het vertraagt de boel wel jaquote:
DRAMAQUEEN ZURE VRUCHTquote:
Slimme tactiek wel. Bewonderenswaardig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:28 schreef Dven het volgende:
Jammer dat nattekat eerder gelogen heeft door het topic op slot te gooien en zo een puntje voor zichzelf te pakken IPV voor mij.
@Nattekat mag datquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:28 schreef Dven het volgende:
Jammer dat nattekat eerder gelogen heeft door het topic op slot te gooien en zo een puntje voor zichzelf te pakken IPV voor mij.
nattekat kan niet meer stukquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:33 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zie het nog niet terug in de T20quote:
Dat zou mooi zijnquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
zit vertraging in. Maar je had net 1 punt
Ik heb geduldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan tussen 5 en 15 minuten duren.
Bolkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan tussen 5 en 15 minuten duren.
Was het maar pasen, dan zou kerst alweer voorbij zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel plezier met pa's eieren
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jammer dat je deze smilies niet meer in de quotes ziet.
quote:
Kan wel, maar dan moet je er wat moeite voor doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jammer dat je deze smilies niet meer in de quotes ziet.
En weer warmere langere dagenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het maar pasen, dan zou kerst alweer voorbij zijn
Mijn nieuwe huisje heeft een open haard, dus daar maak ik me geen zorgen overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En weer warmere langere dagen
Ja inderdaad, maar dat zullen de meesten niet doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Kan wel, maar dan moet je er wat moeite voor doen
@maily Is het "zorgen over" of "zorgen om"?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn nieuwe huisje heeft een open haard, dus daar maak ik me geen zorgen over
Halt!quote:
En een niet te koud klimaat helpt ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn nieuwe huisje heeft een open haard, dus daar maak ik me geen zorgen over
Ga heen!quote:
Echt koud wordt het hier niet en omdat het zo zuidelijk is, wordt het ook niet erg vroeg donker.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een niet te koud klimaat helpt ook
Juist wel vroeg donker toch, alleen weinig verschil tussen zomer en winterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt koud wordt het hier niet en omdat het zo zuidelijk is, wordt het ook niet erg vroeg donker.
Zo kun je het ook zienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juist wel vroeg donker toch, alleen weinig verschil tussen zomer en winter
het lijkt inderdaad meer op een coronavirus dan een sneeuwvlokjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het een gemuteerde coronavirus
Doei!quote:
Welke site?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:04 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Die site heeft echt de meeste bizare plaatjes
Tussendoortje voor de Amerifatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:04 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Die site heeft echt de meeste bizare plaatjes
Wel 10 keer, gelukkig waren de laatste 5x gratis bij je zusje (knipkaart ftw)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei je afgelopen nacht zeker ook
Credits voor M1st1g.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |