Dit is een reus en Hermann is een kabouter.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh dat is Pernsteiner niet bij Bilbao?
Stelt niks voor joh.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Toch ziet Kelderman er niet heel slecht uit, maar ik maak me wel zorgen over zijn verval de afgelopen dagen... We moeten nog een paar dagen.
Halverwege de slotklim denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef VoMy het volgende:
@:wimderon waar ligt die finish van Dennis precies?
Morgen geen bergrit en zaterdag ook niet heel zwaar. Het moet vandaag gaan gebeuren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Toch ziet Kelderman er niet heel slecht uit, maar ik maak me wel zorgen over zijn verval de afgelopen dagen... We moeten nog een paar dagen.
Hij is nog wel steeds de 3e van de klassementsrenners, dat was hij afgelopen zondag ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Kelderman heeft geluk dat zijn teamgenoot er nog bij zit inderdaad. Hetzelfde voordeel is er voor Hindley uiteraard, die hoeft niks te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef wimderon het volgende:
Voordeeltje is wel dat Dennis dit nog een kleine 40 kilometer vol moet houden, want Hart kan niet zelf gaan rijden met Hindley op de bagagedrager.
Heb de deur open gezet. Ook ik moet af zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik krijg het koud van deze beelden
Haha. Dalen wel, maar sturen niet.quote:
Geen idee, normaal rijdt die niet vooraan in een bergrit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dennis is wel een prima daler toch
nee vandaag niet neem ik toch aanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er waren mensen die dachten dat er gewacht zou worden tot de slotklim toch?
Vraag lijkt me vooral hoe Kelderman het gaat doen. Als hij panikeert en risico's gaat nemen kan dit lelijk worden. Tenzij Dennis dit tot de eindstreep volhoud, is het nog meer dan spelbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dennis is wel een prima daler toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |