En hier start ik dan de ochtend meequote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hier start ik dan de ochtend mee
Die liggen nog te rotten in hun nest/kist denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:54 schreef babylon het volgende:
Twee mensen tegelijk een naamtopic geven, en dan geen reactie krijgen. Ondankbaar
Dat is vast een grijze Piet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:05 schreef CherryLips het volgende:
< -- Is deze voor Halloween ofzo?
Zompietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Danny is gezwicht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:05 schreef CherryLips het volgende:
T lijkt een soort zombie Frida Kalo.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook maar vond d'r wat bleekjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lijkt een soort zombie Frida Kalo.
het hoeft niet lekker te zijn, als het maar sterk is.quote:
Geloof er geen fuck van. Dat is een actie om meer clicks te krijgen. Gaat echt wel weer terug naar negerpiet.quote:
Ik voel een afstand.quote:
Mine!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:20 schreef Ang3l het volgende:
En een de horeca is dicht ik drink wel thuis smiley?!
True.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:02 schreef Barbusse het volgende:
Q is te druk met bier drinken op z'n thuiswerkflexplek.
Ik!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:54 schreef babylon het volgende:
Twee mensen tegelijk een naamtopic geven, en dan geen reactie krijgen. Ondankbaar
Lekker overuurtjes draaien zekerquote:
Drie meter afstand nemen van jou dus voortaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
1,5 meter is voor een FOK!-pener geen probleem.
Ja, hoe wordt die afstand van 1.5m nou gemeten?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
1,5 meter is voor een FOK!-pener geen probleem.
Vanaf het gezicht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, hoe wordt die afstand van 1.5m nou gemeten?
Vanaf t topje van je neus of je kuchertje?
of vanaf t topje van je E-pener alsnog 1.5m?
Zo verwarrend die maatregelen
Is dat ook een soort kerk dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef babylon het volgende:
Daarbij mag je in de parenclub helemaal je gang gaan, dus doe het daar!
T!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Drie meter afstand nemen van jou dus voortaan.
Waarom geldt daar de 1.5m niet dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef babylon het volgende:
Daarbij mag je in de parenclub helemaal je gang gaan, dus doe het daar!
ah ja, Hangry ..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb honger. Ik wilde grappig zijn. Zo ben ik.
Kies maar welke reden het beste is.
Niet tijdens de seks. Bij het zitje moet je afstand houden. In het seks gedeelte gelden wandelroutes en je moet alles ontsmetten. Maar in principe werkt het net zo als in de prostitutie. Zodra je op elkaar springt, mag het.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom geldt daar de 1.5m niet dan?
Ondanks dat t openblijft onder die ene vergunning, geldt toch overal "binnen 1.5m afstand"?
Ik vind dit een vrij gedetailleerd antwoord.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet tijdens de seks. Bij het zitje moet je afstand houden. In het seks gedeelte gelden wandelroutes en je moet alles ontsmetten. Maar in principe werkt het net zo als in de prostitutie. Zodra je op elkaar springt, mag het.
Niet dat ik er ben geweest sinds corona, maar ik lees op verschillende sites recensies er over.
Overigens zijn ze toch ook bijna allemaal dicht. Van de grote zijn alleen Monique en Steamworks open.
Best apart eigenlijk. Zit je in elkaar, mag je 10m verderop elkaar niet meer aanrakenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet tijdens de seks. Bij het zitje moet je afstand houden. In het seks gedeelte gelden wandelroutes en je moet alles ontsmetten. Maar in principe werkt het net zo als in de prostitutie. Zodra je op elkaar springt, mag het.
Niet dat ik er ben geweest sinds corona, maar ik lees op verschillende sites recensies er over.
Overigens zijn ze toch ook bijna allemaal dicht. Van de grote zijn alleen Monique en Steamworks open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |