Wat mij betreft is de charme van Lego dat je met de onderdelen van een set ook zelf iets kunt bedenken en bouwen. Die creativiteit mis ik bij Ninjago. Dus daarom liever iets anders dan de derde draak of tigste man met katanaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef SQ het volgende:
Hahaha, het gaat er toch om dat híj het leuk vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stapelkorting bij bol.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hoe bergen jullie de bouwboekjes bij de Legosets op? Ik heb ze nu allemaal net in een ordner gedaan (in insteekhoezen), maar daardoor is de onderkant van de ordner enorm dik en de bovenkant niet, waardoor de ordner niet 'dicht' kan. Mooiste zou zijn als er ook bovenin wat boekjes komen, maar dat gaat niet met de insteekhoezen.
Andere tips?![]()
Dat zijn aardig wat legosets!quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Hoe bergen jullie de bouwboekjes bij de Legosets op? Ik heb ze nu allemaal net in een ordner gedaan (in insteekhoezen), maar daardoor is de onderkant van de ordner enorm dik en de bovenkant niet, waardoor de ordner niet 'dicht' kan. Mooiste zou zijn als er ook bovenin wat boekjes komen, maar dat gaat niet met de insteekhoezen.
Andere tips?
Misschien 2vaks insteekhoezen (voor bijv. foto's)?![]()
Jaaaa!!! Ik was de hele tijd aan het denken, maar kon er niet op komen...quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:59 schreef Mammietje het volgende:
Dat zijn aardig wat legosets!
Misschien 2vaks insteekhoezen (voor bijv. foto's)?
Dank je wel!
Inderdaad veel legosets, van zoon. Die heeft veel Creator 3in1 sets, dus 3 boekjes per set. Dan gaat het snel![]()
![]()
Als er iemand hier is die jurassic park lego weg doet dan hoor ik dat graagJip en Otis zijn er echt helemaal weg van!
Heb net nog een leuk setje op vinted kunnen scoren
We hebben nu op vakantie trouwens een legokoffer mee (zo'n gele), die ze zelf nog hebben aangevuld met ander lego en daar spelen ze echt al de hele vakantie zo leuk mee! Echt fantastisch want het zorgt er vaak voor dat wij nog een beetje kunnen uitslapen![]()
![]()
Ik heb mijn instructies in Ikea Kugis dozen. Die zijn mooi A4 formaat. En sets bestaande uit meerdere boekjes doe ik dan weer in een insteekhoesje zodat het bij elkaar zit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Andere tips?![]()
Ja die kofferquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:14 schreef Aure het volgende:
Als er iemand hier is die jurassic park lego weg doet dan hoor ik dat graagJip en Otis zijn er echt helemaal weg van!
Heb net nog een leuk setje op vinted kunnen scoren
We hebben nu op vakantie trouwens een legokoffer mee (zo'n gele), die ze zelf nog hebben aangevuld met ander lego en daar spelen ze echt al de hele vakantie zo leuk mee! Echt fantastisch want het zorgt er vaak voor dat wij nog een beetje kunnen uitslapenis hier ook echt een succes. Aangevuld met wat dingen uit een gele bak
en ik had een extreem gelukkige kleuter op vakantie, er is echt veel gebouwd. Ook mijn bijna 3jarige heeft lego inmiddels ontdekt.
Tijdens onze vakantie zijn we bij Museum Buurtspoorweg geweest waar gelijktijdig ook een lego-evenement was, dat was wel écht het vakantieuitje voor de oudste. Ritjes in een stoomtrein en uren lego kijken![]()
![]()
geen idee of je deze vraag in het andere topic ook had gesteld (in HOB) maar ik stop ze in die archiefdozen en dan in de plastic zak waar ze in binnenkomenquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Andere tips?![]()
Ik heb 2 LEGO sets nieuw in doos te koop. Leuk voor de feestdagen!
Lego Friends 41440 Heartlake City Bakery
Lego Friends 41720 Waterpark
Stuur me even een DM bij interesse. Ik wil er graag vanaf!
Mijn dochters vinden Lego echt niet leuk dus ik ga ze dit niet meer geven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MBSquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja die kofferis hier ook echt een succes. Aangevuld met wat dingen uit een gele bak
en ik had een extreem gelukkige kleuter op vakantie, er is echt veel gebouwd. Ook mijn bijna 3jarige heeft lego inmiddels ontdekt.
Tijdens onze vakantie zijn we bij Museum Buurtspoorweg geweest waar gelijktijdig ook een lego-evenement was, dat was wel écht het vakantieuitje voor de oudste. Ritjes in een stoomtrein en uren lego kijken
Ik heb mijzelf voor in de adventkalender de lego kerstboom en kerstkrans cadeau gegeven. Met lichtjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
De MBS is echt extreme jeugdnostalgie voor mij.
Mijn opa en oma woonden langs het spoor in Haaksbergen. Elke keer dat ik er kwam was ik wel op het spoortje of in de loodsen in Haaksbergen te vinden.
![]()
Dit maakt me ongelooflijk benieuwd. Ging jij ook steentjes op de rails leggen en met stokjes hondenpoep erop smeren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:52 schreef bleiblei het volgende:
De MBS is echt extreme jeugdnostalgie voor mij.
Mijn opa en oma woonden langs het spoor in Haaksbergen. Elke keer dat ik er kwam was ik wel op het spoortje of in de loodsen in Haaksbergen te vinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Oh vetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:41 schreef Troel het volgende:
[..]
MBS
Ik heb mijzelf voor in de adventkalender de lego kerstboom en kerstkrans cadeau gegeven. Met lichtjes. En de legodagen bij MBS is wel een aanrader
![]()
De kleuter heeft inmiddels de 3in1 sets en technisch lego ontdekt. Hij blijft fanatiek bouwen en bedenkt zelf hele bouwwerkjes. Ik vind het zo leuk om hem ermee bezig te zien![]()
![]()
Wij legden stuivers op het spoor, en sprongen van biels naar biels of deden spelletjes wie het verst over 1 rails kon lopen/balancerenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit maakt me ongelooflijk benieuwd. Ging jij ook steentjes op de rails leggen en met stokjes hondenpoep erop smeren?.
![]()
Even een schop!
Mijn dochters zijn binnenkort jarig en zitten in hun Harry Potter-fase. Ze zijn ook dol op LEGO dus willen graag Harry Potter LEGO voor hun verjaardag. Ze hebben vorig jaar de adventskalender van Harry Potter gekregen, dus ze hebben Harry, Ron en Hermelien al, verder nog niets.
Welke Harry Potter set is bij jullie kinderen het populairst om mee te spelen?![]()
Na een bezoek aan Lego House in Billund kreeg ik (ook) weer inspiratie om wat met Lego te doen. Dus een stolp gekocht en aan de slag. Eerste probeersel:
De komende tijd maar eens nadenken over iets wat nog wat meer de hoogte in gaat.
J is ook weer helemaal into de Lego met de set die hij van ons kreeg in Billund![]()
Edit: hm, ik doe iets fout met Imgur, of werkt dat niet meer?Dank @mschol
[ Bericht 20% gewijzigd door Hupje op 02-08-2025 16:57:26 ]![]()
werkt wel, alleen moet je even de link van het plaatje pakken en niet van de "post"quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:10 schreef Hupje het volgende:
Na een bezoek aan Lego House in Billund kreeg ik (ook) weer inspiratie om wat met Lego te doen. Dus een stolp gekocht en aan de slag. Eerste probeersel:
[ afbeelding ]
De komende tijd maar eens nadenken over iets wat nog wat meer de hoogte in gaat.
J is ook weer helemaal into de Lego met de set die hij van ons kreeg in Billund![]()
Edit: hm, ik doe iets fout met Imgur, of werkt dat niet meer?![]()
![]()
![]()
Dat is gaaf!! Ik ben op dit moment bezig met het sorteren van alle LEGO. Ik durf te stellen dat ik over de helft ben. Als alles gedaan is, netjes opgeruimd is, dan mag ik van mijzelf gaan kijken of ik ook weer wat IN elkaar kan zetten zonder pijn.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties Forumhop: Hop naar: