Hey M1st1g 😘quote:
Doe maar gelijk voor het hele land. Dicht die hap!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat ze al kveregen om een totale lockdown te doe. Voor twente
Dan ben je een heel stuk harder en absoluter dan ik, en ik vraag me af in hoeverre dit haalbaar is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het niet over noodzakelijke reizen. Ik heb het over de egotrippers die schijt aan alles en iedereen hebben en lekker op een vliegtuig stappen voor de lol. So what als ze eraan failliet gaan? Ik gun het ze van harte. Blijven ze tenminste thuis.
Alleen een regio in lockdown heeft weinig zin inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar gelijk voor het hele land. Dicht die hap!
ik heb nog dozen met collector's editions van verschillende dvd's en games. En de enige reden dat ze nog in de doos zitten is omdat ik hier de ruimte niet heb om het netjes uit te stallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden vrijwel al mijn CD's naar de kringloop gebracht. Ik heb bijna alles toch in MP3- of FLAC-formaat. Ik heb ook lang niet altijd zin aan een heel album van 1 band of artiest te gaan luisteren.
ab oosterhouse wil ook een totale lockdown voor 4 weken om het virus weer weg te krijgenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat ze al overwegen om een totale lockdown te doe. Voor twente
Ligt er aan; wijzelf zijn tussen de pieken door ook naar Frankrijk gegaan, naar een heerlijk rustige omgeving en voor zover ik kan inschatten hebben wij verder niemand vermoord.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevolg van dit soort egoisme is wel een risico om een ander de dood in jagen
Die thuiskomgarantie slaat nergens op. Laat die mensen die zonodig willen vliegen het zelf maar oplossen als er een lockdown komt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben je een heel stuk harder en absoluter dan ik, en ik vraag me af in hoeverre dit haalbaar is.
Gelukkig zijn er wel vliegmaatschappijen met thuiskomstgarantie.
Ma van mij mag net. Niemand er meer in niemand er meer uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar gelijk voor het hele land. Dicht die hap!
Gaat niet om het weg krijgen maar om het onder controle krijgen denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ab oosterhouse wil ook een totale lockdown voor 4 weken om het virus weer weg te krijgen
Ik dacht dat we elke 2 weken een persco krijgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:15 schreef dud0r het volgende:
Maar hebben we dinsdag nou weer een persco of wachten ze die vier weken af die ze ingesteld hadden
Samen opruimen een optie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb er vooral geen zin in omdat ik een heel druk kind op het moment heb die me niet in rust laat opruimen en constant meer zooi aan het maken is.
Wat hij wel weer zelf opruimt maar ik kan er gewoon slecht tegen als ik de ene kant van de kamer gehad heb dat de andere kant weer vol lego ligt en ik het idee heb dat ik voor jan met de micropener bezig ben
Ja ik las hetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ab oosterhouse wil ook een totale lockdown voor 4 weken om het virus weer weg te krijgen
Ik heb ze in mappen,de hoezen liggen in de berging.Iets van 6 bigshoppers.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog dozen met collector's editions van verschillende dvd's en games. En de enige reden dat ze nog in de doos zitten is omdat ik hier de ruimte niet heb om het netjes uit te stallen.
Maar dat wil niet zeggen dat ik dan die dingen allemaal weg ga gooien
En alsa je klaar bent samen rommel makenquote:
Soms is persoonlijk verschijnen wel noodzakelijk om een potentiële klant over de streep te trekken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Mensen die voor zaken naar het buitenland moeten doen dat nu gewoon remote. Zaken met het buitenland is 1 van de makkelijkste dingen om remote te doen.. het komt vaak toch gewoon op overleg aan.
Ik heb als technisch consultant gewerkt en de laatste 1,5 jaar had ik alleen klanten in Londen, Dusseldorf en Munchen. Maar met slack en skype / zoom en goede projectmanagementtools kom je echt een heel eind. Ik hoefde er maar zelden persoonlijk te zijn, om training te geven of gewoon als snoepreisje.
ze zouden na 2 weken toch evolueren?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik dacht dat we elke 2 weken een persco krijgen.
nope. want dan roep ik vier keer waar iets moet of vraag dat hij een bepaald iets moet pakken en dan is het of verkeerd terug gezet of hij wil niet of hij pakt alsnog het verkeerde.quote:
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zouden na 2 weken toch evolueren?
dat zijn echt de uitzonderlijke gevallen. en die gesprekken worden nu ook via tel en skype gevoerd...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms is persoonlijk verschijnen wel noodzakelijk om een potentiële klant over de streep te trekken.
Ikzelf keek ook wat vreemd op van die zakenreis van 3 weken van diegene, maar als het om gigantische bedragen gaat die je kunt binnenharken terwijl er ook andere kapers op de kust zijn, dan kan een reisje naar die klant toe wel een keuze zijn.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb er vooral geen zin in omdat ik een heel druk kind op het moment heb die me niet in rust laat opruimen en constant meer zooi aan het maken is.
Wat hij wel weer zelf opruimt maar ik kan er gewoon slecht tegen als ik de ene kant van de kamer gehad heb dat de andere kant weer vol lego ligt en ik het idee heb dat ik voor jan met de micropener bezig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |