Het is vooral een kwestie van goed plannen, en flexibel zijn, de tegelzetter komt 7-12 bijvoorbeeld en die heb ik al gepland in september.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:47 schreef AnneX het volgende:
Mijn hemel...ik ben ademloos van scrollen door je nieuwe topic en het tempo!
Dat was bij de winkel al en nu weer.![]()
Vraag ondertussen: waar haal je op zo’n korte termijn al die vakmensen vandaan, die beschikbaar zijn.
En succes met de kleuren: ik zag dat @:Claudia_x, @:SQ en @:Puala et al ook
meedenken
De zolder is nu inderdaad af.quote:Op zondag 22 november 2020 15:38 schreef SQ het volgende:
Al plinten aan het kitten, toe maar. Dan ben je klaar!
En ook het goede merk kitspuit Den Braven HK40?quote:
Werkelijk waar geen idee, volgens mij gewoon een goedkope van de hornbachquote:Op zondag 22 november 2020 16:26 schreef blomke het volgende:
[..]
En ook het goede merk kitspuit Den Braven HK40?
Hij bedoelt de kit zelfquote:Op maandag 23 november 2020 10:47 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee, volgens mij gewoon een goedkope van de hornbach:D:D
quote:
Ja echt, daar wordt je gewoon ellendig van als je binnenkomt, als het goed is zijn ze morgen klaar.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat gaat dan wel hard zo ! Zal vast een bende zijn; als ik mij bedenk wat één enkele stucadoor al achter zich laat qua rotzooi![]()
Ff doorbijten. En vooral niet nadenken over die shitzooi die ze in de tuin flikkeren die je nog op moet ruimenquote:Op woensdag 25 november 2020 21:28 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Ja echt, daar wordt je gewoon ellendig van als je binnenkomt, als het goed is zijn ze morgen klaar.
Gelukig...
Des toch inne groote bout! Whahaha prachtig !quote:Op donderdag 26 november 2020 14:26 schreef techcom het volgende:
Mijn vaste stucadoor heet Kees, deze wordt ook wel liefkozend SmeerKees genoemd
Al neemt hij dat niet in dank af.
Elektriciens kan legwieh hopelijk niet over meepraten, wij laten het altijd veegschoon achterquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:58 schreef speedfightrage het volgende:
Stucadoors, de varkens van de bouw, daarna elektriciens...
![]()
Moet zeggen, heb een keer een stucadoor op leeftijd gehad, die kwam in een nette broek en blouse. Daar ging een witte overal over en had alles super netjes, het kan dus wel
Maar weer een mooie voortgang Legwieh!
Wordt het weer huis van als ze gestuct hebben
Kom jij ook nog een keer door mijn huis heen hobbelen dan? (of ben je stiekem al geweest en heb je jezelf toen niet kenbaar gemaakt?)quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:51 schreef densmee het volgende:
[..]
Elektriciens kan legwieh hopelijk niet over meepraten, wij laten het altijd veegschoon achter
Ik ben er nog niet geweest, en wie weet kom ik nog een keer langs. planning is altijd een verrassingquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:06 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Kom jij ook nog een keer door mijn huis heen hobbelen dan? (of ben je stiekem al geweest en heb je jezelf toen niet kenbaar gemaakt?)
Ben je van werk veranderd dan? Ik kan mij nog foto's herinneren van wielladertjes en bruggetjes die je had gemaakt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:34 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest, en wie weet kom ik nog een keer langs. planning is altijd een verrassing
Nee hoor ik ben nog steeds chef TD op een grote camping, maar ik heb er een baan bij voor de avondjes of zaterdagenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je van werk veranderd dan? Ik kan mij nog foto's herinneren van wielladertjes en bruggetjes die je had gemaakt.
Ow ja waar stond die bus dan?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:06 schreef kingjotte het volgende:
Je kon bij mij ook precies zien waar de smeerberen hun bus geparkeerd hadden, een wit voetspoor op straat en de contouren van de bus op het parkeervak...
Ze hadden ook mijn gloednieuwe haspel "even geleend"... Die wordt ook nooit meer schoon. Varkens.
Niks verplichts aan hoor, maar zo kun je vanuit de eettafel prachtig twee kanten op kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:04 schreef verbijstering het volgende:
Leuk om zo te volgen! ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Jammer van dat verplichte keukeneiland![]()
de vloer ben ik ook erg benieuwd naar! lijkt me wel tof.
Vaak ben je te bangquote:Op woensdag 25 november 2020 21:31 schreef mootie het volgende:
Ik vind het doodeng hoe snel het gaat.
Het doel is 2e week januari te kunnen overhuizen.quote:Op maandag 30 november 2020 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
zit er mooi uit hoor
Wanneer wil je er in?
De plafonds waren meer dan droog genoeg,quote:Op maandag 7 december 2020 08:41 schreef monsterd. het volgende:
Nogmaals een bevestiging van je doorzettingsvermogen en tempo. Is het stucwerk wel droog genoeg om te schilderen of kun je dat risico nemen? En goede bank uitgezocht
Waar ik dan bang voor ben is dat de verf onder de tape kruipt.quote:
Frogtape. Die groene. Niet goedkoop. Maar messcherpe lijnen en geen verf eronder.quote:Op maandag 7 december 2020 09:06 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Waar ik dan bang voor ben is dat de verf onder de tape kruipt.
Dus als iemand me zegt welke tape ik moet hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |