abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2020 @ 04:04:07 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_195778452
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk niet verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.

• automatic_: Erwt, 25 oktober
• BellaaElisa: spruit, 29 oktober
• Bottoms_up: Protje, 13 november
• June.: draak, 24 november
• Sicilia: Juul, 30 november
• B.ertha: C./smurf, eind december
• Lenny_Leonard: kleine sultan, begin januari
• Zo-is-dat, prulleke, 26 februari
• _aurum_, Miepie, half maart
• LastRequest: Mini, half maart
• QuattroF: Y/Frummel, 31 maart
• Hilmo: F., 30 juli
• NicolasJoy, 5 september
• Miezziej: Loempia, 20 september
• Seven.,: Colin, 25 september
• Smart_ass: Y., 30 september
• LittleTeaCup: Ootje, 5 oktober
• SQ: "Goud", 7 oktober
• Peejtur: LL, 18 oktober
• MaJo: Aapie, 24 oktober

[ Bericht 3% gewijzigd door SQ op 02-11-2020 20:23:45 ]
disclaimer
  donderdag 22 oktober 2020 @ 04:05:47 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_195778454
Als er nog babies in de OP moeten hoor ik het wel :)
disclaimer
pi_195778458
Oh wat heerlijk SQ, 4,5u! En nu klaarwakker of dat niet? :P
pi_195778977
Wat heerlijk SQ! Lekker genieten van je ‘lange’ nachtrust!

Frum was na het ziekenhuis ook haar ritme van goed slapen kwijt, maar vannacht heeft ze voor het eerst weer fijn doorgeslapen.

Ik ben nu aan het opbouwen met de hapjes. Ze krijgt nu 1 keer per dag fruit en 1 keer per dag groente. Gisteren voor het eerst een halve boterham met halvarine geprobeerd en dat vond ze heerlijk. Hoe zijn jullie dat gaan doen met avondeten en verder uitbreiden? Ik begreep dat ze nu pasta/aardappelen/rijst mag maar dat kun je niet pureren, snij je het dan gewoon heel fijn? En vlees/vis? Iemand tips? En hoeveel brood/hapje vervangt bijvoorbeeld een fles van 150/180 ml?
pi_195779113
Quattro wat fijn te horen dat frum eindelijk weer thuis is en tegelijkertijd heel fijn dat er een diagnose is als heel verdrietig ;( nóg een grote operatie, hopelijk wel met heel veel succes. 🍀

Wij doen rapley dus bieden alles aan in grote stukken. Ook gewoon rijst en pasta. Begonnen met pure smaken van enkel de groente maar nu eet ze vaak al met de pot mee alleen dan zonder zout en vaak zonder kruiden maar soms ook met.

Qua fles vervangen geen idee want ze krijgt borstvoeding
pi_195779125
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:31 schreef QuattroF het volgende:

Frum was na het ziekenhuis ook haar ritme van goed slapen kwijt, maar vannacht heeft ze voor het eerst weer fijn doorgeslapen.

Ik ben nu aan het opbouwen met de hapjes. Ze krijgt nu 1 keer per dag fruit en 1 keer per dag groente. Gisteren voor het eerst een halve boterham met halvarine geprobeerd en dat vond ze heerlijk. Hoe zijn jullie dat gaan doen met avondeten en verder uitbreiden? Ik begreep dat ze nu pasta/aardappelen/rijst mag maar dat kun je niet pureren, snij je het dan gewoon heel fijn? En vlees/vis? Iemand tips? En hoeveel brood/hapje vervangt bijvoorbeeld een fles van 150/180 ml?
Je hebt van die baby pasta. Al zijn ze die volgens mij uit het assortiment aan het halen. Die gebruiken wij altijd. :)

Wij snijden niks. Pureren of het moet gewoon al klein zijn.
pi_195779144
Ben ik weer! Mag Ootje in de OP? Geboren 5 oktober.

Hier gaat het goed. De eerste week thuis was een hel, met heeeeele lange nachten. Wat bleek? Meneer had honger. Die heeft wat in te halen van de afgelopen 9 maanden op rantsoen geleefd hebben in mn buik met m’n constante gekots. Nu we de voeding hebben opgehoogd slaapt ie tussen de voedingen lekker en wij ook. Het is zo’n lieve rustige relaxte baby. En hij lijkt zoveel op z’n pappa! Het is echt een droom. En wat ook zo tof is, elke dag zien we ontwikkelingen. Hij gaat helderder kijken, kijkt je echt aan, gaat voelen met z’n handjes. Zo mooi om te zien.

Einde verliefde slijmpost.
pi_195779561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:58 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ben ik weer! Mag Ootje in de OP? Geboren 5 oktober.

Hier gaat het goed. De eerste week thuis was een hel, met heeeeele lange nachten. Wat bleek? Meneer had honger. Die heeft wat in te halen van de afgelopen 9 maanden op rantsoen geleefd hebben in mn buik met m’n constante gekots. Nu we de voeding hebben opgehoogd slaapt ie tussen de voedingen lekker en wij ook. Het is zo’n lieve rustige relaxte baby. En hij lijkt zoveel op z’n pappa! Het is echt een droom. En wat ook zo tof is, elke dag zien we ontwikkelingen. Hij gaat helderder kijken, kijkt je echt aan, gaat voelen met z’n handjes. Zo mooi om te zien.

Einde verliefde slijmpost.
Dat hadden wij ook de eerste week. We kregen ook verschillende adviezen wat betreft de voeding van kraamzorg, ziekenhuis en verloskundige :{ Op een gegeven moment hebben we op eigen houtje de voeding wat verhoogd en toen ging het prima :)

Herfstvakantie! En dat betekend geen school dus 2 kinderen thuis. En dat gaat eigenlijk prima! Ik heb het geluk dat Rune vaak zonder te morren in zijn eigen bedje gaat slapen overdag. Slapen in de box is nu even geen optie. Heerlijk dat hij daar zo makkelijk in is :)
pi_195784187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je hebt van die baby pasta. Al zijn ze die volgens mij uit het assortiment aan het halen. Die gebruiken wij altijd. :)

Wij snijden niks. Pureren of het moet gewoon al klein zijn.
Oh bedankt voor de tip! Ik ga eens op zoek.
pi_195784357
Jumbo heeft ook mini penne bij de pasta liggen. Ideaal!
pi_195785709
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 07:31 schreef QuattroF het volgende:

Rijst en aardappelen kun je prima pureren. Bij rijst zou ik er wel wat vocht en een scheutje olijfolie bij doen (dat hebben ze toch nodig). Aardappelen zou ik samen met bv wortels pureren als je tenminste wilt invriezen, anders wordt het niks. Voor pasta gebruik ik ook die mini's van de AH, maar je zou in plaats van pasta ook couscous kunnen geven. Dat is ook tarwe en is van zichzelf al klein. Je hebt trouwens ook mini rijst en mini couscous.

Ik heb geleerd van het CB dat je moet kijken hoe groot de potjes Olvarit voor haar leeftijd zijn, dat mag ze dan. Kun je langzaam opbouwen.
pi_195787138
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 04:05 schreef SQ het volgende:
Die is nog wel aardig leeg op 't moment..
Mag ons er wel in zetten, 4-sept ! Een forumnaam ben ik nog steeds over aan het bomen.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:48:13 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195788964
quote:
Wil je Colin erin zetten? (25/09)
Resistance is futile.
pi_195793427
Oh lekker he als je eenmaal weer langer kan slapen. En hoe kut het is als het dan weer minder gaat :')
Shine bright like a diamond.
pi_195793670
Thanks B.ertha voor je tips! Ik ga eens kijken.
pi_195796273
Wij gaan morgen naar de osteopaat, hebben jullie daar ervaring mee en hoe gaat dat? Ik hoop zo dat het helpt want ik loop weer over..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195796581
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:16 schreef BellaaElisa het volgende:
Wij gaan morgen naar de osteopaat, hebben jullie daar ervaring mee en hoe gaat dat? Ik hoop zo dat het helpt want ik loop weer over..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben pas geleden geweest. Wij dachten dat onze zoon reflux had. Je baby wordt op een aankleedkussen gelegd en de osteopaat raakt je kind aan. Hoe hij precies deed weet ik eigenlijk niet, maar mijn over de zeik kind werd binnen een paar seconden stil door zijn aanrakingen. Hij gaat zo bijna heel het lichaam af, op zoek naar blokkades. Mijn baby vond het wel wat. Lachen en kirren. Alleen op het laatst had hij er genoeg van en toen moest hij wel weer huilen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of het wat gedaan heeft. We hebben in die tijd meerdere dingen gedaan om reflux wat minder te laten worden. En dat heeft goed uitgepakt. Al weet ik niet of hij daadwerkelijk refluxklachten had, vriend denkt van wel.

Succes :*
pi_195796783
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:16 schreef BellaaElisa het volgende:

SPOILER
SPOILER
Geen ervaring met een osteopaat hier, ik hoop dat het helpt!
pi_195801245
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ben pas geleden geweest. Wij dachten dat onze zoon reflux had. Je baby wordt op een aankleedkussen gelegd en de osteopaat raakt je kind aan. Hoe hij precies deed weet ik eigenlijk niet, maar mijn over de zeik kind werd binnen een paar seconden stil door zijn aanrakingen. Hij gaat zo bijna heel het lichaam af, op zoek naar blokkades. Mijn baby vond het wel wat. Lachen en kirren. Alleen op het laatst had hij er genoeg van en toen moest hij wel weer huilen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of het wat gedaan heeft. We hebben in die tijd meerdere dingen gedaan om reflux wat minder te laten worden. En dat heeft goed uitgepakt. Al weet ik niet of hij daadwerkelijk refluxklachten had, vriend denkt van wel.

Succes :*
Thanks! Ik ben benieuwd.. ik lees wel goede verhalen over deze vrouw, maar ja ze kan natuurlijk niet toveren. Kon dat maar :D
pi_195801386
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:34 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Thanks! Ik ben benieuwd.. ik lees wel goede verhalen over deze vrouw, maar ja ze kan natuurlijk niet toveren. Kon dat maar :D
Welke klachten heeft jouw baby?
pi_195801775
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Welke klachten heeft jouw baby?
Slaapproblemen door verborgen reflux klachten aldus de KA hiervoor krijgt spruit ook omeprazol.
En obstipatie hiervoor krijgt die macrogol forlax (maar dat maakte de buikpijn alleen maar erger dus ben ik mee gestopt..) en hij heeft ook eczeem.. en wij hebben het vermoeden ook dat hij een beetje stijf is? Hij slaapt alleen maar op zijn rug, en ja ik weet niet zo goed hoe ik het kan verwoorden :@
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:31:21 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195802093
Met prul destijds bij de osteopaat geweest vanwege 'stijfheid', veel huilen, moeilijk aanhappen aan één kant. En nee, ze kunnen niet toveren, maar het maakte wel echt verschil. Het ging heel zacht en lief en prul vond het prima.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:55:24 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195803427
@BellaaElisa

SPOILER
Resistance is futile.
pi_195804480
@BellaaElisa Met oudste bij een osteopaat geweest. Hij werd dan op een zacht kussen of een soort behandeltafel gelegd en de osteopaat pakte hem dan op bepaalde plekken vast. De ruimte was heel rustig en lekker warm. Hij had blokkades in z’n nek (erg groot kind en sterrenkijker bij de bevalling). Na de derde keer zei ze ineens: ‘Nu is het los’ en vanaf die dag kon ik hem wakker op bed leggen en sliep hij zonder morren binnen een minuut en dan ook een flinke tuk. Daarvoor was ik drie kwartier bezig met hupsen en wiegen en weet ik veel voor twintig minuten slaap. Positieve ervaring hier dus. Een vriendin van mij is ook bij haar geweest met haar zoon: zelfde problemen, ook goed geholpen. Maar ik ken ook mensen die er weinig baat bij hadden en waar het niks leek te doen. Het proberen waard wat mij persoonlijk betreft in elk geval.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:10:54 #25
447051 crew  Peejtur
pi_195804751
En hier komen wij ons melden :W

Met kleine, E.llen, gaat alles goed. Afgelopen zondag geboren. Met mama nu iets minder. Daar komt de bekkenfysio vanmiddag voor langs.

Plaatje bij het praatje:

Samen met L.ize kijken naar beeby! (ja ik ben kalend }:| )
pi_195805043
Welkom Peetjur, wat een schatje O+

Hopelijk helpt de osteopaat BellaaElisa!

Mijn baby mag ook wel in de OP @SQ, 20 september. Ik heb alleen nog geen goede werknaam :') Zullen we Loempia doen? :9 (omdat hij half Vietnamees is dus :+)
Loempia (:+) was afgelopen woensdag met man naar het CB. Was allemaal prima. Hij weegt ruim 5,4kg. Hij is net een maand :') de oudste woog 5,2kg toen ze 2 maanden was :')
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:28:04 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_195806458
Welkom Peejtur met je mooie meisje! O+
disclaimer
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:16:20 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195807403
Welkom Peejtur en E.llen!
Resistance is futile.
pi_195809033
quote:
Jaa graag, had me eerder gemeld maar toen heeft niemand de OP gewijzigd hihi. Graag F erin van 30 juli 2020.

Nou de eerste werkweek zit erop. Voor volgende week di wordt het een uitdaging, moet drie keer kolven en mij hele agenda zit vol met belangrijke afspraken die ik niet kan missen. }:| Soms maar gewoon zonder beeld in het overleg proberen te kolven of in mijn pauze en dan brood eten onder overleg, denk dat dat beter is. Gedoe wel. Voeden live kan prima onder vergaderingen. Een keer zonder beeld gedaan en een keer met beeld en geluid aan gericht op mijn hoofd :D vond dat zelf wel grappig. Baby viel in slaap aan de borst en heb hem maar zo laten liggen. Bijzonder dat thuiswerken zo haha. Benieuwd hoe dat bij jullie gaat!
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:21:00 #30
447051 crew  Peejtur
pi_195809735
quote:
Ja E.llen mag er ook bij. 18 oktober.
pi_195810570
Wat leuk alle nieuwe baby’s in de OP! Frum was heel lang de laatste, terwijl ze al bijna 7 maanden is.
pi_195810942
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:23 schreef Miezziej het volgende:

Mijn baby mag ook wel in de OP @:SQ, 20 september. Ik heb alleen nog geen goede werknaam :') Zullen we Loempia doen? :9 (omdat hij half Vietnamees is dus :+)
Loempia (:+) was afgelopen woensdag met man naar het CB. Was allemaal prima. Hij weegt ruim 5,4kg. Hij is net een maand :') de oudste woog 5,2kg toen ze 2 maanden was :')
Miezziej :o :X :D
pi_195815009
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:21 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ja E.llen mag er ook bij. 18 oktober.
Hoi! Leuk dat je hier ook weer meeschrijft. *)
pi_195815038
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:23 schreef Miezziej het volgende:

Mijn baby mag ook wel in de OP @:SQ, 20 september. Ik heb alleen nog geen goede werknaam :') Zullen we Loempia doen? :9 (omdat hij half Vietnamees is dus :+)
Dat is een beste loempia! :9 Die groeit goed! O+
pi_195815249
Y mag er ook bij, 30 september :).

SQ hoe gaat het trouwens verder met jou? Herstel je voorspoedig?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:26:16 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_195815313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:14 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Dat is een beste loempia! :9 Die groeit goed! O+
Da's geen Vietnamese loempia nee :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
Y mag er ook bij, 30 september :).

SQ hoe gaat het trouwens verder met jou? Herstel je voorspoedig?
Ja, op zich wel, maar met 3 koters in huis en een man met een klusverslaving is het moeilijk om echt genoeg rust te pakken overdag. Ik voel mijn litteken behoorlijk zeuren in de avond.

Gelukkig maken we echt droomnachten de laatste dagen *afklop* dus dat houdt het wel in balans ;)

En jij?
disclaimer
pi_195815450
Ja dat is nogal een huis vol dan en nogal een andere situatie dan hier :P. Heb je pijnstillers gekregen? Die droomnachten klinken heerlijk in ieder geval.

Hier had ik de eerste weken ook last, vooral niezen en lachen was echt niet te doen! En als buikslaper in het begin ook weinig nachtrust. Gaat nu prima eigenlijk, nauwelijks meer ergens last van :s) .
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:47:25 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_195815764
Hoesten :'(
Ik heb alleen de 2 dagen in het ziekenhuis braaf mijn cocktail van pijnstillers genomen. Ik slik dat sowieso maar zelden, ik heb niet zo'n hoge pijngevoeligheid geloof ik ;)
disclaimer
pi_195815809
Same here. In de avond doet het echt best nog pijn. En als ik overdag teveel doe ook. Verder gaat het redelijk, ik kan op mn zij slapen inmiddels, dat is wel fijn; heb ik maanden niet gekund. Ik vind het alleen zo naar dat het zo ‘doof’ aanvoelt. Mn moeder heeft deze week in twee etappes de hechtpleisters weggehaald en ik ging bijna van mn stokje.

Ootje doet het goed maar is nu de laatste uren gigantisch aan het miemelen. Heel onrustig aan het bewegen, beetje jengelen. En zodra ik hem dan in mn armen neem is het goed. Dus dan maar extra knuffels en hopen dat ie de nacht wat rustiger ingaat. Ik ben doodmoe.
pi_195815892
Hoesten was ik even vergeten ja, verschrikkelijk :X . Gelukkig nauwelijks hoeven doen. Ja de eerste 2 dagen heb je die ook echt wel nodig toch? Ik wel in ieder geval, merkte het ook direct wanneer ze uitgewerkt waren en ik een nieuwe dosis mocht. Maargoed ik heb dan ook een bijzonder lage pijngrens :P. Heb ook nog tot begin deze week aan de ibuprofen 800mg gezeten. Zelfs nog een recept voor oxycodone gekregen maar daar begin ik niet aan.

Anyway hoe staat het met het stompje? :D
pi_195815945
LTC dat doof aanvoelen had ik ook, sommige stukjes van mijn buik (vooral het midden) voelde doof aan, de zijkanten juist weer super gevoelig. Lijkt nu wel minder te worden moet ik zeggen.

Hopelijk slaapt Ootje snel inderdaad en kun jij nog even je rust pakken.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:04:58 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_195816052
Stompje is still standing strong 8-)
Oxycodon kreeg ik in het ziekenhuis maar vond dat niet prettig, werd daar heel suf van. Maar ik heb denk ik erg veel geluk met mijn herstel als ik jullie zo hoor ;)

Die onrust in de avond hebben trouwens heel veel kleine baby's hoor, niet wanhopen :* het gaat na een tijdje vanzelf over!
disclaimer
pi_195816232
Drinken jullie baby's smorgens ook zo veel? Elke ochtend denk ik, hoe moeten we vandaag weer onder de liter KV blijven :? Maar dan trekt het smiddags en savonds zich altijd weer recht.
pi_195816234
Oh ik klaag niet over mijn herstel hoor, ik vind het juist heel erg meevallen! Eigenlijk alleen de eerste dagen pijn gehad in het ziekenhuis en met niezen en lachen en daarna niet meer. Voel me prima nu maar ik probeer het wel rustig aan te doen. Lees overal dat je al snel teveel gaat doen wanneer je je goed voelt en je jezelf dan later keihard tegenkomt. Dat wil ik voorkomen :P.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:22:10 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_195816401
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
Oh ik klaag niet over mijn herstel hoor, ik vind het juist heel erg meevallen! Eigenlijk alleen de eerste dagen pijn gehad in het ziekenhuis en met niezen en lachen en daarna niet meer. Voel me prima nu maar ik probeer het wel rustig aan te doen. Lees overal dat je al snel teveel gaat doen wanneer je je goed voelt en je jezelf dan later keihard tegenkomt. Dat wil ik voorkomen :P.
Oh, gelukkig!
Ja ik doe ook nog niet echt veel hoor. Voornamelijk koken en de was opvouwen enzo. En voeden natuurlijk.
Woensdag ben ik een traag rondje om de kerk gewandeld. Ongeveer 1500 stappen zijn dat. Mijn fitbit werd zo enthousiast van deze inspanning na wekenlang niets dat hij het subiet registreerde als 20 minuten mountainbike :')

Ook grappig: in de laatste maanden van mijn zwangerschap lag mijn rusthartslag constant tussen de 70 en 75. Direct na de geboorte is dat weer teruggezakt naar rond de 60 :D
disclaimer
pi_195816446
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Drinken jullie baby's smorgens ook zo veel? Elke ochtend denk ik, hoe moeten we vandaag weer onder de liter KV blijven :? Maar dan trekt het smiddags en savonds zich altijd weer recht.
Ik merk dat het bij Y vaak te maken heeft met hoelang ze heeft geslapen eigenlijk. Hoe langer ze heeft geslapen hoe meer honger ze heeft als ze wakker wordt. Opzich wel logisch denk ik :P.
Maargoed als het zich later op de dag weer recht trekt is het prima toch?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 04:58:47 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195819032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:44 schreef Hilmo het volgende:

[..]

Jaa graag, had me eerder gemeld maar toen heeft niemand de OP gewijzigd hihi. Graag F erin van 30 juli 2020.

Nou de eerste werkweek zit erop. Voor volgende week di wordt het een uitdaging, moet drie keer kolven en mij hele agenda zit vol met belangrijke afspraken die ik niet kan missen. }:| Soms maar gewoon zonder beeld in het overleg proberen te kolven of in mijn pauze en dan brood eten onder overleg, denk dat dat beter is. Gedoe wel. Voeden live kan prima onder vergaderingen. Een keer zonder beeld gedaan en een keer met beeld en geluid aan gericht op mijn hoofd :D vond dat zelf wel grappig. Baby viel in slaap aan de borst en heb hem maar zo laten liggen. Bijzonder dat thuiswerken zo haha. Benieuwd hoe dat bij jullie gaat!
Leuk om te lezen Hilmo!

Ik heb dinsdag een meeting met m'n leidinggevende om weer rustig te beginnen als Colin 6 weken is. Onder normale omstandigheden heb ik op een dag veel deadlines maar ik heb een voorstel ingediend om het anders aan te pakken door een soort mini-project te doen dat mij in staat stelt om vanuit huis geheel flexibel te werken. Het plan is om in november te beginnen met 16 uur, december 24 uur, januari t/m maart 32 uur. In die tijd dan ook rustig de uurtjes op kantoor opbouwen, december 1 dagje per week (wel ff slag om de arm ivm corona), januari 2 dagen per week en zo verder.

Op deze manier kunnen wij er rustig aan wennen en is het niet zo'n enorme overgang van fulltime thuis naar fulltime weg. Mijn man is thuis voor Colin dus het zou ook best zonde zijn om al mijn verlof voor januari al op te nemen.

Ik heb in mijn voorstel al opgenomen dat ik 3x per dag een vergadervrij half uurtje moet plannen zolang ik kolf, maar met wat geluk dan wel door kunnen werken met de kolf BH. Ik heb al een slot op m'n kantoordeur laten zetten voor mijn verlof. Alleen geen warm water aanwezig dus ik denk dat ik gewoon extra borstschilden etc ga regelen t.z.t.

En ik las een stuk over kolven en autorijden :D. Ik doe er 35 minuten over naar kantoor, kan best zijn dat ik die tijd ga benutten. Zijn ook perfecte tijdstippen in de dag om te kolven, en ik hou dan meer tijd over voor knuffelen met Colin.

https://exclusivepumping.com/pumping-and-driving-how-to/
Resistance is futile.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 05:05:54 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195819059
Vandaag een druk programma: kraamvisite 's morgens en 's middags komt oma bij ons thuis oppassen, zodat wij kunnen schilderen (er komt maandag een vloer). En mijn schoonmoeder is zo verdomd goed met kleine kindjes O+ . Colin is nu al gek op haar.

Misschien zou ik ook beter ff gaan tukken :+ . We hebben op zich wel een ritme daarin nu, m'n man is een vroege vogel dus hij ligt er tussen 9 en 10 in, en rond 6 uur gaat hij eruit. Ik slaap meestal van 11 tot 2, en dan van 5 tot 8. En ik heb maar 6 uurtjes nodig om goed te functioneren.
Resistance is futile.
pi_195819433
Ik kolf geregeld in de auto Seven, hang ze gewoon in mijn bh met kolf functie. Niks ingewikkelds aan ^O^
pi_195819446
En welkom Peetjur, wat een poppie O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')