Ja was lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog zonder jas in de tuin gewerkt. Lekker in het zonnetje, rond de 18 graden.
De meeste dingen die je in de zomer kan uitvoeren gaan meestal wel door tot diep in de avond, en sommige mensen hebben meer dan 7 uur slaap nodig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je eerder wat doen. Je moet niet tot 7 uur slapen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:16 schreef K.Indertent het volgende:
Vandaag besloten dat de andere kant van de andere kant ook op geen enkele manier de gewenste resultaten biedt. Vandaag hoppen we dus weer over naar de andere kant van die kant. We zijn de weg ondertussen een beetje kwijt, maar goed ons vertrekpunt was toch niet veel soeps.
Je bioritme en de ritme van de natuur verandert niet eens omdat je moderne leefwijze hebt ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste dingen die je in de zomer kan uitvoeren gaan meestal wel door tot diep in de avond, en sommige mensen hebben meer dan 7 uur slaap nodig.
En er is geen natuurlijke tijd, gewoon een arbitraire afspraak die eigenlijk niet meer bij onze moderne levenseijze past.
Als ik leef zonder klokken, dan slaap ik tot 10 uur per dag en iedere dag schuif ik een beetje op dieper de nacht in. Avondmens zijn heet dat, en of het nou licht of donker is als ik wakker wordt, het is gewoon altijd het meest helse moment van de dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bioritme en de ritme van de natuur verandert niet eens omdat je moderne leefwijze hebt ofzo.
En er is wel degelijk een natuurlijke tijd. Ga maar leven zonder klokken dan merk je dat van zelf wel.
Niet iedereen kan ochtendmens zijn, ik heb mijn lot allang geaccepteerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:24 schreef Dven het volgende:
Tien uur slapenWakker worden als een hel beschouwen
Zijn ongetwijfeld van die mensen die ook janken als de zon een keertje niet schijnt.
Ik heb bijna 30 jaar geslapen. Het wakker worden is een hel, maar die zon kan me ondertussen gestolen worden met zn tierelantijntjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:24 schreef Dven het volgende:
Tien uur slapenWakker worden als een hel beschouwen
Zijn ongetwijfeld van die mensen die ook janken als de zon een keertje niet schijnt.
Ik was al even wakker voor ik me hier meldde.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:26 schreef Dven het volgende:
Misschien is je ochtend wel een hel omdat je je direct naar dit topic haast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |