Nou ja, dat had ik gisteren dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en zeker als iets waar je echt op gerekend hebt ineens anders moet vanwege een hartstikke domme reden of zo.
Vreselijk!
KAn niet wachtenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt de Katbot bolk behandeling
Is er al.quote:
Nu maar wachten op een iel klein meisje die vanuit het niets ineens opduikt en daar met 1 prikje een eind aan maakt zodat we weer lente hebben!quote:
Dat is gewoon de tijd waarin de natuur leeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Dingen die ik nooit zou begrijpen: mensen die wintertijd fijn vinden
Hangt van het weer af. Koud en lekker zonnetje kan ok zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Wintertijd is de originele tijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een negatieve associatie met wintertijd omdat het veel te vroeg donker is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon de tijd waarin de natuur leeft.
Men heeft een negatieve associatie met wintertijd omdat het woord winter en het vaak geassocieerd wordt met donker en koud.
Maar als we de klok niet zouden verzetten in de zomer zou er serieus niemand last van hebben.
#TeamZomertijdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een negatieve associatie met wintertijd omdat het veel te vroeg donker is.
En de natuur leeft niet met een klok, dat is echt het meest belangrijke argument wat ik soms voorbij hoor komen.
Het maakt mij niet uit winter of zomer. Maar liever 1 tijd.quote:
Om vervolgens om 7 uur al je bed uit te branden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk zou normale (lees wintertijd) veel handiger zijn in warme zomers. Dan wordt het eerder koeler in de avond.
Natuur leeft wel met een klok. We hebben afgesproken dat als de zon op zijn hoogst aan de hemel staat dat 12 uur is. In zomertijd is dat om ongeveer om 13 uur.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een negatieve associatie met wintertijd omdat het veel te vroeg donker is.
En de natuur leeft niet met een klok, dat is echt het meest belangrijke argument wat ik soms voorbij hoor komen.
Ga je eerder wat doen. Je moet niet tot 7 uur slapen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om vervolgens om 7 uur al je bed uit te branden.
Ik weet niet of het bij mij als OCD valt te bestempelen. Maar heb voor veel dingen wel een vaste plaats en raak licht geirriteerd als m'n hulp in de huishouding dingen op een andere plek opbergt dan ik zelf doe, en ik het dus niet kan terugvindenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OCD,heb er hier ook zo eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |