quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:07 schreef dud0r het volgende:
ik moet nog een beetje opruimen in huis maar heb er nul zin in
Snap ik wel, maar moet iedere vorm van egoïsme zo genadeloos afgestraft worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen enkel excuus om nu op vakantie te gaan omdat je met je egoïstische hoofd denkt dat de regels niet voor jou gelden
volgens mij is dat best wel een geniaal onderwerp voor een ONZ topique, speculeren over de pr0n-zoekgeschiedenis van FOK! users...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin dat mijn kinderen mijn zoekgeschiedenis per ongeluk tegenkomen
Maar ook die cruciale bedrijven/instanties/mensen kunnen weer sterk afhankelijk zijn van derde partijen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
cruciale beroepen en vitale processen moeten door blijven gaan. zelfs bij een volledige lockdown
kut is dat hequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ff afstoffen, de wc en douche schoonmaken en dweilen.. Maar ik heb er ook geen zin in
dan mis je er ook niks aan, weg ermee of in de opslag/zolder/kelder zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Er staan hier nog verhuisdozen van 5 jaar geleden die ik nog nooit heb opengemaakt.
Denk ik ook wel, maar het moet geen statisch geheel zijn: "Dit mat wel en dat mag niet, PUNT!".quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er is wel het 1 en ander aan organisatie nodig maar dat moet haalbaar zijn.
het is gewoon jammer dat we geen eiland zijn zoals nieuw zeeland. dan had je gewoon alles dicht kunnen gooien, complete lockdown en klaar met coronaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ook die cruciale bedrijven/instanties/mensen kunnen weer sterk afhankelijk zijn van derde partijen.
Je kunt idd wel vrij goed een scheidslijn maken, maar er zullen altijd problemen ontstaan.
Sommige van die problemen zullen vast ook wel weer mee te leven zijn, maar toch....het is een heel moeilijke situatie.
In de meeste zitten cd'squote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
kut is dat he
[..]
dan mis je er ook niks aan, weg ermee of in de opslag/zolder/kelder zetten
Wat zijn jouw favo`s?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij is dat best wel een geniaal onderwerp voor een ONZ topique, speculeren over de pr0n-zoekgeschiedenis van FOK! users...
Domme lui die nu nog op vakantie gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen enkel excuus om nu op vakantie te gaan omdat je met je egoïstische hoofd denkt dat de regels niet voor jou gelden
Ik heb het niet over noodzakelijke reizen. Ik heb het over de egotrippers die schijt aan alles en iedereen hebben en lekker op een vliegtuig stappen voor de lol. So what als ze eraan failliet gaan? Ik gun het ze van harte. Blijven ze tenminste thuis.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar moet iedere vorm van egoïsme zo genadeloos afgestraft worden?
We hebben het over mensen in een (ver) land met een beperkt budget aan hun lot over laten zonder enige mogelijkheid om weer terug naar huis te komen.
En wat met de mensen die op zakenreis gaan (al dan niet in combinatie met een vakantiegevoel op de plek zelf), of mensen die voor familie-omstandigheden even terug naar land van herkomst gaan om dingen te regelen of whatever?
het verschilt bij mij waar ik zin in hebquote:
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
kut is dat he
[..]
dan mis je er ook niks aan, weg ermee of in de opslag/zolder/kelder zetten
Gevolg van dit soort egoisme is wel een risico om een ander de dood in jagenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar moet iedere vorm van egoïsme zo genadeloos afgestraft worden?
We hebben het over mensen in een (ver) land met een beperkt budget aan hun lot over laten zonder enige mogelijkheid om weer terug naar huis te komen.
En wat met de mensen die op zakenreis gaan (al dan niet in combinatie met een vakantiegevoel op de plek zelf), of mensen die voor familie-omstandigheden even terug naar land van herkomst gaan om dingen te regelen of whatever?
Dom, kortzichtig en egoïstisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme lui die nu nog op vakantie gaan.
Mensen zeggen vaak: "Dozen die je een jaar na de verhuizing niet geopend hebt, kun je het beste ongeopend naar de vuilnis brengen; je hebt de inhoud blijkbaar toch niet nodig en je mist het blijkbaar ook niet."quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Er staan hier nog verhuisdozen van 5 jaar geleden die ik nog nooit heb opengemaakt.
Dit absoluut idd!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gewoon jammer dat we geen eiland zijn zoals nieuw zeeland. dan had je gewoon alles dicht kunnen gooien, complete lockdown en klaar met corona
Dottekequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme lui die nu nog op vakantie gaan.
ik heb er vooral geen zin in omdat ik een heel druk kind op het moment heb die me niet in rust laat opruimen en constant meer zooi aan het maken is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaIk deed het altijd op vrijdag. Even 2 uurtjes schoonmaken. Maar sinds de eerste lockdown heb ik er op de 1 of andere manier geen zin meer in. Verder dan een bezem en af en toe een stofdoekje en een dweiltje door de plee kom ik niet.
KLopt. Moet wel een goed basis zijn die aangepast kan wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, maar het moet geen statisch geheel zijn: "Dit mat wel en dat mag niet, PUNT!".
Als bepaalde zaken in ernstig gevaar komen, moet daar wel op ingesprongen kunnen worden.
Ik heb een paar jaar geleden vrijwel al mijn CD's naar de kringloop gebracht. Ik heb bijna alles toch in MP3- of FLAC-formaat. Ik heb ook lang niet altijd zin aan een heel album van 1 band of artiest te gaan luisteren.quote:
Lees net dat ze al overwegen om een totale lockdown te doe. Voor twentequote:
Die cg's gooi ik niet weg hoor. Meeste is wel op youtube of andere manier te luisteren maar het heeft wel iets om nog een origineel iets in huis te hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen zeggen vaak: "Dozen die je een jaar na de verhuizing niet geopend hebt, kun je het beste ongeopend naar de vuilnis brengen; je hebt de inhoud blijkbaar toch niet nodig en je mist het blijkbaar ook niet."
Vind ik wel ERG kort door de bocht; sommige dingen (gereedschappen enzo) heb je niet ieder jaar nodig, en sommige dingen die je uit nostalgie bewaard of whatever (fotoboeken enzo) ga je ook lang niet altijd ieder jaar bekijken.
Ooh zo jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb er vooral geen zin in omdat ik een heel druk kind op het moment heb die me niet in rust laat opruimen en constant meer zooi aan het maken is.
Wat hij wel weer zelf opruimt maar ik kan er gewoon slecht tegen als ik de ene kant van de kamer gehad heb dat de andere kant weer vol lego ligt en ik het idee heb dat ik voor jan met de micropener bezig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |