abonnement Unibet Coolblue
pi_195947833
Tip; de City advent kalender is volgende week in de aanbieding bij het Kruidvat, voor 19,99
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:52:51 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195947922
quote:
81s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Tip; de City advent kalender is volgende week in de aanbieding bij het Kruidvat, voor 19,99
Thnx!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195963238
Twee weken geleden was die city 2020 versie voor 15¤ bij amazon.nl
De Friends adventskalender is daar 18¤ en bij .de ook
Star Wars was daar ook goedkoper dan waar dan ook. Dus hou die sites in de gaten.

Ik zie hier geniale foto's voorbij komen, vooral exode met het winter landschap O+ jaloersmakend.
Ik ga al die kerst sets kopen bij de Kruidvat zodra het daar te koop is. En ik wil ook een schaatsbaan maken , zo geweldig allemaal :D en zo leuk , het gezin in poppetjes. Dat wil ik ooit ook.

En ik zag hier rode opbergmappen voorbij komen. Zijn dat archief mappen? Ideaal van lichte kleur en dan thema erop schrijven, ga ik ook zo doen!

Witte platen bij Kruidvat in aanbieding en volgens site met gratis verzending maar dat pakt hij niet
Wou er al drie bestellen maar helaas...

[ Bericht 9% gewijzigd door Hilmo op 31-10-2020 16:22:43 ]
pi_195968119
Op brickwatch kan je prijzen vergelijken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195968135
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:48 schreef Hilmo het volgende:
Twee weken geleden was die city 2020 versie voor 15¤ bij amazon.nl
De Friends adventskalender is daar 18¤ en bij .de ook
Star Wars was daar ook goedkoper dan waar dan ook. Dus hou die sites in de gaten.

Ik zie hier geniale foto's voorbij komen, vooral exode met het winter landschap O+ jaloersmakend.
Ik ga al die kerst sets kopen bij de Kruidvat zodra het daar te koop is. En ik wil ook een schaatsbaan maken , zo geweldig allemaal :D en zo leuk , het gezin in poppetjes. Dat wil ik ooit ook.

En ik zag hier rode opbergmappen voorbij komen. Zijn dat archief mappen? Ideaal van lichte kleur en dan thema erop schrijven, ga ik ook zo doen!

Witte platen bij Kruidvat in aanbieding en volgens site met gratis verzending maar dat pakt hij niet
Wou er al drie bestellen maar helaas...
Die rode archiefmappen heb ik bij de Action gekocht. De oudste schrijft daar met een stift op van welke soort het is.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195979918
Dacht ik al, action ^O^

Qua kerst hé, ooh die Lego kerstkrans die vind ik toch mooi! Nergens te krijgen meer :'( 40426

En die kerst 24 in 1 sets, is dat wat? Bij bol nog een aantal van te koop . Lijkt op adventskalender maar dan alles in 1 box. Iemand ervaring mee? Ben nu in de kerstsfeer, hoe makkelijk (en niet te duur) aan kerst sets/onderdelen te komen
pi_195982313
Die krans was/is een exclusive, die komt nog wel beschikbaar in andere winkels. Al zou het me niets verbazen als dat pas na Kerst is....

Die 24 in 1 is bij bol aardig aan de prijs, ik zou even rondkijken op andere sites.
  zondag 1 november 2020 @ 16:21:55 #208
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_195984058
Die 24 in 1 werd iig. Een paar jaar geleden gratis weggegeven rond black Friday. Ik heb er 2 of 3, maar vind ze niet de moeite waard om te kopen. Een geinige give away. Niet meer, niet minder. Zijn de kerst give aways toffer. Zoals de notenkraker, snowglobe en kerstboom van vorig jaar.

Leuke van advent kalenders is dat het kleine scenetjes met minifigs zijn die er in zitten. In de 24-1 dozen zitten er gewoon blokjes in om verschillende kerstgerelateerde dingetjes te bouwen. Maar die zijn allemaal max een blokje of 15 groot. Dua stellen echt niets voor.
pi_195984844
Ik ben dit weekend druk geweest ~:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195986640
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 15:03 schreef exode het volgende:
Die krans was/is een exclusive, die komt nog wel beschikbaar in andere winkels. Al zou het me niets verbazen als dat pas na Kerst is....

Die 24 in 1 is bij bol aardig aan de prijs, ik zou even rondkijken op andere sites.
Inderdaad, brickwatch zegt dat adviesprijs Lego 10¤ is :o dat zal wel nergens worden aangeboden

Ah dank bleiblei , laat ik dat mooi achterwege.
pi_195988079
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 16:56 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik ben dit weekend druk geweest ~:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!
pi_195988157
Prachig LaBelle! O+

Wij hebben dit weekend de eerste twee Harry Potters gekeken, nu wil zoon een Hedwig O+
https://www.lego.com/nl-nl/product/hedwig-75979
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_195988166
Ik zet foto's van mijn Lego meestal op IG (exodetje) voor wie geinteresseerd is. Vandaag een muziekhuisje voor de Carol singers gemaakt (bijna af) en samen met B set 60117 (oude set auto met caravan) gebouwd. Heerlijk uit proportie aangezien de auto net zo groot is als de caravan, love oude Lego. Staat nu op de herfstcamping maar de caravan is uiteindelijk voor de kerstboom verkoop.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 2 november 2020 @ 00:44:27 #214
269689 crew  Viv
pi_195993407
Wij zijn ook gezwicht voor het Peperkoekhuisje (10267). O+ Geen impulsaankoop, want ik vond 'm vorig jaar al heel tof (maar wel prijzig), en dit jaar kreeg ik de zenuwen van het idee dat het binnenkort uit de handel is.

Vandaag zakje 1 gebouwd, dat zijn alle accessoires die niet op de grondplaat staan:

Man en ik bouwden, en ZZ mocht spelen met de poppetjes en zo. Zij heeft ook die koekjes op de wielen van de kinderwagen geklikt, niet slecht voor een 4-jarige! :D
pi_195994929
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 00:44 schreef Viv het volgende:
Wij zijn ook gezwicht voor het Peperkoekhuisje (10267). O+ Geen impulsaankoop, want ik vond 'm vorig jaar al heel tof (maar wel prijzig), en dit jaar kreeg ik de zenuwen van het idee dat het binnenkort uit de handel is.

Vandaag zakje 1 gebouwd, dat zijn alle accessoires die niet op de grondplaat staan:
[ afbeelding ]
Man en ik bouwden, en ZZ mocht spelen met de poppetjes en zo. Zij heeft ook die koekjes op de wielen van de kinderwagen geklikt, niet slecht voor een 4-jarige! :D
Cute! Goeie keus!
Wel heeeeel leuk. :X Nu wil ik ook.
pi_195995781
Wij waren vorig jaar lichtelijk teleurgesteld dat het peperkoekhuisje uitkwam, we hoopten dat ze verder gingen in de serie die er al stond. Hij valt namelijk toch wat uit de toon. Maar met de set van dit jaar, komt het weer wat samen in ons dorp.
Ik hoop echt dat ze nu weer de weg inslaan van de brandweerkazerne of wat hardnekkige geruchten zijn van a Christmas Carol.

Begrijp me niet verkeerd, het is echt een leuke set, goede aankoop, maar best een stijlbreuk met de trein, station, kazerne en toy shop.

Gisteren deze gemaakt met los bestelde steentjes:
Gebaseerd op de Christmas post office, hier komen de Carol singers in. Ik ga hem aan de zijkanten nog wel wat aankleden.

En de caravan die gepimpt gaat worden naar kerstbomen verkoop. Gebaseerd op dit: http://lego.super-junk.co(...)tree-lot-trailer.jpg

  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 2 november 2020 @ 09:56:30 #217
269689 crew  Viv
pi_195996600
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 06:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Cute! Goeie keus!
Wel heeeeel leuk. :X Nu wil ik ook.
Wat ik er extra leuk aan vind, is dat het zo mooi aansluit bij de leefwereld van jonge kinderen. Er is een papa, mama, baby, kinderwagen, wieg, etc. O+



quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:54 schreef exode het volgende:
Wij waren vorig jaar lichtelijk teleurgesteld dat het peperkoekhuisje uitkwam, we hoopten dat ze verder gingen in de serie die er al stond. Hij valt namelijk toch wat uit de toon.
[...]
Begrijp me niet verkeerd, het is echt een leuke set, goede aankoop, maar best een stijlbreuk met de trein, station, kazerne en toy shop.
Wij hadden nog geen Kerst-Lego, dus geen last van een stijlbreuk. :Y) Misschien ook wel goed voor de portemonnee om juist hiermee te beginnen. Als het niet bij de overige Kerst-Lego past, komen we ook niet in de verleiding om dat in huis te halen. :D
quote:
En de caravan die gepimpt gaat worden naar kerstbomen verkoop. Gebaseerd op dit: http://lego.super-junk.co(...)tree-lot-trailer.jpg

[ afbeelding ]
Toepasselijk dat er dennenbomen aan de zijkant staan. ;)
pi_195996687
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 09:56 schreef Viv het volgende:

Wij hadden nog geen Kerst-Lego, dus geen last van een stijlbreuk. :Y) Misschien ook wel goed voor de portemonnee om juist hiermee te beginnen. Als het niet bij de overige Kerst-Lego past, komen we ook niet in de verleiding om dat in huis te halen. :D
[..]

Toepasselijk dat er dennenbomen aan de zijkant staan. ;)
Dat is natuurlijk geen toeval he :D

Ik denk dat wij gewoon ooit over gaan naar 2 Kerstdorpen, 1 met het peperkoekhuis en 1 met het elfenhuis en wie weet wat er nog meer komt.
Het is sowieso een erg leuke set!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 november 2020 @ 10:08:08 #219
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_195996722
Ik ben met de Bugatti bezig geweest afgelopen weken en staat in elkaar. Nu bezig met de Defender :9



[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 2 november 2020 @ 10:15:04 #220
269689 crew  Viv
pi_195996797
quote:
6s.gif Op maandag 2 november 2020 10:08 schreef D_A het volgende:
Ik ben met de Bugatti bezig geweest afgelopen weken en staat in elkaar. Nu bezig met de Defender :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof! Lijkt me niet iets dat in kinderhanden terecht moet komen, al die mini-onderdelen. ;)
pi_195997123
quote:
81s.gif Op zondag 1 november 2020 19:27 schreef Declan-Harp het volgende:
Prachig LaBelle! O+

Wij hebben dit weekend de eerste twee Harry Potters gekeken, nu wil zoon een Hedwig O+
https://www.lego.com/nl-nl/product/hedwig-75979
Die is echt leuk om te bouwen. Veel kleine dingetjes. Maar als hij af is dan issie echt heel leuk O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195997175
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 10:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Die is echt leuk om te bouwen. Veel kleine dingetjes. Maar als hij af is dan issie echt heel leuk O+
Hij zei uit zichzelf al dat ze dan naast mijn Grote Zaal moest staan O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_195997935
quote:
81s.gif Op zondag 1 november 2020 19:27 schreef Declan-Harp het volgende:
Prachig LaBelle! O+

Wij hebben dit weekend de eerste twee Harry Potters gekeken, nu wil zoon een Hedwig O+
https://www.lego.com/nl-nl/product/hedwig-75979
Leuk! Ik heb niet veel met Harry Potter (wel toffe films maar heb niets met de merchandise) maar dit is een tof ding.
pi_195998582
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:15 schreef Viv het volgende:

[..]

Tof! Lijkt me niet iets dat in kinderhanden terecht moet komen, al die mini-onderdelen. ;)
Het is Technic, dat zit meestal stukken steviger in elkaar dan de normale Lego blokjes. Mijn kinderen spelen hier o.a. met Dom's Charger en de Ferrari 901 en afgezien van soms een missend spoilertje of spiegeltje gaat dat best prima. Aan de Bugatti wordt hier nog gewerkt. :P
pi_195998586
quote:
81s.gif Op maandag 2 november 2020 10:43 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Hij zei uit zichzelf al dat ze dan naast mijn Grote Zaal moest staan O+
Leuk he. Mijn Hedwig staat nu naast mijn Ligusterlaan :)
Ik had de klokkentoren gekregen maar die past niet in mijn kast :D
Dus daar heb ik de badkamer vanaf gesloopt en die vast gemaakt aan mijn kamer van hoge nood :P

Aan de achterkant zit straks een draaimechanisme die haar vleugels laat bewegen :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195998649
Technic is inderdaad ideaal voor kinderhanden, alle technic sets van B zijn nog compleet. Hij moet echt zijn best doen om er een stukje af te halen.
pi_195998706
Ik wil eigenlijk The Child van Starwars. Alleen die past helemaaaaaaal niet in mijn kast dus waar moet ik hem dan neerzetten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195998810
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Leuk he. Mijn Hedwig staat nu naast mijn Ligusterlaan :)
Ik had de klokkentoren gekregen maar die past niet in mijn kast :D
Dus daar heb ik de badkamer vanaf gesloopt en die vast gemaakt aan mijn kamer van hoge nood :P

Aan de achterkant zit straks een draaimechanisme die haar vleugels laat bewegen :D
Ik wil de Wegisweg nog :D 400 euro.. heuy
Denk dat ik voor mezelf nog het Zwerkbal veld er bij koop, voor Kerst. O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 2 november 2020 @ 12:24:17 #229
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_195998842
Een kerstboom verkoop caravan is een gaaf idee!

Over caravans gesproken. In de bak met lego allerlei zouden de blokjes van deze oude sets moeten zitten.





Eens kijken of we die bij elkaar kunnen scharrelen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 november 2020 @ 12:28:10 #230
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_195998920
Oh, wat mis ik die 4studs brede autootjes O+ .
pi_195999059
Oh jaaa, wat een leuke sets Laziness, ik vind dit soort sets leuker dan de nieuwe, veel te grote caravans etc.
pi_195999185
Geweldig die oude sets! Gewoon al mooi door de eenvoud. O+
pi_195999354
quote:
81s.gif Op maandag 2 november 2020 12:22 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik wil de Wegisweg nog :D 400 euro.. heuy
Denk dat ik voor mezelf nog het Zwerkbal veld er bij koop, voor Kerst. O+
Die heb ik. 2 versies zelfs. De hele oude en de wat nieuwere. :P

Die Wegisweg is ook erg gaaf ja maar idd aan de prijs :')

Behalve dat Starwars heb ik eigenlijk niet iets wat ik hebben wil :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195999485
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 12:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Die heb ik. 2 versies zelfs. De hele oude en de wat nieuwere. :P

Die Wegisweg is ook erg gaaf ja maar idd aan de prijs :')

Behalve dat Starwars heb ik eigenlijk niet iets wat ik hebben wil :D
Ik kwam de oude net tegen, enorm duur en helemaal niet zo mooi als de nieuwe!

Alles wat Kerst en/of HP is trekt mijn interesse. Kind wil vooral dingen met wielen :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_195999734
Mijn kinderen willen vooral dingen van City. Brandweer, politie, ambulancehelikoper etc.. Oh en ook Ninjago, maar daar heb ik zelf helemaal niets mee. Behalve dan met de blauwe draak die d.m.v. Lego Boost te automatiseren is en dan 'vuur' kan spuwen. :D
pi_196000145
quote:
81s.gif Op maandag 2 november 2020 12:59 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik kwam de oude net tegen, enorm duur en helemaal niet zo mooi als de nieuwe!

Alles wat Kerst en/of HP is trekt mijn interesse. Kind wil vooral dingen met wielen :+
De oude heb ik ooit eens bij een blokker in België gekocht. Die deed alles weg voor de kwart van de prijs :P Zo heb ik toen alle overgebleven dozen gekocht. En die nieuwe zat bij een prtij die mijn man kocht. Die had afgelopen weekend weer een mooie nieuwe technics doos voor een paar tientjes en die Klokkentoren voor 20 euro. Omdat de poppetjes ontbraken. Maar al die poppetjes hebben we in andere sets :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196000194
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 13:38 schreef Tally het volgende:

[..]

De oude heb ik ooit eens bij een blokker in België gekocht. Die deed alles weg voor de kwart van de prijs :P Zo heb ik toen alle overgebleven dozen gekocht. En die nieuwe zat bij een prtij die mijn man kocht. Die had afgelopen weekend weer een mooie nieuwe technics doos voor een paar tientjes en die Klokkentoren voor 20 euro. Omdat de poppetjes ontbraken. Maar al die poppetjes hebben we in andere sets :P
Kijk, dat zijn leuke prijzen dan!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196002712
Wat is het addertje wbt de (stuk) goedkopere prijzen op Amazon.nl?
Behalve de uitbuiting van het personeel :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 2 november 2020 @ 16:16:20 #239
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196002801
quote:
81s.gif Op maandag 2 november 2020 16:11 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat is het addertje wbt de (stuk) goedkopere prijzen op Amazon.nl?
Behalve de uitbuiting van het personeel :')
Dat ze Nederlandse winkels kapot concurreren en je door te kopen bij Amazon over een paar jaar alleen nog bij hen terecht kan :P .

Ik mijd die toko iig. waar mogelijk. Ik koop alleen bij lego zelf of kleinere webshops als Click&Brick
pi_196002929
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 16:16 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat ze Nederlandse winkels kapot concurreren en je door te kopen bij Amazon over een paar jaar alleen nog bij hen terecht kan :P .

Ik mijd die toko iig. waar mogelijk. Ik koop alleen bij lego zelf of kleinere webshops als Click&Brick
Zo werd er ooit ook over Bol.com gedacht natuurlijk ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 2 november 2020 @ 16:25:58 #241
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196003044
quote:
81s.gif Op maandag 2 november 2020 16:21 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Zo werd er ooit ook over Bol.com gedacht natuurlijk ;)
Ben ik ook geen fan van ;) .
Maar in ieder geval nog "Nederlands" :P .
pi_196003055
Zelf probeer ik Amazon te mijden en in mindere mate ook Bol. Ik kijk bewust eerst bij andere winkels, fysieke winkels het liefst. Kruidvat, Intertoys, Lego zelf etc. Het moet wel echt veel schelen wil ik overstag gaan.
pi_196003226
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:26 schreef exode het volgende:
Zelf probeer ik Amazon te mijden en in mindere mate ook Bol. Ik kijk bewust eerst bij andere winkels, fysieke winkels het liefst. Kruidvat, Intertoys, Lego zelf etc. Het moet wel echt veel schelen wil ik overstag gaan.
Hedwig kost 45,- bij Lego.nl en 32,99 bij Amazon...

Edit; dat was Zwerkbal.
Hedwig is 39,99 bij Lego.nl
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 2 november 2020 @ 16:47:27 #244
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196003417
quote:
81s.gif Op maandag 2 november 2020 16:33 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Hedwig kost 45,- bij Lego.nl en 32,99 bij Amazon...

Edit; dat was Zwerkbal.
Hedwig is 39,99 bij Lego.nl
Maar als je je aankopen een beetje timed en combineert krijg je er bij Lego specials bij die zeker rond kerst niet misselijk zijn.

Of sponsor je een lokale middenstander met z'n webshop of winkeltje.
pi_196003425
Ik kijk voor Lego op de Lego site, maar ook site zoals Brickfever en A-tembo. Dat zijn Lego lovers met een winkel die vaak een stukje goedkoper zijn. Die gun ik mijn geld net wat meer.

Dit is geen preek, alleen hoe ik het doe, iedereen moet uiteraard lekker kopen waar ze willen. Ik heb zeker wel eens wat gekocht bij Amazon en ook bij Bol, al is laatstgenoemde vaak duurder dan de andere sites die ik noem.
pi_196003486
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 16:47 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Maar als je je aankopen een beetje timed en combineert krijg je er bij Lego specials bij die zeker rond kerst niet misselijk zijn.

Of sponsor je een lokale middenstander met z'n webshop of winkeltje.
Ik ben geen verzamelaar, dus om die goodies hoef ik het niet te doen. ;)
Dubbeltje eerste rang misschien, maar als ik het elders voor 17 euro goedkoper kan krijgen dan weet ik het wel.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196003602
Ik hou Lego site ook maar eens in de gaten.

Ik heb van vroeger een indianen set ook zoiets gaafs.
Leuk exode, ben je gaan volgen op insta. ^O^

Spookhuis, bestaat dat eigenlijk van Lego? Dat lijkt mij dan weer heel gaaf hahah.

Net een uur bezig geweest met het kerst treintje van Kruidvat bij elkaar te zoeken tussen aaaallle Lego. Rot klus. Nog lang niet klaar
Poppetjes die ik niet kan vinden. De ijs schurk van ninjago mag er ook wel bij van mij. Heb doorzichtige blauwe blokjes verzameld voor een vijvertje haha. En boompjes.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 2 november 2020 @ 17:02:29 #248
269689 crew  Viv
pi_196003636
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:47 schreef exode het volgende:
Ik kijk voor Lego op de Lego site, maar ook site zoals Brickfever en A-tembo. Dat zijn Lego lovers met een winkel die vaak een stukje goedkoper zijn. Die gun ik mijn geld net wat meer.
Ons Peperkoekhuisje komt ook van BrickFever. Goedkoper dan de meeste andere websites, snelle levering en sympathieke mensen ook nog eens! (Ik had ze gebeld omdat iets niet werkte op de website.) O+ Voor herhaling vatbaar dus.

Maar ik heb ook Lego/Duplo van Amazon en bol.com, en tweedehands via BrickLink, marktplaats en de kringloop. :Y) Ik vind het wel leuk om zoveel mogelijk waar voor mijn geld te krijgen.
pi_196003647
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:00 schreef Hilmo het volgende:

Spookhuis, bestaat dat eigenlijk van Lego? Dat lijkt mij dan weer heel gaaf hahah.

Is dit wat? https://www.lego.com/nl-nl/themes/hidden-side/about
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 2 november 2020 @ 17:11:53 #250
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')