Ik heb geen zin om bij het eten iets anders op te zetten, waarschijnlijk gaat het volume wel iets omlaag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan verslik je jeharde muziek onder bet koken vind ik lekker maar tijdens het eten moet dat volume 'achtergrondmuziek zijn
lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb net boerenkool op met een gehaktbal
Dan stop ik maar met overdag posten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel het verschil tussen winnen en #2 worden
Lekker "Awaiting the shining" op hebben staan terwijl je je rode kool of bietjes opeet!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om bij het eten iets anders op te zetten, waarschijnlijk gaat het volume wel iets omlaag.
Ik moet mosterd halen, vergeet dat steedsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zekers en beetje mosterd erbij
Met katbot zal ik toch geen puntjes krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan stop ik maar met overdag posten.
Vorige week nog 2 potten van 3 kilo gekocht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moet mosterd halen, vergeet dat steeds
"potjes"quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vorige week nog 2 potten van 3 kilo gekocht.
Vochtigepoes zet katbot maar uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Met katbot zal ik toch geen puntjes krijgen
Dat is niet zo slimquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moet mosterd halen, vergeet dat steeds
Kan mij echt opgefokt voelen met harde muziek tijdens het eten, net 'hoorbaar' is dan hard zat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om bij het eten iets anders op te zetten, waarschijnlijk gaat het volume wel iets omlaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |