Oquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee zeg dan zou het wel heel hard gaan. Ik was 7 oktober ook al jarig
Mja maar dan stink je EN je ruikt de parfum er bovenop. Beter met een douche.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk vond iemand haar stinken
ja maar om iemand nou een hele douche cadeau te doen is wel een beetje duurder dan parfumquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja maar dan stink je EN je ruikt de parfum er bovenop. Beter met een douche.
Ik douche elk jaar met de kerst dus ze moeten niet zeuren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja maar dan stink je EN je ruikt de parfum er bovenop. Beter met een douche.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar om iemand nou een hele douche cadeau te doen is wel een beetje duurder dan parfum
Alleen ff 2 maandjes geduld hebben dus!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik douche elk jaar met de kerst dus ze moeten niet zeuren.
Wat kost nou 20 liter water?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar om iemand nou een hele douche cadeau te doen is wel een beetje duurder dan parfum
oh dat is prima inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik douche elk jaar met de kerst dus ze moeten niet zeuren.
Aanbieden om samen te douchen dan maar...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heet ze Marlous?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aanbieden om samen te douchen dan maar...
Dat is een emmer water. Ik bedoel een heule douche. Inclusief kraan enzoquote:
Goed plan. Ik ga het proberen bij de volgende die ik tegen kom die stinktquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aanbieden om samen te douchen dan maar...
Wat mis ik?quote:
Nog 64 daagjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ff 2 maandjes geduld hebben dus!
rinus had nog nooit zo'n lekker wijf in z'n clip gehad als marlousquote:
Zanger Rinus.quote:
ze zuurde tuvuul dus denk slechtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ach Marloes ... hoe zou het met haar zijn?
Dat doet me deugdquote:
Vrij kut, lijkt me.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef maily het volgende:
[..]
ga hoesten, dan kan je naar huis toequote:
Uhm, nee niet echt.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga hoesten, dan kan je naar huis toe
oh.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:05 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ze heeft in januari ernstige brandwonden opgelopen
quote:
hij paste wel beter bij romana.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Oja ... pff al die vriendinnen ook
die is alleen maar lekkerder geworddenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer dat hij heur haar in de fik had gestoken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij paste wel beter bij romana.
Marlous is wel een lekker ding trouwens
Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij paste wel beter bij romana.
Marlous is wel een lekker ding trouwens
netjes netjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef DJMO het volgende:
Nu al 20 % van het streefbedrag binnen.
romana?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |