Haha ja 3,8 miljoenquote:Op maandag 2 november 2020 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat team is 3m ofzo? Ik heb nu net 500kIk ga maar hopen op meer SBCs als die van gisteren.
Nou dat doelpunt had weinig met ronaldo te maken. Weet niet wat die tegenstander aan het doen is. Maar niet aan het verdedigenquote:Op maandag 2 november 2020 11:09 schreef jorienvdherik het volgende:
In game staan Ronaldo en Mbappe naast elkaar in de spits, met een mooie chem, Ronaldo zelfs 10 chem.
5 wedstrijden en 5 winsten behaald, Ronaldo scoort aan de lopende band.
Bijvoorbeeld op deze manier
https://www.instagram.com/p/CHERYDRB95p/
Wat een cheat is hij
[ afbeelding ]
Nu nog even wat munten verzamelen om Mendy van Real Madrid op de LB te krijgen, en Renato IF en Cuardado Rulebreaker te halen
Vergeet Teixera nietquote:Op maandag 2 november 2020 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Talisca en Paulinho samen zijn wel beesten hè. Boh.
Untradeable rewards, serieus?quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA kan ook echt niks.. zijn er eindelijk league SBCs met vooral untradeable rewards en geen speler en dan is er weer iets niet goed. Meteen weer weg
Zoals het nu lijkt RIP league SBCs
De goede packs waren untradeable, de slechte packs niet. En de groepsbeloning was een 86+ bij de ene en bij de andere een pack van 3x 83+. Maar nu zijn ze dus alweer verdwenen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Untradeable rewards, serieus?
Ze doen er ook echt alles aan om mensen richting de Fifa points te lokken he, ongelofelijk.
Ja gisteren waren een uurtje die conmebol league sbc's er, daarna weer eraf gehaald.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:54 schreef Dopekoe het volgende:
Als ze untradable zijn zullen ze ook goedkoper zijn te behalen.
Ik heb er geen problemen mee dat ze untradable zijn, maar ik heb ze iig nog niet voorbij zien komen die League SBC's....
Ja heb hem al een paar dagen. Zeer fijne speler!quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie al geprobeerd die Mollet te unlocken? Dat is me toch een partij ellende komt minder try hards tegen in de WL
Wat was de L1 trick dan ?quote:
Bij squard battles als je 5x gescoord hebt en je hebt de bal en drukte daarna L1 kun je de wedstrijd uitlaten lopen zonder dat de tegenstander je aanvalenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat was de L1 trick dan ?
Das zeker weer iets wat youtube-meelopers bedacht hebben ?
En dat het speelt als dikke stront door een terchter sinds 1.06 is een feit, geen idee wat ze gedaan hebben, maar als het lang zo blijft gaat mijn disc de prullenbak in.
Ik deed altijd fake shot aan de zijkant op de helft van de tegenstander. Werkte ook. Geen idee of dat na de patch nog werkt, nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef amp25 het volgende:
[..]
Bij squard battles als je 5x gescoord hebt en je hebt de bal en drukte daarna L1 kun je de wedstrijd uitlaten lopen zonder dat de tegenstander je aanvalen
Heb het deze week geprobeerd met een vriend in coop, maar het is wel pittig.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elite 1 is het eigenlijk ook niet waard, 2 rare mega packs en iets meer coins terwijl je bij elite 2 2 mega packs en een 25k pack krijgt.. top 200 ga ik ook nooit halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |