer gezellie chillen O+

pi_195787231
Straks denken ze nog dat er dan zo'n wattenstaafje via dat gat (foramen magnus, voor de geïnteresseerden) zo naar buiten komt, als je wat te ver door duwt! Zo hup je hersenen ter hoogte van je ribbenkast geduwd!
pi_195787253
@Kreator huislinkje al ergens zichtbaar?
pi_195787265
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef Candaasje het volgende:
Straks denken ze nog dat er dan zo'n wattenstaafje via dat gat (foramen magnus, voor de geïnteresseerden) zo naar buiten komt, als je wat te ver door duwt! Zo hup je hersenen ter hoogte van je ribbenkast geduwd!
Dus dat voelde ik :'(
pi_195787331
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Dus dat voelde ik :'(
Niet verkouden hoop ik? Dat je niet je kleine hersenkwabjes straks naar buiten hoest?
pi_195787358
Jullie begrijpen dat ik nu hoorcolleges over de schedel aan het kijken ben? Morgen practicum. Weliswaar 'demo', dus niet snijden. Wel naar schedels staren. :+
pi_195787503
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:

Niet verkouden hoop ik? Dat je niet je kleine hersenkwabjes straks naar buiten hoest?
Jammer genoeg niet. ;( >:)

quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:43 schreef Candaasje het volgende:
Jullie begrijpen dat ik nu hoorcolleges over de schedel aan het kijken ben? Morgen practicum. Weliswaar 'demo', dus niet snijden. Wel naar schedels staren. :+
Leuk! Succes.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 15:56:44 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195787698
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:39 schreef Blues het volgende:
@:Kreator huislinkje al ergens zichtbaar?
Alleen op leeftwente. Maar daar staan maar drie foto's.
Als ie op Funda komt doe ik wel een linkje.
pi_195787719
Omg, ik heb zo'n tof idee, denk ik. Wat nou als ik m'n droogbloemen niet gewoon in vaasjes zetten. Maar in blokken epoxy ingiet. Dan zijn m'n ouderwetse droogbloemen op de bruiloft ineens veel hipper.

Beetje dit idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')