Dit zijn dan ook uitspraken die ik nooit gedaan heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Mondkapjes werken niet want de aantallen lopen in andere landen ook op is net zo kort door de bocht.
Het is ook kort door de bocht om te stellen/impliceren dat Duitsland's beleid nu faalt door toenname van besmettingen of meer besmettingen in absulte aantallen dan hier bv.
Rijkaard:)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo'n rochel van Gullit krijgt nu wel een andere lading.
Maar dat zegt niks. Ik kan nu nog negatief zijn en een kwartier later niet meer. (Nog los van de foutmarge van die testen, die is wellicht heel erg klein maar niet helemaal nul)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef zalkc het volgende:
[..]
Preventieve tests. Blaasproeven in het verkeer.
dat je zo dronken als een tor achter het stuur zit is dan niet het probleem, maar een positieve corona uitslag
als er een boete op staat gaat men wel 10x nadenken om schijt aan de regels te hebben....quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik denk juist dat de meeste mensen zich best netjes aan de regels proberen te houden. Maar dat wil niet zeggen dat er best wat strenger opgetreden kan worden tegen mensen die dat niet doen.
Ja, alleen werkt het in de praktijk vaak niet zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als er een boete op staat gaat men wel 10x nadenken om schijt aan de regels te hebben....
Nee niet elke keer alleen 's ochtends voor het tandenpoetsen, om de dag gedurende 3 weken. Dat is alles.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:05 schreef capricia het volgende:
Een speekseltest die je iedere keer moet doen als je je huis verlaat?
Nee. Dat gaan we niet doen.
Verzin maar een andere manier. Het is hier geen China ofzo.
Tweede wel dacht ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook uitspraken die ik nooit gedaan heb.
Met alcohol in het verkeer best aardig, relatief lage pakkans, hoge straf.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, alleen werkt het in de praktijk vaak niet zo.
vergeet het maar, ze voorspellen zelfs dat bij een vaccin dat niet zo is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Nee niet elke keer alleen 's ochtends voor het tandenpoetsen, om de dag gedurende 3 weken. Dat is alles.
Alleen een oorstokje langs je wang.
Het is de enige manier capricia ook de enige die voor heel kleine kinderen makkelijk kan, zonder onbekende lange termijneffecten.
Geen mondkapjes meer, horeca open, concerten alles per direct bij het oude.
En wie controleert of je die thuistest goed doet en niet loopt te foetelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Nee niet elke keer alleen 's ochtends voor het tandenpoetsen, om de dag gedurende 3 weken. Dat is alles.
Alleen een oorstokje langs je wang.
Plus gezeik met je verzekering en de meeste mensen snappen wel dat ze met alcohol op minder goed rijden dan zonder alcohol op.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met alcohol in het verkeer best aardig, relatief lage pakkans, hoge straf.
Nee, falen vind ik een te groot woord. Het laat simpelweg zien dat ook 'gidsland' Duitsland grofweg eenzelfde beleid voert als alle landen waar het nu (toegegeven, vooralsnog erger) uit de hand loopt. In de praktijk verschillen de meeste Europese landen echt niet van elkaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tweede wel dacht ik.
Maar excuses dan:)
Er moet sowieso veel meer gehandhaafd worden, en dan geen ellenlange gesprekken of waarschuwingen van boa's maar hoge boetes, een deel van de samenleving is nu eenmaal te dom om te schijten, totdat het hun portemonnee betreft dan 'snappen' ze het in eens wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als er een boete op staat gaat men wel 10x nadenken om schijt aan de regels te hebben....
En dat zal nog zeker een week zo doorgaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ziekenhuisopnames gaan nog wel hard omhoog.
Gadverquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
9271 nieuwe positieve testen
56 nieuwe ziekenhuisopnames
46 nieuwe overlijdens
Er liggen 2003 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 463 op de IC.
Yup. Daar was ik dus al bang voor...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
46 nieuwe overlijdens
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
46 nieuwe overlijdens
Het is maar net welke voorspelling je neemt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah, we gaan al over de 2K dus? Eerder dan voorspeld geloof ik toch? Lekker bezig
quote:Halverwege oktober zullen er 2250 patiënten met corona in de ziekenhuizen liggen, inclusief het aantal mensen op de intensive care. Dat blijkt uit een presentatie van RIVM-directeur Jaap van Dissel. Nu zijn dat er 660.
Op de intensive cares alleen verwacht Van Dissel over een week of twee 400 patiënten, nu zijn dat er 142. Vorige week is het landelijke spreiden van patiënten hervat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |