had het over de 70 ipv 69 puntenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:34 schreef kree het volgende:
[..]
Owh je staat niet echt negatief in mijn boekje hoor
Wat post jij vermoeiend zegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:36 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Hooguit, omdat jij de goegemeente blijft wijsmaken dat het expres is om te overtuigen dat het de bedoeling is.
Ja dat is wel balenquote:
Die punten kunnen me sowieso niet zo heel veel boeien. Want ok je kunt posten alleen om het om de punten te doen als je het tel systeem weet. Maarja dan wordt het geen leuk topic ook denkquote:
Je kunt ook niet om hem heen omdat ie zo dik is hèquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:39 schreef Dven het volgende:
Sowieso een kuttopic met die teringdud0r voorop
In feite noem je dus nu de DTSers een stelletje goedgelovigen die in mijn verhalen trappen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:36 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Hooguit, omdat jij de goegemeente blijft wijsmaken dat het expres is om te overtuigen dat het de bedoeling is.
Het kost me bijzonder veel moeite ja klopt. Ik moet ook mijn offers brengen voor het gemeenschappelijk belang.quote:
En het gravitatieveld dat dat kolossale lichaam genereert heeft hij een enorme aantrekkingskracht!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kunt ook niet om hem heen omdat ie zo dik is hè
Echt zo'n wandelende zuigzeugquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mij?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het kost me bijzonder veel moeite ja klopt. Ik moet ook mijn offers brengen voor het gemeenschappelijk belang.
Ik ken jou niet zo van posts en dingen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het kost me bijzonder veel moeite ja klopt. Ik moet ook mijn offers brengen voor het gemeenschappelijk belang.
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:39 schreef Dven het volgende:
Sowieso een kuttopic met die teringdud0r voorop
Ik heb m'n eigen zwaartekrachtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In feite? Dan zou ik je feiten ff checken. Ik noem niemand iets. Itt sommige anderen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite noem je dus nu de DTSers een stelletje goedgelovigen die in mijn verhalen trappen?
Welke trouwens waar zijn,want zoals eerder gezegd ,ik ben een open boek.
Milfs draaien in grote getalen als satellieten om hem heen!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En het gravitatieveld dat dat kolossale lichaam genereert heeft hij een enorme aantrekkingskracht!![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt zo'n wandelende zuigzeug
@:dud0r
Deze man weetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Milfs draaien in grote getalen als satellieten om hem heen!![]()
Doe eens niet zo moeilijk man.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
In feite? Dan zou ik je feiten ff checken. Ik noem niemand iets. Itt sommige anderen.
Wat een vergelijking weer Hahaha./quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Milfs draaien in grote getalen als satellieten om hem heen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |