Dat is ook het hele verdienmodel van ze. Je gaat er heen voor één product en komt terug met twee tassen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:21 schreef Snowpea het volgende:
Heb er toen ik er was om die fietspomp te kopen trouwens ook nog een flesje zonnebrandcrème gehaald van Nivea,
Kans op ernstige bijwerkingen van vaccins zullen vele malen kleiner zijn dan 1%.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:19 schreef mir1986 het volgende:
En het covid paspoort komt er toch aan.
Nog meer privacy die ons afgenomen wordt. Alles voor corona en alle andere virussen die ons leven moeilijker zal maken. Lekker jezelf laten inspuiten met een prik waarvan je lange termijn gevolgen niet kent. Net zoals bij de Mexicaanse griep waar er honderden foute bijwerkingen gemeld zijn, terwijl de kans dat ik ernstig ziek word van Corona lager dan 1% ligt.
[ twitter ]
Ik heb net een onderzoek uit een artikel aangehaald die aangeeft dat voor het grootste deel van de geinfecteerden het virus dus niet in de kleinste aerosolen zit, maar in de grotere druppels. Deze worden wel tegengehouden door mondkapjes. Ergo: Mondkapjes helpen tegen het verspreiden van Corona.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee joh zie de aflevering van Kassa over mondkapjes en onze eigen Hugo. Laat je niets wijsmaken.
Ikea heeft nu eenmaal een sterke lobby, is voor mij altijd een raadsel geweest waarom zij op industrie terreinen mogen winkelen en anderen nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:17 schreef leolinedance het volgende:
Is de Ikea ook essentieel? Is nogal onrechtvaardig dat dit wekelijke familieuitje voor velen wel door mag blijven gaan terwijl restaurants failliet gaan.
Nah, het is volgens mij voor veel mensen zo dat ze gewend zijn dat ze altijd even naar de winkel kunnen als ze snel iets nodig hebben. Denk aan de eindeloze stoet kinderfeestjes waarvoor een cadeau moet worden gekocht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Is niet nodig nee, maar ja de mens wil wel eens de deur uit en zoekt dan een excuus. De Action is een goedkoop excuusIk heb mij er ook een keer schuldig aan gemaakt de afgelopen maanden.
Hoezo weet je dat? Ik ben in de dertig en de risico's zullen dus niet zo hoog zijn. En het vaccinatieboekje hoef je niet mee te nemen als je gaat vliegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Kans op ernstige bijwerkingen van vaccins zullen vele malen kleiner zijn dan 1%.
Dat betekent niet dat ze nooit voor zullen komen, maar het risico van corona is vele malen groter.
mocht Hugo willenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zichzelf ook 100'en keren heeft tegengesproken in de afgelopen maanden?
Die Fauci?
Lijkt toch aardig op Hugo hoor.
Laten we die honderden gevallen even in perspectief zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:19 schreef mir1986 het volgende:
En het covid paspoort komt er toch aan.
Nog meer privacy die ons afgenomen wordt. Alles voor corona en alle andere virussen die ons leven moeilijker zal maken. Lekker jezelf laten inspuiten met een prik waarvan je lange termijn gevolgen niet kent. Net zoals bij de Mexicaanse griep waar er honderden foute bijwerkingen gemeld zijn, terwijl de kans dat ik ernstig ziek word van Corona lager dan 1% ligt.
[ twitter ]
En dan is ook nog de vraag is dit direct aan het vaccin aan te schrijven, of heeft de prik het proces versneld (denk aan hartstilstand of infarct).quote:Het bijwerkingencentrum plaatste 542 meldingen in de categorie ernstig. Dat is zo’n 0,005 procent van de tien miljoen prikken.
Dat weet je niet, hè? Dat geldt voor de groep dertigers maar hoeft niet voor jou individueel te gelden. Misschien heb je wel een onderliggende aandoening waar je je nog niet bewust van bent.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:29 schreef mir1986 het volgende:
Hoezo weet je dat? Ik ben in de dertig en de risico's zullen dus niet zo hoog zijn.
Nee, maar die risico's van de langetermijngevolgen zijn ook niet bekend. Ik zou dus niet zo snel het vaccin nemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat weet je niet, hè? Dat geldt voor de groep dertigers maar hoeft niet voor jou individueel te gelden. Misschien heb je wel een onderliggende aandoening waar je je nog niet bewust van bent.
Nouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wezenlijk weinig anders dan het vaccinatieboekje
Ik was ook in de 30, en kerngezond en sportief toen ik een chronische aandoening kreegquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat weet je niet, hè? Dat geldt voor de groep dertigers maar hoeft niet voor jou individueel te gelden. Misschien heb je wel een onderliggende aandoening waar je je nog niet bewust van bent.
Als we nu min of meer afvlakken op 8k voor een langere periode gaan we het ook niet redden. Het moet omlaag en we zitten nu wel een tijdje op stabiel..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Wil je nog uitleggen wat je daarmee bedoeld? Of hou je het bij een vage quote
Zoals duidelijk te zien is, is de afvlakking pas net ingezet. En wat gebeurt er voor een daling eerst? Juist, een afvlakking.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als we nu min of meer afvlakken op 8k voor een langere periode gaan we het ook niet redden. Het moet omlaag en we zitten nu wel een tijdje op stabiel..
Kijk dit ook even:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wezenlijk weinig anders dan het vaccinatieboekje
Genorg bewijs dat mondkapjes wel werken hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee joh zie de aflevering van Kassa over mondkapjes en onze eigen Hugo. Laat je niets wijsmaken.
Dit is toch bizar voor een virus waarvan het overlijdensrisico en de kans om in het ziekenhuis terecht te komen lager dan 1% is. En voor mensen van mijn leeftijdsgroep zijn er 4 mensen overleden in 7 maanden tijd. Mocht ik overlijden aan dit virus, dan is dat zo. Evenals dat ik chronisch ziek zou worden door een andere ziekte. Het leven is niet zonder risico's en niemand zegt dat ik 90 word.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou
Een inenting in je vaccinatieboekje is slechts in een paar landen verplicht. Je kunt die inenting dus eenvoudig voorkomen door niet naar dit land te gaan.
Het coronapaspoort gaat veel verder.
"Het doel van de tests is om overheden te laten zien dat zij kunnen vertrouwen op een coronatest die iemand in een ander land heeft ondergaan", legt Paul Meyer, CEO van The Commons Project, uit.
“De Covi-pass zal werken met een kleurensysteem van groen, amber, rood om aan te geven of het individu positief of negatief is getest op Covid-19, evenals relevante gezondheidsinformatie.
Eerst downloadt de gebruiker de app en voert belangrijke informatie in zoals naam, adres, leeftijd en verifieert zijn identiteit met behulp van zijn vingerafdruk of een gezichtsscan.
Vervolgens doet hij een Covid-19 test, afgenomen door een geautoriseerde zorgprofessional, en worden de resultaten in de Covi-pass gescand. Daarna kan men het digitale gezondheidspaspoort gebruiken om de gezondheidstoestand van mensen te verifiëren, zodat ze “veilig kunnen terugkeren naar hun werk, en veilig kunnen reizen”.
Ik ben heel erg benieuwd naar dat bewijs.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Genorg bewijs dat mondkapjes wel werken hoor.
Het is schandalig ja. Dat krijg je met dat volgzame volkje. Kijk naar mondkapjes, ze kunnen ons alles wijsmaken. 98% van ons land denkt 'het zal wel goed zijn'...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:34 schreef mir1986 het volgende:
Maar wel bizar dat jullie je privacy willen opgeven voor dit virus. Steeds meer privacy opgeven om nog dingen te mogen doen in dit land of deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |