SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
We moeten nog een heel end op Stelvioquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef VoMy het volgende:
Waarom schakelt Sunweb niet direct wat op dan?
Afgeven dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:50 schreef Aguero het volgende:
Als de GPS klopt is het tempo van Sam ook weer wat gezakt ten opzichte van O'Connor.
Wat een manquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
Jeroen voelde het al aankomen, topgozer.
Iedereen met verstand. @Mani89 dus niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
Jeroen voelde het al aankomen, topgozer.
even 2 minuten terugpakken in de afdalingquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Zou me niets verbazen als Almeida toch nog terug komt.
Ik zou vooral bang zijn voor Hart nu. En voor de eigen vorm van Keldermanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Dan lost hij wel weer op de slotklim, lijkt mequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Daar lijkt het nu wel op.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn voor Hart nu. En voor de eigen vorm van Kelderman
Tijddopname zal wel niet kloppenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef Zorro het volgende:
Z'n tempo en toch geen seconde dichter bij O'Connor komen
Dit niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is ideaal voor Wilco, al was t mooi geweest als ie Hindley mee had
Nee Hindleyquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Iedereen zat me uit te lachen maar Hart is hier gewoon de Giro aan het winnen hè.
Is in de spaarstand gegaan toen hij niet kon winnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom kon Dennis dit gisteren niet?
Hindley op kop om het tempo een beetje te drukken, me dunkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:58 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wat er zo gebeurt als Dennis niet meer kan
Neuhquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Iedereen zat me uit te lachen maar Hart is hier gewoon de Giro aan het winnen hè.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:57 schreef Slobeend het volgende:
Had O'Connor de Giro kunnen winnen?
Dan mag ie morgen 250 km fietsen en nog 3x naar sestriere zaterdag. Gelukkig is dat ie beter tijdrijdt dan Hart en Hindley.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erbij blijven tot de top en dan laatste klim eigen tempo en Kelderman is héél dicht bij de Giro-overwinning.
Wat doen wij hier op FOK?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Slobeend het volgende:
Waarom tweet Thijs altijd alsof niemand zit te kijken?
Zoals ik zei: Hard Geoghan Hartquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Bij Hart gaat het ook niet meer van harte.
@Ambrosiusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Slobeend het volgende:
Waarom tweet Thijs altijd alsof niemand zit te kijken?
Wat te denken van Novak.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef hhh38 het volgende:
Majka die niet beter klimt dan Pernsteiner en Konrad is ook vreemd
Dat heeft Rafal wel vaker op grote hoogte volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef hhh38 het volgende:
Majka die niet beter klimt dan Pernsteiner en Konrad is ook vreemd
Zou het uitmaken dat Wilco weg gaat ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:01 schreef Marcoss het volgende:
Als Sunweb de kans op Girowinst zo groot mogelijk wil maken, moet Hindley wachten, lijkt me
Op de top kijken wat de situatie is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou eigenlijk ook niet weten wat Hindley hier moet doen.
Die lijkt nu op batterijen te draaienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Dennis er snel af moet is de situatie voor Sunweb wel weer aardig.
Die zijn finishlijn ligt wel wat eerder dan die van Hindley en Hart hè.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dennis is met afstand de beste in koers.
Maar waar?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zijn finishlijn ligt wel wat eerder dan die van Hindley en Hart hè.
Zeker, Hindley moet gewoon bij Hart blijven en op slotklim maar kijken wat hij kan als Kelderman nog niet terug isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is toch logisch dat Hindley niet wacht? Die kan gewoon de Giro winnen. Voor hetzelfde geldt zakt Kelderman er helemaal doorheen en hebben ze niks.
Beter niet als je zelf kan winnen,quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hindley geeft geen fuck om Wielco
Ja gewoon in het wiel parkeren bij Hart is een prima keuze.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is toch logisch dat Hindley niet wacht? Die kan gewoon de Giro winnen. Voor hetzelfde geldt zakt Kelderman er helemaal doorheen en hebben ze niks.
Dit ja. Als Kelderman veel tijd verliest en Hindley blijft bij Hart staat Hindley 1quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jawel. Groep met 3 is in afdaling in t voordeel. Kelderman kan niet dalen. Hij heeft Hindley nodig daarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Amper 10 seconden. Als Kelderman dit tempo vasthoudt is er niks aan de hand.
Hoeveel heeft Hindey op KelderGOATquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Als Kelderman veel tijd verliest en Hindley blijft bij Hart staat Hindley 1
Denk het ook ja. Als Kelderman nou volledig breekt dan baal je wel als je Hart gratis hebt laten wegrijden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de top kijken wat de situatie is.
Maar als Wilco er niet door zakt, maar net niet aan kan sluiten en op die manier juist veel tijd verliest én Hindley lost TGH niet, hebben ze ook niks.. Zullen wel wachten op de verschillen op de top, nu wel logisch dat hij niet wacht inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Plek 2 en 3 #samenpodiumquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar als Wilco er niet door zakt, maar net niet aan kan sluiten en op die manier juist veel tijd verliest én Hindley lost TGH niet, hebben ze ook niks.. Zullen wel wachten op de verschillen op de top, nu wel logisch dat hij niet wacht inderdaad
In een afdaling kan Hindley niet zoveel doen voor Wilco.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Als het verschil tussen Kelderman en Hart klein blijft moet Hindley gewoon wachten op de top lijkt me.
Hart is alleen wel een betere tijdrijderquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Als Kelderman veel tijd verliest en Hindley blijft bij Hart staat Hindley 1
Zou me niet verbazen als Almeida liever zelf op kop rijdt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Max23 het volgende:
Masnada in dat wiel van Almeida blijft raar om te zien
siquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Szura het volgende:
Kelderman in het sneeuwdecor incoming?
Ja, bijna goed.quote:
Nee, maar zeker wel op die laatste klim.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In een afdaling kan Hindley niet zoveel doen voor Wilco.
Maar daar gaat hij zich niet voor laten terugzakken, lijkt me.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, maar zeker wel op die laatste klim.
Is inderdaad geen choke en hij klapt ook nog niet volledig in.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind dit overigens zeker geen choke. Hart en Hindley waren ook eerder al net een stukkie beter dan Kelderman. Als hij nu rustig blijft zijn er nog kansen.
halve minuut al bijna en nog 4(?) km?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
22 seconden erachter, valt nog mee ja
Tao is de betere tijdrijder.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:08 schreef Pedroso het volgende:
Hindley de betere tijdrijder toch ook ? Dan lijkt me het toch wel appeltje eitje voor Hindley
KelderGOAT is beterquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:08 schreef Pedroso het volgende:
Hindley de betere tijdrijder toch ook ? Dan lijkt me het toch wel appeltje eitje voor Hindley
Ah ok, ik keek naar de laatste tijdrit van zaterdag. Toen was het andersom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |