SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Cruciale fout met Reichenbach die Dumoulin maakte in de Froome-rit in de Giroquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef hhh38 het volgende:
Moet Kelderman voorzichtig dalen en zich laten inlopen door de Groep Nibali?
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef hhh38 het volgende:
Bij deze achterstand haalt Nibali hem sowieso wel bij in de afdalingquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef hhh38 het volgende:
Moet ik nog zien. Nibali zit er ook nog achterquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar die heeft dan mogelijk al minuten aan zn broek
Toen was het verschil toch juist enorm in het nadeel van Hindley?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah ok, ik keek naar de laatste tijdrit van zaterdag. Toen was het andersom.
neequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zit Hamilton of Tussveld nog ergens ertussen?
Beetje zoals Kuss, die oogt ook altijd alsof hij dit nog 100 km vol kan houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Fuck die Hindley rijdt zo makkelijk.
Dat was andersom. Toen lieten ze 1 iemand terugkomen, terwijl ze zelf in een groepje reden. Nu is Kelderman alleen voor ze uitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee. Cruciale fout met Reichenbach die Dumoulin maakte in de Froome-rit in de Giro
Neen. Die zit bij Almeida en co.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh dat is Pernsteiner niet bij Bilbao?
Dan verliest hij een kwartier.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef Aguero het volgende:
Niet ongunstig voor Wilco dat ze zaterdag alleen maar Sestriere gaan doen.
Dit is een reus en Hermann is een kabouter.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh dat is Pernsteiner niet bij Bilbao?
Stelt niks voor joh.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Toch ziet Kelderman er niet heel slecht uit, maar ik maak me wel zorgen over zijn verval de afgelopen dagen... We moeten nog een paar dagen.
Halverwege de slotklim denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef VoMy het volgende:
@:wimderon waar ligt die finish van Dennis precies?
Morgen geen bergrit en zaterdag ook niet heel zwaar. Het moet vandaag gaan gebeuren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Toch ziet Kelderman er niet heel slecht uit, maar ik maak me wel zorgen over zijn verval de afgelopen dagen... We moeten nog een paar dagen.
Hij is nog wel steeds de 3e van de klassementsrenners, dat was hij afgelopen zondag ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Kelderman heeft geluk dat zijn teamgenoot er nog bij zit inderdaad. Hetzelfde voordeel is er voor Hindley uiteraard, die hoeft niks te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef wimderon het volgende:
Voordeeltje is wel dat Dennis dit nog een kleine 40 kilometer vol moet houden, want Hart kan niet zelf gaan rijden met Hindley op de bagagedrager.
Heb de deur open gezet. Ook ik moet af zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik krijg het koud van deze beelden
Haha. Dalen wel, maar sturen niet.quote:
Geen idee, normaal rijdt die niet vooraan in een bergrit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dennis is wel een prima daler toch
nee vandaag niet neem ik toch aanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er waren mensen die dachten dat er gewacht zou worden tot de slotklim toch?
Vraag lijkt me vooral hoe Kelderman het gaat doen. Als hij panikeert en risico's gaat nemen kan dit lelijk worden. Tenzij Dennis dit tot de eindstreep volhoud, is het nog meer dan spelbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Of Wilco minimaal kan consolideren in afdaling, zal hij wel bedoelenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog renners vallen...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef BlaZ het volgende:
Sunweb gaat sowieso naar 2 podiumplekken, dat is sowieso een uitstekend resultaat.
Wordt Feijenoord landskampioen?quote:
Als men risico's gaat nemen. Laten we maar hopen dat er in de afdaling niks gebeurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog renners vallen...
Is toch geen enkele ander sport waar de natuur zo mooi in naar voren komt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Hier alleen kijk je toch al wielrennen voor?
Golfquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is toch geen enkele ander sport waar de natuur zo mooi in naar voren komt?
Ja echt fantastischquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Hier alleen kijk je toch al wielrennen voor?
Hij kan beter appen naar Luke Robertsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooi dat LTD Karsten even instrueert.
Kroon beschouwt zichzelf nochtans als slimme rennerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooi dat LTD Karsten even instrueert.
De Balotelli onder de wielrennersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
Hindley krijgt z'n jasje niet aan.
Dan kan Hart in het wiel van Hindley zitten en wachten totdat Dennis op zijn tempo over komt nemen?quote:
Wellicht hopen dat ie een soort van breekt dan, maar dat is zo dicht bij de top ook wel wensdenken waarschijnlijk ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kan Hart in het wiel van Hindley zitten en wachten totdat Dennis op zijn tempo over komt nemen?
misschienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef hhh38 het volgende:
Staat er nu bij elke haarspeld zo'n digitaal bord?
Krijg je het veel te warm van in zo'n klim.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Jasje had al dicht moeten zijn Wielco
Wel eentje met korte mouwenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Marcoss het volgende:
Wilco kreeg als kopman natuurlijk ook het betere jasje
Het is koud en ze zijn steenkapot, hoe ga je dat simuleren?quote:
Laatste paar meter voor de top hequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef ddx het volgende:
[..]
Krijg je het veel te warm van in zo'n klim.
Als je dan te lang aanhaakt, ontplof je juist des te meer.. denk dat dit wel de verstandige keuze was danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als het verschil in de laatste helft zo redelijk stabiel is gebleven, had Wilco (als ie al kon hoor) niet moeten proberen nog wat langer aan te klampen?
Volgens mij had Kelderman zijn armstukken nog aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wel eentje met korte mouwen
Eerste stuk van de afdaling is erg steil dus ze zitten al vrij snel weer op redelijke normale hoogtes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Aguero het volgende:
Hindley gaat onderkoeld beneden komen met die open rits.
Is wel een prima daler ja, maar dit is wel een andere situatie natuurlijk waar het gaat om Girowinst en je net volledig gesloopt bent door de klim..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Buiten het gevaar op vallen, kan Kelderman een beetje dalen ?
nee, utrecht presteert lekker..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef OmniRocket het volgende:
wat is dit nou weer voor een prutswerk... ook altijd wat met renners in Nederlandse teams en Nederlandse renners....
Meende van niet maar kan het verkeerd hebben gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij had Kelderman zijn armstukken nog aan.
9km van de finisjquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer begint de laatste klim ? Nog een km of 20 a 25 dalen ?
ja 20km dalen, 7 km vlak en dan klimmenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer begint de laatste klim ? Nog een km of 20 a 25 dalen ?
Alles wat je t hier nu stabiel kunt houden helpt je straks op t vlakke en richting slotklim.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Kelderman loopt in, hoewel niet veel.
Sunweb is Duits.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef OmniRocket het volgende:
wat is dit nou weer voor een prutswerk... ook altijd wat met renners in Nederlandse teams en Nederlandse renners....
Wielco welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Want van kou word je ziek?
Dit lijkt mij ook als je achter ligt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier gaat Kelderman tijd verliezen.
Vooral vanwege Dennisquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier gaat Kelderman tijd verliezen.
Maar is het ook een hardrijder?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je neemt het natuurlijk straks wel op tegen een erkende tijdrijder
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wilco heeft zn jasje alweer uitgetrokken?
weggegooidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wilco heeft zn jasje alweer uitgetrokken?
Die Ten Dam die nooit iets gewonnen heeft? Ok.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Denk toch dat Ten Dam gelijk had. Als Hindley had aangevallen op 1km van de top waren ze Dennis kwijt geweest.
Mwah, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Denk toch dat Ten Dam gelijk had. Als Hindley had aangevallen op 1km van de top waren ze Dennis kwijt geweest.
En dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Aha dan heeft hij weer een andere aangedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jawel, was via de player te zien dat hij hem weggooide in de reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |