Die laatste vijf km waren best wel hel, met tegenwind en windvlagenquote:
Ik ben hier ook voor de gezelligheid, maar er is toch niets mis met gezellig winnen? Ik gun het jou, maar zal ook zelf een beetje mijn best doen (niet te veel, want moet wel gewoon werkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat heel duidelijk in ben geweest. Ik ben hier voor de gezelligheid.
Sportiefquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben hier ook voor de gezelligheid, maar er is toch niets mis met gezellig winnen? Ik gun het jou, maar zal ook zelf een beetje mijn best doen (niet te veel, want moet wel gewoon werken)
Achterstevoren lopen danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die laatste vijf km waren best wel hel, met tegenwind en windvlagen
Hij stond me op te wachten bij het eindpunt van deze etappe idd. Hij heeft meteen een set droge kleding meegenomen zodat ik zaterdag ochtend een kledingwissel kan doen bij hem thuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft je thuis gebracht? Aardig.
In de ochtend ja. Zal nu wel weer een aantal dagen weg blijvenquote:
Aardig hoor. Door dat soort support zal het wel makkelijker zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij stond me op te wachten bij het eindpunt van deze etappe idd. Hij heeft meteen een set droge kleding meegenomen zodat ik zaterdag ochtend een kledingwissel kan doen bij hem thuis.
In Amsterdam ligt er nog een set te wachten benevens een paar schoenen.
Zonder dat support wordt het een stuk minder leuk en makkelijk idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardig hoor. Door dat soort support zal het wel makkelijker zijn.
Zaterdag heb je de lange etappe en daarvoor moet je er nog 1tje doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder dat support wordt het een stuk minder leuk en makkelijk idd.
Moet je ook niet doenquote:
Echt top van hemquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder dat support wordt het een stuk minder leuk en makkelijk idd.
Hier licht aanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:17 schreef devzero het volgende:
Het is bijna eind oktober, waarom moet ik de AC aandoen
Nee, ik blijf nu thuis tot zaterdagnacht. Even de benen rust gunnen. Dan 80 voor Slaapmeisje lopen. En dan zal het wel even duren voor ik voldoende hersteld ben om het waterliniepad weer op te pakken, maar dan heb ik ook voldoende tijd om de eerste etappes uit te schrijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Zaterdag heb je de lange etappe en daarvoor moet je er nog 1tje doen?
Gewoon lekker s nachts slapenquote:
Omdat Floridaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:17 schreef devzero het volgende:
Het is bijna eind oktober, waarom moet ik de AC aandoen
Alvast succes.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nu thuis tot zaterdagnacht. Even de benen rust gunnen. Dan 80 voor Slaapmeisje lopen. En dan zal het wel even duren voor ik voldoende hersteld ben om het waterliniepad weer op te pakken, maar dan heb ik ook voldoende tijd om de eerste etappes uit te schrijven
Goed punt. Wel jammer, vanmorgen kon ik nog gewoon mijn ramen open houden, nu zweet ik me het apen lazarusquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon lekker s nachts slapen
[..]
Omdat Florida
Verandelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Wel jammer, vanmorgen kon ik nog gewoon mijn ramen open houden, nu zweet ik me het apen lazarus
Jaaaaaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef devzero het volgende:
Wat een rust ineens, logisch dat ferro zo hard gaat
Dud ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef devzero het volgende:
Wat een rust ineens, logisch dat ferro zo hard gaat
Pfff en hoge lucht vochtigheidquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
's nachts een koele 20C en overdag 30C
Lekker weer daar nogquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
's nachts een koele 20C en overdag 30C
Mooi tochquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, die gaat fresh zo nog inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |