Leuk team! Ferland Mendy is ook wel de beste LB van de game.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:29 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jup, je weet maar nooit wanneer je weer eens legendary SB met een CSL team moet gaan spelen voor een icon swap token, dan kun je zo'n kaart beter wel dan niet hebben
also marque matchups paying off once again, marcelo komt als de bordenspeler naar voren, zit ferland mendy er nog achter, 83-rated die insta sells voor 135k, waar gaat het over![]()
Dat begrijp ik wel, maar fifa 21 is toch in principe hetzelfde? Afgezien van een nieuwe pack animatie.quote:Op zondag 1 november 2020 11:12 schreef Kiid het volgende:
Daarbij lijkt het me ook logisch dat mensen het meest recente deel willen spelen. De meesten hebben Fifa 20 wel grijs gespeeld inmiddeld.
Deze fifa ligt mij persoonlijk wel veel beter dan 20. Waar ik vorig jaar op den duur divisie 8 niet meer uit kwam zit ik nu tegen divisie 2 aan te hikken waardoor het spel een stuk leuker is voor mij. Elk jaar een nieuw team bouwen blijft ook iets wat ik heel erg leuk vind.quote:Op zondag 1 november 2020 11:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar fifa 21 is toch in principe hetzelfde? Afgezien van een nieuwe pack animatie.
Ja dat is ook wel zo, alleen is het zo dat er ieder jaar op de reset knop wordt gedrukt. Ik speel zelf soms NBA en daar is het precies hetzelfde. Je grindt het hele jaar, dan speel je het twee maanden niet, dan drukt de developer op reset en begin je weer opnieuw met het hele riedeltje. In de gameplay verandert er altijd maar vrij weinig.quote:Op zondag 1 november 2020 11:37 schreef leeroy het volgende:
[..]
Elk jaar een nieuw team bouwen blijft ook iets wat ik heel erg leuk vind.
Waarom zou je Allan OTW willen kopen? Niet het type speler dat snel een IF zal krijgen, houd het gewoon bij zijn normale Gold card zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:30 schreef leeroy het volgende:
Dit is mijn team nu, straks maar eens beginnen aan Weekend League.
https://www.futbin.com/21/squad/2221499
Hopelijk wat goede packs maandag zodat ik otw Allan weer kan kopen, ik heb hem net verkocht om Saint te kopen en ik had zijn gold kaart nog in mijn club zitten.
Tja, net zo zeer als dat cod/bf etc etc in principe hetzelfde zijn. Voetbal blijft nou eenmaal voetbal en ze kunnen moeilijk ieder jaar de engine op de kop gooien. Ik verwacht komende jaren wel weer nieuwe stappen met de next gen consoles.quote:Op zondag 1 november 2020 11:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar fifa 21 is toch in principe hetzelfde? Afgezien van een nieuwe pack animatie.
Klopt, maar speelt heerlijk en mocht hij er eentje pakken hoef je niet te stressen om die totw te halen. Verwacht er ook niet te veel van maar z’on kaartje houd nog wat waarde nu alles maar blijft zakken.quote:Op zondag 1 november 2020 15:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom zou je Allan OTW willen kopen? Niet het type speler dat snel een IF zal krijgen, houd het gewoon bij zijn normale Gold card zou ik zeggen.
Wat een onzin. Er zijn hooguit wat minimale verschillen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze fifa speelt 100 keer beter dan 20. Dus ja natuurlijk willen mensen deze spelen
Als chemistry een ding is dan kan je die niet echt vervangen. Dat is vaak het nadeel aan hybrids. Qua BPL middenvelders vind ik Havertz wel fijn. Beetje fysiek, maar niet heel houterig.quote:Op zondag 1 november 2020 19:31 schreef E-Dubble het volgende:
Speel nu zo maar van de beek vind ik echt een dramatisch speler, iemand tips om hem in ieder geval te vervangen?![]()
[ afbeelding ]
Ja, 2000.quote:Op zondag 1 november 2020 21:39 schreef Rock92 het volgende:
Hoeveel fut champions league punten krijg je als je zilver 1 hebt gehaald? Ik lees 2000, maar klopt dit ook?
Ja precies is het nadeel van hybrids, wil ook die teixeira maar is 350kquote:Op zondag 1 november 2020 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als chemistry een ding is dan kan je die niet echt vervangen. Dat is vaak het nadeel aan hybrids. Qua BPL middenvelders vind ik Havertz wel fijn. Beetje fysiek, maar niet heel houterig.
[ afbeelding ]
Die IF Paulinho kwam wel als geroepen anders had ik Talisca denk ik niet gedaan
Nee hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn hooguit wat minimale verschillen.
Wat doe jij met de spelers die niet verkopen? Ik heb er nu 95 opstaat waarvan sommige al een flinke tijdquote:Op maandag 2 november 2020 08:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Dia de los Muertos SBC is de beste SBC tot nu toe.. niet vanwege de value maar door die SBC zijn bronze packs nog meer OP. Gisteren heb ik er meer dan 100k mee verdiend. Kijk maar eens in de club voor grote landen in off leagues bijv. een Spanjaard in Polen ofzo. Het zal nu allemaal wel weer gedaald zijn maar dit zijn de beste SBCs voor mensen die veel BPM doen.
Als iets niet verkoopt stuur ik het naar de club, bij een duplicate probeer ik het een paar keer en anders discard ik die speler. Je zou de duplicates die niet verkopen in bronze upgrades kunnen gebruiken, dat is nog efficiënter maar dat doe ik zelf niet.quote:Op maandag 2 november 2020 10:42 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wat doe jij met de spelers die niet verkopen? Ik heb er nu 95 opstaat waarvan sommige al een flinke tijd
Poh maat, leuk team maar wat goochel jij steeds met die chem van je spelers.quote:Op maandag 2 november 2020 11:09 schreef jorienvdherik het volgende:
In game staan Ronaldo en Mbappe naast elkaar in de spits, met een mooie chem, Ronaldo zelfs 10 chem.
5 wedstrijden en 5 winsten behaald, Ronaldo scoort aan de lopende band.
Bijvoorbeeld op deze manier
https://www.instagram.com/p/CHERYDRB95p/
Wat een cheat is hij
[ afbeelding ]
Nu nog even wat munten verzamelen om Mendy van Real Madrid op de LB te krijgen, en Renato IF en Cuardado Rulebreaker te halen
Haha ja 3,8 miljoenquote:Op maandag 2 november 2020 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat team is 3m ofzo? Ik heb nu net 500kIk ga maar hopen op meer SBCs als die van gisteren.
Nou dat doelpunt had weinig met ronaldo te maken. Weet niet wat die tegenstander aan het doen is. Maar niet aan het verdedigenquote:Op maandag 2 november 2020 11:09 schreef jorienvdherik het volgende:
In game staan Ronaldo en Mbappe naast elkaar in de spits, met een mooie chem, Ronaldo zelfs 10 chem.
5 wedstrijden en 5 winsten behaald, Ronaldo scoort aan de lopende band.
Bijvoorbeeld op deze manier
https://www.instagram.com/p/CHERYDRB95p/
Wat een cheat is hij
[ afbeelding ]
Nu nog even wat munten verzamelen om Mendy van Real Madrid op de LB te krijgen, en Renato IF en Cuardado Rulebreaker te halen
Vergeet Teixera nietquote:Op maandag 2 november 2020 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Talisca en Paulinho samen zijn wel beesten hè. Boh.
Untradeable rewards, serieus?quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA kan ook echt niks.. zijn er eindelijk league SBCs met vooral untradeable rewards en geen speler en dan is er weer iets niet goed. Meteen weer weg
Zoals het nu lijkt RIP league SBCs
De goede packs waren untradeable, de slechte packs niet. En de groepsbeloning was een 86+ bij de ene en bij de andere een pack van 3x 83+. Maar nu zijn ze dus alweer verdwenen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Untradeable rewards, serieus?
Ze doen er ook echt alles aan om mensen richting de Fifa points te lokken he, ongelofelijk.
Ja gisteren waren een uurtje die conmebol league sbc's er, daarna weer eraf gehaald.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:54 schreef Dopekoe het volgende:
Als ze untradable zijn zullen ze ook goedkoper zijn te behalen.
Ik heb er geen problemen mee dat ze untradable zijn, maar ik heb ze iig nog niet voorbij zien komen die League SBC's....
Ja heb hem al een paar dagen. Zeer fijne speler!quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie al geprobeerd die Mollet te unlocken? Dat is me toch een partij ellende komt minder try hards tegen in de WL
Wat was de L1 trick dan ?quote:
Bij squard battles als je 5x gescoord hebt en je hebt de bal en drukte daarna L1 kun je de wedstrijd uitlaten lopen zonder dat de tegenstander je aanvalenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat was de L1 trick dan ?
Das zeker weer iets wat youtube-meelopers bedacht hebben ?
En dat het speelt als dikke stront door een terchter sinds 1.06 is een feit, geen idee wat ze gedaan hebben, maar als het lang zo blijft gaat mijn disc de prullenbak in.
Ik deed altijd fake shot aan de zijkant op de helft van de tegenstander. Werkte ook. Geen idee of dat na de patch nog werkt, nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef amp25 het volgende:
[..]
Bij squard battles als je 5x gescoord hebt en je hebt de bal en drukte daarna L1 kun je de wedstrijd uitlaten lopen zonder dat de tegenstander je aanvalen
Heb het deze week geprobeerd met een vriend in coop, maar het is wel pittig.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elite 1 is het eigenlijk ook niet waard, 2 rare mega packs en iets meer coins terwijl je bij elite 2 2 mega packs en een 25k pack krijgt.. top 200 ga ik ook nooit halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |