abonnement Unibet Coolblue
pi_196204263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Geen Cat A zijn. :')

Ik heb geen zwift.
het is wel verdomde handig. Doe nu 2x per week ochtends om 7u een rit zodat ik avonds nog krachttraining kan doen. Dan is een rustdag ook weer echt een rustdag.
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 12 november 2020 @ 14:38:22 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196204271
Ik vind het wel grappig. Vraag me af of ze er nog op gaan reageren.

Die ten Dam heeft sowieso lak aan de coronaregels als ik zijn instagram moet geloven, want die staat om de haverklap met allerlei mensen op een kluitje in zijn studio of achtertuin.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196204294
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het wel grappig. Vraag me af of ze er nog op gaan reageren.

Die ten Dam heeft sowieso lak aan de coronaregels als ik zijn instagram moet geloven, want die staat om de haverklap met allerlei mensen op een kluitje in zijn studio of achtertuin.
Er is wel meer op aan te merken op hun LSRF initiatieven, ze gaan ook midden in de nacht met schijnwerpers door natuurgebieden fietsen waar dieren rusten. Wildkamperen waar het niet mag. En door hun bereik moedigen ze ook nog veel anderen aan om dit ook te doen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_196204307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:54 schreef ddx het volgende:
Mooie reacties op rit van Laurens ten Dam op strava, natuurlijk ook niet echt handig om nu met 4 man te gaan fietsen en dan ook nog eens grens over te gaan _O-
De moraalridders staan weer vooraan. Dat fietsen met zijn 4en maakt echt niets uit. Moet je eens naar een bouwmarkt gaan of wat dan ook...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_196204309
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Die ten Dam heeft sowieso lak aan de coronaregels als ik zijn instagram moet geloven, want die staat om de haverklap met allerlei mensen op een kluitje in zijn studio of achtertuin.
Maar dat is inmiddels een werkomgeving/distributiepunt van z'n kleding 8-)
pi_196204334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er is wel meer op aan te merken op hun LSRF initiatieven, ze gaan ook midden in de nacht met schijnwerpers door natuurgebieden fietsen waar dieren rusten. Wildkamperen waar het niet mag. En door hun bereik moedigen ze ook nog veel anderen aan om dit ook te doen.
Ja PWN is ook niet blij met hun acties door in het donker door de duinen te gaan fietsen idd want lijkt daardoor te mogen en meer mensen die het daardoor gaan doen.
pi_196204366
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:37 schreef Patroon het volgende:

[..]

het is wel verdomde handig. Doe nu 2x per week ochtends om 7u een rit zodat ik avonds nog krachttraining kan doen. Dan is een rustdag ook weer echt een rustdag.
Ik kan mij voorstellen dat de motivatie om dan om 7u te fietsen door Zwift hoger is, maar je hoeft geen Zwift te hebben om dan gewoon te "tacxen". :)
pi_196204371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:40 schreef Patroon het volgende:

[..]

De moraalridders staan weer vooraan. Dat fietsen met zijn 4en maakt echt niets uit. Moet je eens naar een bouwmarkt gaan of wat dan ook...
Da het niet uitmaakt met je eens, gewoon lekker rondje doen en grens over zonder dat je mensen tegenkomt.

Alleen mag het niet en als ex prof (met actieven prof die meefietst) is het ook niet handig om dit dan op strava te zetten.

Niki deed dit dan handiger begin van het jaar met de lockdown, van z'n franse team/sponsor mocht hij niet buiten fietsen.
Media interview op tv dus ook netjes zeggen ja voorlopig train ik dus binnen.

Detail dat ik hem die week alleen buiten was tegengekomen, maargoed het stond niet op strava dus er was niets aan de hand _O-
  donderdag 12 november 2020 @ 14:47:39 #259
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196204452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er is wel meer op aan te merken op hun LSRF initiatieven, ze gaan ook midden in de nacht met schijnwerpers door natuurgebieden fietsen waar dieren rusten. Wildkamperen waar het niet mag. En door hun bereik moedigen ze ook nog veel anderen aan om dit ook te doen.
Ja, eens.

Anderzijds doet iedereen wel eens iets wat niet mag.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:40 schreef Patroon het volgende:

[..]

De moraalridders staan weer vooraan. Dat fietsen met zijn 4en maakt echt niets uit. Moet je eens naar een bouwmarkt gaan of wat dan ook...
Maar het wordt op dit moment wel echt afgeraden om naar het buitenland te gaan...
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:40 schreef ddx het volgende:

[..]

Maar dat is inmiddels een werkomgeving/distributiepunt van z'n kleding 8-)
Dat heeft met coronaregels toch weinig van doen? Afstand houden is nog steeds de regel.

[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 12-11-2020 14:53:53 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196204490
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
Dat heeft met coronaregels toch weinig van doen? Afstand houden is nog steeds de regel.
Klopt maar daardoor mag je wel weer met meer man binnen zijn in 1 pand.
Of misschien ook niet, die regels zijn daar niet heel duidelijk in.
pi_196204889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat de motivatie om dan om 7u te fietsen door Zwift hoger is, maar je hoeft geen Zwift te hebben om dan gewoon te "tacxen". :)
Ik heb sinds mijn 15e een tacx gehad die het nog steeds doet. Laptop ervoor met youtube (vaak een oude koers kijken) en dan wat blokjes doen, maar kon dat echt niet langer volhouden dan 1u en dat kostte moeite. Een direct drive trainer voelt qua inspanning ook heel anders dan een rem op je wiel.

Nu met Zwift lukt het mij gemakkelijk om 2u te maken in een groupsrit ofzo. De Wahoo Kickr Core in december 2019 gekocht voor maar 550 euro (refurbished bij wahoo) en elke euro meer dan waard.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_196204918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:43 schreef ddx het volgende:

[..]

Da het niet uitmaakt met je eens, gewoon lekker rondje doen en grens over zonder dat je mensen tegenkomt.

Alleen mag het niet en als ex prof (met actieven prof die meefietst) is het ook niet handig om dit dan op strava te zetten.

Niki deed dit dan handiger begin van het jaar met de lockdown, van z'n franse team/sponsor mocht hij niet buiten fietsen.
Media interview op tv dus ook netjes zeggen ja voorlopig train ik dus binnen.

Detail dat ik hem die week alleen buiten was tegengekomen, maargoed het stond niet op strava dus er was niets aan de hand _O-
Waarom heeft een prof een voorbeeld functie wat betreft omgaan met corona? Ik ga echt niet opeens in groepjes rijden omdat LtD ofzo het ook doet.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_196205007
Natuurlijk heeft een prof een voorbeeldfunctie. Maar ik vind vooral dat je (groepjesfietser) niet zo moeilijk moet doen en je gewoon een beetje aan de regels moet houden. Ook al zijn die niet geheel logisch.
Aldus.
pi_196205096
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Waarom heeft een prof een voorbeeld functie wat betreft omgaan met corona? Ik ga echt niet opeens in groepjes rijden omdat LtD ofzo het ook doet.
Jij niet, ik ook niet.
Maar er zullen vast mensen zijn die denken oh Laurens gaat gewoon lekker grens over dus ik kan dat ook wel doen als ik in Limburg ga fietsen.

Persoonlijk denk ik weinig mis mee (ik ga alleen niet naar de Eifel zolang het advies is om dit niet te doen)
Maar handig is anders, zeker als je zoveel volgers hebt. (en sponsors hebt die hier ook misschien negatieve aandacht mee krijgen?)
pi_196205371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Waarom heeft een prof een voorbeeld functie wat betreft omgaan met corona? Ik ga echt niet opeens in groepjes rijden omdat LtD ofzo het ook doet.
Hij is niet eens een prof meer, wel een 'influencer'. Hij kiest er zelf voor om heel veel beeld en podcasts en wat dan nog te verspreiden, logisch dat je dan een voorbeeldfunctie hebt.
Wat betreft de natuur verstoren zeker; uiteraard doen we allemaal wel eens wat verkeerd, maar als je wilt uitdragen dat je zo'n natuurliefhebbende hippy bent moet je je er ook naar gedragen.

Verder wel eens dat de regels voor wat betreft samen sporten totaal hypocriet zijn. Ik mag niet meer met 2 andere meisjes een atletiektraining doen op een buitenbaan van 400 meter, ik mag wel tegelijkertijd met 1000 anderen dingen kopen in de Hornbach.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_196205448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hij is niet eens een prof meer, wel een 'influencer'. Hij kiest er zelf voor om heel veel beeld en podcasts en wat dan nog te verspreiden, logisch dat je dan een voorbeeldfunctie hebt.
Wat betreft de natuur verstoren zeker; uiteraard doen we allemaal wel eens wat verkeerd, maar als je wilt uitdragen dat je zo'n natuurliefhebbende hippy bent moet je je er ook naar gedragen.

Verder wel eens dat de regels voor wat betreft samen sporten totaal hypocriet zijn. Ik mag niet meer met 2 andere meisjes een atletiektraining doen op een buitenbaan van 400 meter, ik mag wel tegelijkertijd met 1000 anderen dingen kopen in de Hornbach.
Die beesten zijn nachts ook gewoon actief. Die jagen dan. Die denken echt niet van oh het is donker dus nu moet ik slapen. :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_196205910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:34 schreef Patroon het volgende:

[..]

Die beesten zijn nachts ook gewoon actief. Die jagen dan. Die denken echt niet van oh het is donker dus nu moet ik slapen. :')
Hangt er vanaf of het nachtdieren zijn of niet lijkt me. En dan nog worden ze ook tijdens het jagen verstoord door fietsers met grote lichten, niet voor niets dat je duin en natuurgebieden niet in mag 's nachts.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 12 november 2020 @ 15:59:21 #268
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196205936
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:34 schreef Patroon het volgende:

[..]

Die beesten zijn nachts ook gewoon actief. Die jagen dan. Die denken echt niet van oh het is donker dus nu moet ik slapen. :')
Dat is een beetje het punt, dat gaat wat lastig als er ‘s nachts nog mensen met felle lampen door het bos scheuren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196206730
Soms zijn regels wel krom, vanuit Den Helder mag je door de duinen (over het fietspad) tot vlak voor Bergen aan Zee fietsen, daar moet je omkeren als het donker is en dan weer terug via Schoorl om dan buiten de duinen om verder te fietsen.

PWN is ook erg anti fietser, allemaal tot half11 op de fiets onverhard.
Kan dus lekker druk zijn op zondagochtend.
Mensen gaan zich irriteren aan grote groepen fietsers, er worden nog meer paden afgesloten waardoor het nog drukker wordt op overige paden.
Beetje slimmer zou zijn als ze het doordeweeks gewoon volledig openstellen, daardoor heb je kans dat mensen dagje vrij nemen en niet perse op zondagochtend onverhard het bos/de duinen in gaan.
pi_196206776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:40 schreef Patroon het volgende:

[..]

De moraalridders staan weer vooraan. Dat fietsen met zijn 4en maakt echt niets uit. Moet je eens naar een bouwmarkt gaan of wat dan ook...
Helemaal eens.
Vakman pur sang
  donderdag 12 november 2020 @ 17:29:21 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196207734
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Waarom heeft een prof een voorbeeld functie wat betreft omgaan met corona? Ik ga echt niet opeens in groepjes rijden omdat LtD ofzo het ook doet.
Laten we dit ook niet vergeten: https://www.ntfu.nl/home/(...)-zich-in-het-verkeer
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196209895
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Laten we dit ook niet vergeten: https://www.ntfu.nl/home/(...)-zich-in-het-verkeer
Lol _O-
  donderdag 12 november 2020 @ 20:07:43 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_196210769
Stomme regels slaan nergens op je mag buiten met max. 2 maar in de gym wel met 30 ofzoiets.
pi_196212180
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:07 schreef kaasplankje het volgende:
Stomme regels slaan nergens op je mag buiten met max. 2 maar in de gym wel met 30 ofzoiets.
Klopt, was er net spinning doen.
De andere zaal was druk als fuck, binnen, hijgen.
En dan buiten fietsen is heeeeul onverantwoord.
Meh
Vakman pur sang
  donderdag 12 november 2020 @ 21:17:27 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196212447
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Klopt, was er net spinning doen.
De andere zaal was druk als fuck, binnen, hijgen.
En dan buiten fietsen is heeeeul onverantwoord.
Meh
Groepslessen mogen toch ook niet? Dus meer onverantwoord van jezelf en je sportschool.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')