quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 16:44 schreef Hilmo het volgende:[..]
Jaa graag, had me eerder gemeld maar toen heeft niemand de OP gewijzigd hihi. Graag F erin van 30 juli 2020.
Nou de eerste werkweek zit erop. Voor volgende week di wordt het een uitdaging, moet drie keer kolven en mij hele agenda zit vol met belangrijke afspraken die ik niet kan missen.

Soms maar gewoon zonder beeld in het overleg proberen te kolven of in mijn pauze en dan brood eten onder overleg, denk dat dat beter is. Gedoe wel. Voeden live kan prima onder vergaderingen. Een keer zonder beeld gedaan en een keer met beeld en geluid aan gericht op mijn hoofd

vond dat zelf wel grappig. Baby viel in slaap aan de borst en heb hem maar zo laten liggen. Bijzonder dat thuiswerken zo haha. Benieuwd hoe dat bij jullie gaat!
Leuk om te lezen Hilmo!
Ik heb dinsdag een meeting met m'n leidinggevende om weer rustig te beginnen als Colin 6 weken is. Onder normale omstandigheden heb ik op een dag veel deadlines maar ik heb een voorstel ingediend om het anders aan te pakken door een soort mini-project te doen dat mij in staat stelt om vanuit huis geheel flexibel te werken. Het plan is om in november te beginnen met 16 uur, december 24 uur, januari t/m maart 32 uur. In die tijd dan ook rustig de uurtjes op kantoor opbouwen, december 1 dagje per week (wel ff slag om de arm ivm corona), januari 2 dagen per week en zo verder.
Op deze manier kunnen wij er rustig aan wennen en is het niet zo'n enorme overgang van fulltime thuis naar fulltime weg. Mijn man is thuis voor Colin dus het zou ook best zonde zijn om al mijn verlof voor januari al op te nemen.
Ik heb in mijn voorstel al opgenomen dat ik 3x per dag een vergadervrij half uurtje moet plannen zolang ik kolf, maar met wat geluk dan wel door kunnen werken met de kolf BH. Ik heb al een slot op m'n kantoordeur laten zetten voor mijn verlof. Alleen geen warm water aanwezig dus ik denk dat ik gewoon extra borstschilden etc ga regelen t.z.t.
En ik las een stuk over kolven en autorijden

. Ik doe er 35 minuten over naar kantoor, kan best zijn dat ik die tijd ga benutten. Zijn ook perfecte tijdstippen in de dag om te kolven, en ik hou dan meer tijd over voor knuffelen met Colin.
https://exclusivepumping.com/pumping-and-driving-how-to/