Heb jij nog wat te doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook stoelleuningen die afbreken
ik bolk al maanden achter de feiten aan...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt idd, we hebben maandenlang achter de feiten aan gehobbeld.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helemaal niets behalve wachten op 1 november..
De ziekenhuizen raken wel vol waardoor ernstig zieke mensen (met kanker of andere potentieel dodelijke aandoeningen) meer risico hebben te overlijden omdat er voor hen geen plaats meer is omdat iemand met een kuchje hun bed al bezet houdt, maar corona zelf lijkt idd wel steeds minder dodelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toen waren er mensen die dachten dat de mortaliteit 60/800 was en echt dachten dat het einde nabij was. Nu blijkt maar eens wat een enorme onzin dat was.
Wmb hadden we met de herfstvakantie ook meteen een lockdown van 2 weken gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De ziekenhuizen raken wel vol waardoor ernstig zieke mensen (met kanker of andere potentieel dodelijke aandoeningen) meer risico hebben te overlijden omdat er voor hen geen plaats meer is omdat iemand met een kuchje hun bed al bezet houdt, maar corona zelf lijkt idd wel steeds minder dodelijk.
Maar je kunt er wel fakking ziek van worden en er permanente gezondheidsschade aan overhouden.
FTFYquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wmb hadden we met de herfstvakantie ook meteen een lockdown van 6 weken gehad.
Kunnen ze beter aanpakken zoals Danny het deed: ONZ / [PAINT] Danny zegt sorryquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:37 schreef Maanvis het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)kantiereis~a6397030/ maxima kijkt alsof haar puppy dood is.
Arme nimmerquote:
Het enige dat ze erg vinden is dat ze weer thuis zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen ze beter aanpakken zoals Danny het deed: ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry
Dat was 16 maartquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer gingen die scholen ook al weer dicht dit voorjaar?
This goed met je Maanvisquote:
@Paul hij scheldt je uit voor maanvisquote:
Vroeger werden mensen die in bestaande reeksen kwamen kloten op zijn minst aangesproken waarom is dts vogelvrij ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Deal with it! Als je een eigen clubje wil moet je maar een eigen clubjetopic aanmaken ofzo
Klinkt ook prima ja. Of Amin in plaats van Dquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
meestal doe ik Dm ipv D omdat ik racistisch ben (of gewoon de zwarte toetsen niet zoek te bespelen)
quote:
Hoe komt dat ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt gaan werken nu, maar het lukt niet
Werk zoeken waar je beter voor geschikt bent?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:47 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:47 schreef Nattekat het volgende:
@Vork waar ben jequote:
Flikker eens op met je gequotequote:
die staan in mijn Sigquote:
dat lijkt wel een spinquote:
Ja, klotezon!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen maar ik vind het maar kloteweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |