Niemand.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef Stoney3K het volgende:
En wie controleert of je die thuistest goed doet en niet loopt te foetelen?
Amehoela, er wordt de hele tijd gezegd dat we wachten op het vaccin en dat dat de voorwaarde is voor het 'oude normaal'. Als dat niet mogelijk is, dan is de bereidwilligheid voor elke maatregel die je probeert compleet weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vergeet het maar, ze voorspellen zelfs dat bij een vaccin dat niet zo is.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef Za het volgende:
[..]
Niemand.
Niemand controleert heden of men zijn eigen huis niet in de fik steekt of op de dakrand balanceert in de avonduren.
Iets van gezond verstand mag je toch op rekenen.
Dus weer +500 tov gisteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
9271 nieuwe positieve testen
56 nieuwe ziekenhuisopnames
46 nieuwe overlijdens
Er liggen 2003 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 463 op de IC.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo'n rochel van Gullit krijgt nu wel een andere lading.
Ligt er aan, als het een beetje een vollere fluim is kun je wel pech hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 4 gemeentes met 0 besmettingen
Er zijn 11 gemeentes met 0 besmetting
Er zijn 48 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 75 gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
dat valt toch wel meequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus weer +500 tov gisteren.
Godsamme wat gaat dit slecht
Ja, ik heb eigenlijk weinig hoop en vertrouwen meer op een "stabilisatie" ... maar hey, ik hoop dat ik daar dik ongelijk in krijg, oprecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus weer +500 tov gisteren.
Godsamme wat gaat dit slecht
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
9271 nieuwe positieve testen
56 nieuwe ziekenhuisopnames
46 nieuwe overlijdens
Er liggen 2003 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 463 op de IC.
Erg prettig ja. Elke dag 500-ish erbij.quote:
Dat het langer dan 4 weken ging duren wisten we natuurlijk allang.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:19 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar de stijging is al bijna een week consequent minder hard dan de weken ervoor. Dat betekent dat het effect van de maatregelen begint te werken. Ja, het voelt ontzettend langzaam maar dit zijn trends. Eerst een lineaire stijging (nu), dan afvlakking tot het plateau en dan gaat het dalen inzetten.
Het is niet best maar de bijna lockdown is pas 7 dagen actief. Met 5 - 7 dagen incubatietijd en dan nog 3 - 4 dagen tot test en uitslag is dit nog niet zo gek.
De daling lijkt wel heel langzaam te gaan worden en de huidige maatregelen zullen (veel) langer nodig zijn dan de gestelde 4 weken. En dat is pittig.
Hangt ervan af wat je aanhoudt als baseline van slecht zeg maar.quote:
9283 nieuwe besmettingen, 526 meer dan gisterenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Na zo'n stijging van gisteren kan het toch bijna ook alleen maar meevallen? Ik verwacht niet weer een stijging van 500 gevallen. Stiekem hoop ik zelfs op een lichte daling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |