dat kan toch ook gewoonquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
oprotten met een avondklok.
Ik wil gewoon kunnen trainen
Dat zie ik er wel van komen. En wedden dat er nog steeds van die egotrippers dan gewoon op vakantie gaan naar een oranje reisgebied?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgende week volledige lockdown en avondklok
En de politie schiet met scherp bij overtreding!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgende week volledige lockdown en avondklok
Tot nu toe 247 positieve gevallen hier in mijn woonplaats sinds het begin.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niet geluisterd. Er wordt wel heel hard gegild en gejankt en naar anderen gewezen. Terwijl ze zelf denken boven alle regels te staan.
Kan ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niet geluisterd. Er wordt wel heel hard gegild en gejankt en naar anderen gewezen. Terwijl ze zelf denken boven alle regels te staan.
als ik kijk naar het keuzeplan hebben we zelfs bij een volledige lockdown nog een boel vrijheidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
6 weken volledige lockdown zou kunenn helpen. Geen garantie.
Beste manierquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En de politie schiet met scherp bij overtreding!
aangezien ik 1 keer in de week minimaal in de avond train kan dat niet met een avondklokquote:
En de vliegvelden en grenzen? Ook allemaal potdicht?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
6 weken volledige lockdown zou kunenn helpen. Geen garantie.
Ik heb het over nog een stapje verder gaan. Voedselpakket naar binnen werpen bij iedereen en dan 6 weken geen contact buiten degene die er in 1 huis wonen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
als ik kijk naar het keuzeplan hebben we zelfs bij een volledige lockdown nog een boel vrijheid
dan ga je des ochtends trainenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
aangezien ik 1 keer in de week minimaal in de avond train kan dat niet met een avondklok
Deze lapmiddelen kosten meerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En de vliegvelden en grenzen? Ook allemaal potdicht?
Zou wel helpen, maar dat gaat het land wel een aardige knauw geven natuurlijk.
En vervolgens Schiphol weer aanslingeren en de grenzen weer open gooien, en voor je het weet zit je weer in de huidige situatie, tenzij het vaccin ÉCHT snel gedistribueerd kan worden.
Hier 1752 sinds het beginquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot nu toe 247 positieve gevallen hier in mijn woonplaats sinds het begin.
Echter zijn 7 daarvan wel nieuwe gevallen.
Daar ben ik zoooooooooo voor! Gooi maar dicht. Iedereen die nu in het buitenland op 'vakantie' is lekker daar laten zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En vervolgens Schiphol weer aanslingeren en de grenzen weer open gooien, en voor je het weet zit je weer in de huidige situatie, tenzij het vaccin ÉCHT snel gedistribueerd kan worden.
gaan ze nooit doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb het over nog een stapje verder gaan. Voedselpakket naar binnen werpen bij iedereen en dan 6 weken geen contact buiten degene die er in 1 huis wonen.
dan moet ik werkenquote:
Ik denk dat je dan echt massale demonstraties gaat krijgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb het over nog een stapje verder gaan. Voedselpakket naar binnen werpen bij iedereen en dan 6 weken geen contact buiten degene die er in 1 huis wonen.
Een vaccin is nooit 100% effectief. De griepprik is ongeveer 49% effectief geweest in 2018.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou al helpen als mensen alleen boodschappen zouden gaan doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan echt massale demonstraties gaat krijgen.
Compromis; supermarkten sluiten voor klanten en alleen thuis laten bezorgen, zodat je tenminste nog wel zelf kunt beslissen wat je vreet.
Dat bedoel ik dus met voedselpakket naar binnen werpenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan echt massale demonstraties gaat krijgen.
Compromis; supermarkten sluiten voor klanten en alleen thuis laten bezorgen, zodat je tenminste nog wel zelf kunt beslissen wat je vreet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |