Wil je me iets zeggen/vragen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Mits alles binnen het straatje valt?
Grappig. Datzelfde vraag ik me constant af, want ik lijk nogal veel verborgen te houden, of niet, maar goed daar is niet iedereen even open over.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je me iets zeggen/vragen?
Noooooooooooquote:
Ga maar los,ik ben zeer benieuwd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Grappig. Datzelfde vraag ik me constant af, want ik lijk nogal veel verborgen te houden, of niet, maar goed daar is niet iedereen even open over.
Wat ga jij allemaal doen vandaag?quote:
Dat zal. Dit is immers je controlemiddel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar los,ik ben zeer benieuwd.
Dit klinkt wantrouwend.Vanwaar deze gedachte?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zal. Dit is immers je controlemiddel.
Je bent op zoek naar ondersteunend bewijs bedoel je? Ik vind jouw directe classificatie "wantrouwend" anders behoorlijk verdacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt wantrouwend.Vanwaar deze gedachte?
Waarschijnlijk omdat het een trollende kloon is die alleen maar mensen wil vervelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt wantrouwend.Vanwaar deze gedachte?
Heb je het nu over haagsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een trollende kloon is die alleen maar mensen wil vervelen.
Ik denk dat de mensen in DTS meer over mij weten dan over jou.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar ondersteunend bewijs bedoel je? Ik vind jouw directe classificatie "wantrouwend" anders behoorlijk verdacht.
Denk wel jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen in DTS meer over mij weten dan over jou.
En ik snap de term controlemiddel niet helemaal.
Wel een beetje dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:34 schreef kree het volgende:
[..]
Owh je staat niet echt negatief in mijn boekje hoor
Ik weet wel zeker van niet. Hooguit, omdat jij de goegemeente blijft wijsmaken dat het expres is om te overtuigen dat het de bedoeling is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen in DTS meer over mij weten dan over jou.
En ik snap de term controlemiddel niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |