Ziet er vet cool uit!!quote:Op maandag 9 november 2020 23:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij SpaceX is het origineel te vinden. En nog 2 foto's
[ twitter ]
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:10 schreef Jonmen het volgende:
Een stoet gaat naar het pad. Zal dus nog wel een tijdje duren
Deze week toch? Dacht ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:03 schreef Digi2 het volgende:
Tsja, de weg is afgesloten behalve voor SpaceX medewerkers. Na een "pad clear" en wat venting bij de tankfarm zal NSF ook wel weer live gaan. Ondertussen moet SN8 toch gereed zijn voor een "static fire test" zou je denken
Gezien het aantal geplande data voor wegafsluitingen in BC had ik het idee dat ze afgelopen weekend/begin deze week een static fire test zouden doen en midden/eind deze week een hop. Als het zolang duurt voordat de static fire test is afgerond komt een hop vermoedelijk pas volgende week op de planning.quote:
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Gezien het aantal geplande data voor wegafsluitingen in BC had ik het idee dat ze afgelopen weekend/begin deze week een static fire test zouden doen en midden/eind deze week een hop. Als het zolang duurt voordat de static fire test is afgerond komt een hop vermoedelijk pas volgende week op de planning.
hop denk ik volgende week idd pasquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Gezien het aantal geplande data voor wegafsluitingen in BC had ik het idee dat ze afgelopen weekend/begin deze week een static fire test zouden doen en midden/eind deze week een hop. Als het zolang duurt voordat de static fire test is afgerond komt een hop vermoedelijk pas volgende week op de planning.
Static fire of wat is er gaande?quote:
heyyy eng! Static fire is de bedoeling.quote:
Hey Prishaquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
heyyy eng! Static fire is de bedoeling.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Prisha![]()
DankjeDan houd ik het een beetje in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |