Ja die zitten ook in het potje.quote:
Krieltjes met spekjes en roerbak groenten.quote:
Doe het 1e maar. Dat is waarschijnlijk gezonderquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krieltjes met spekjes en roerbak groenten.
Of ik ga bestellen en eet dat morgen.
Neem soms ook een pot, ik ben de enige hier die het lust, net als met bietjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja die zitten ook in het potje.
Er waren geen kleine kooltjes te krijgen en om nou direct 1.5 kg klaar te maken heb ik vandaag geen zin in.
De laatste keer dat ik iets besteld heb is meer dan 5 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bietjes eet ik maar 1 keer per jaar, ben ik ook niet zo'n liefhebber vanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Neem soms ook een pot, ik ben de enige hier die het lust, net als met bietjes.
Lekker! Ik heb kipfilet, gehakt, paprika, prei etc maar weet ook nog niet wat het gaat worden vandaag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind de kwaliteit ook erg achteruit gegaan over het algemeen de laatste maanden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets besteld heb is meer dan 5 jaar geleden.
Prei heb ik ook nog liggen maar had ik vandaag geen trek in. Morgen maar iets mee doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb kipfilet, gehakt, paprika, prei etc maar weet ook nog niet wat het gaat worden vandaag.
Dan verslik je jequote:
Ook lekker, met kuiltje jusquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb net boerenkool op met een gehaktbal
Wel het verschil tussen winnen en #2 wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
hele dag bolken levert dus 12 punten op.
Kan daar ook slecht tegen, teveel lawaai tijdens het etenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan verslik je jeharde muziek onder bet koken vind ik lekker maar tijdens het eten moet dat volume 'achtergrondmuziek zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |