abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195768936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja ik ook eigenlijk. Deze versie althans.

Yep, dat gaat lekker wat overlast opleveren _O_
Middelbare scholen blijven ook open, dus pubertjes tm 16 kunnen dan nog verder Corona verspreiden.
pi_195768951
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:10 schreef Snowpea het volgende:

[..]

Heb daar van de zomer wel een hartstikke mooie fietspomp gescoord voor 5 euro èn hij doet het nog steeds ook!
Ik heb er wel eens schilderspullen voor mijn dochter gekocht. En mijn vriend koopt er zakjes voor in onze GFT-bak en toiletblokjes. Maar wat staat er toch een hoop meuk en wat zijn de winkels toch troosteloos. Om over het publiek nog maar te zwijgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195768966
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:10 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, ik snap daar ook echt helemaal niks van. Wat verkopen ze daar nou dat je ook niet online kunt bestellen?
Naast een hoop meuk (zeg 95% van het assortiment) verkopen ze ook producten die in andere winkels veel duurder zijn.
pi_195768986
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Naast een hoop meuk (zeg 95% van het assortiment) verkopen ze ook producten die in andere winkels veel duurder zijn.
Meeste van die dingen heeft Big Bazaar ook, scheelt wel een hoog tokkie-gehalte :)
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:16:05 #225
75556 erkel
back from Dagestan
pi_195769010
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben wel fan van de Action eigenlijk :P Het past niet helemaal in een duurzame wereld, maar wat makkelijk en goedkoop scoor je daar benodigdheden. Een curver opbergmand voor 2,50 euro, een switch voor 10 euro of een wasmand voor 3 euro _O_
Weisst
pi_195769012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:07 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mijn inschatting is puur gebaseerd op mijn eigen aanname, en de verdere berichten die erover voorbij zijn gekomen, dus ik realiseer me dat die weinig waard is in context. Stel dat je de eNose niet traint maar gewoon uitgaat van aanwezigheid van een virus. Zelfs in dat scenario kun je al flinke hoeveelheden tests voorkomen.
Ik hoop het met je mee, maar ik vond het wel schokkend om te lezen dat het apparaat zich tot nog toe onvoldoende heeft bewezen voor toepassing in de klinische praktijk.
pi_195769016
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar kun je ook nog weinig van zeggen. Het enige wat we zeker weten is dat de mondkapjes bullshit zijn. De rest gaan we zien.
Volgens mij voorkomen die mondkapjes wel degelijk dat je anderen besmet. Ze beschermen jou niet tegen de ander, ze beschermen de ander tegen jou. Mocht je zonder symptomen virus verspreiden, dan verspreid je ze niet zo ver.
De meeste landen nemen op grond van wetenschap en deskundigen aan dat ze wel helpen, als onderdeel van een breder pakket.
pi_195769027
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Meeste van die dingen heeft Big Bazaar ook, scheelt wel een hoog tokkie-gehalte :)
Ik weet niet wat een Big Bazaar is. Ik ben een zeldzaam vrouwelijk exemplaar dat niet van winkelen houdt.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:17:16 #229
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195769029
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef erkel het volgende:

[..]

Ik ben wel fan van de Action eigenlijk :P Het past niet helemaal in een duurzame wereld, maar wat makkelijk en goedkoop scoor je daar benodigdheden. Een curver opbergmand voor 2,50 euro, een switch voor 10 euro of een wasmand voor 3 euro _O_
Ik heb er normaal gesproken ook niet zo'n moeite mee, maar waarom zou je daar uitgerekend nu naartoe willen?

Maar goed, dat denk ik eigenlijk van bijna alles op het moment :+
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:17:31 #230
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_195769037
Is de Ikea ook essentieel? Is nogal onrechtvaardig dat dit wekelijke familieuitje voor velen wel door mag blijven gaan terwijl restaurants failliet gaan.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:18:41 #231
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195769058
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:17 schreef leolinedance het volgende:

Is nogal onrechtvaardig
Met dit argument kun je alleen maar alles open houden of alles sluiten. Als er besloten wordt dat de ene sector wel dicht moet en de ander niet, kun je altijd roepen dat dat onrechtvaardig is.
pi_195769069
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:17 schreef leolinedance het volgende:
Is de Ikea ook essentieel? Is nogal onrechtvaardig dat dit wekelijke familieuitje voor velen wel door mag blijven gaan terwijl restaurants failliet gaan.
De restaurants in de Ikea zijn gesloten. Bovendien is de Ikea net als alle andere detailhandels een zogenaamde doorstroomlocatie met deurbeleid.
pi_195769075
En het covid paspoort komt er toch aan.

Nog meer privacy die ons afgenomen wordt. Alles voor corona en alle andere virussen die ons leven moeilijker zal maken. Lekker jezelf laten inspuiten met een prik waarvan je lange termijn gevolgen niet kent. Net zoals bij de Mexicaanse griep waar er honderden foute bijwerkingen gemeld zijn, terwijl de kans dat ik ernstig ziek word van Corona lager dan 1% ligt.

twitter
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:20:13 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_195769084
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Volgens mij voorkomen die mondkapjes wel degelijk dat je anderen besmet. Ze beschermen jou niet tegen de ander, ze beschermen de ander tegen jou. Mocht je zonder symptomen virus verspreiden, dan verspreid je ze niet zo ver.
De meeste landen nemen op grond van wetenschap en deskundigen aan dat ze wel helpen, als onderdeel van een breder pakket.
Nee joh zie de aflevering van Kassa over mondkapjes en onze eigen Hugo. Laat je niets wijsmaken.

pi_195769085
quote:
6s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet wat een Big Bazaar is. Ik ben een zeldzaam vrouwelijk exemplaar dat niet van winkelen houdt.
In regio Rotterdam zitten er in elk geval een aantal. Beetje als de Action, maar wat kleiner (en vaak in het winkel-/stadscentrum). In elk geval geen rijen mensen buiten.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:20:33 #236
75556 erkel
back from Dagestan
pi_195769092
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:17 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik heb er normaal gesproken ook niet zo'n moeite mee, maar waarom zou je daar uitgerekend nu naartoe willen?

Maar goed, dat denk ik eigenlijk van bijna alles op het moment :+
Is niet nodig nee, maar ja de mens wil wel eens de deur uit en zoekt dan een excuus. De Action is een goedkoop excuus :P Ik heb mij er ook een keer schuldig aan gemaakt de afgelopen maanden.
Weisst
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:21:59 #237
450559 Snowpea
moet je nog peulen?
pi_195769125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens schilderspullen voor mijn dochter gekocht. En mijn vriend koopt er zakjes voor in onze GFT-bak en toiletblokjes. Maar wat staat er toch een hoop meuk en wat zijn de winkels toch troosteloos. Om over het publiek nog maar te zwijgen.
Met je eens, maar dat publiek is vaak wat het met 'n minimumloon of bijstand moet doen denk ik toch.

Heb er toen ik er was om die fietspomp te kopen trouwens ook nog een flesje zonnebrandcrème gehaald van Nivea, helft van de prijs vergeleken met Kruitvat. Volgens mij moet ik er vaker dan 3 keer per jaar even gaan kijken :D
pi_195769133
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:19 schreef mir1986 het volgende:
En het covid paspoort komt er toch aan.

Nog meer privacy die ons afgenomen wordt. Alles voor corona en alle andere virussen die ons leven moeilijker zal maken. Lekker jezelf laten inspuiten met een prik waarvan je lange termijn gevolgen niet kent. Net zoals bij de Mexicaanse griep waar er honderden foute bijwerkingen gemeld zijn, terwijl de kans dat ik ernstig ziek word van Corona lager dan 1% ligt.

[ twitter ]
wezenlijk weinig anders dan het vaccinatieboekje
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195769158
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee joh zie de aflevering van Kassa over mondkapjes en onze eigen Hugo. Laat je niets wijsmaken.

Onze eigen Hugo is geen dokter Fauci.
En ze houden de virusdeeltjes niet tegen, ze remmen ze af, ik schreef letterlijk « verspreid je ze minder ver ».

Edit: dit zei « onze eigen Hugo » 5 maanden geleden, en van Covid19 leren we nog steeds elke dag eat nieuws, in 5 maanden is er veel veranderd.
pi_195769180
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Onze eigen Hugo is geen dokter Fauci.
Die zichzelf ook 100'en keren heeft tegengesproken in de afgelopen maanden?

Die Fauci?

Lijkt toch aardig op Hugo hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')