Dev0 mag puntjes hebben hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal hem vannacht wel de hele nacht dev laten bolken
Wat is dat nou weer voor taalquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Berend_Botje
lees het maar even na
Prima als mensen leuk meedoen nu komen er alleen maar aandachtsgeile mensen en trolletjes die opzettelijk winnaars lijstje veranderen of het als een lief dagboek topic gebruiken.quote:
berend bolkjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Berend_Botje
lees het maar even na
Je bent zo zuur dat ik je bijna limoentje zou noemenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima als mensen leuk meedoen nu komen er alleen maar aandachtsgeile mensen en trolletjes die opzettelijk winnaars lijstje veranderen of het als een lief dagboek topic gebruiken.
Jij en je vriendjes kunnen genoeg aandacht vergaren waarom moet dat hier?
Laat de vaste mensen gewoon hun spelletje spelen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima als mensen leuk meedoen nu komen er alleen maar aandachtsgeile mensen en trolletjes die opzettelijk winnaars lijstje veranderen of het als een lief dagboek topic gebruiken.
Jij en je vriendjes kunnen genoeg aandacht vergaren waarom moet dat hier?
Laat de vaste mensen gewoon hun spelletje spelen.
Ja zo lukt het niet he, nu heb je het voor jezelf geslotquote:
Ga me nou niet vertellen dat je niet op zat te lettenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja zo lukt het niet he, nu heb je het voor jezelf geslot
ziedendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Was ik net een bericht aan het type
Gaat het topic dicht
Vochtigpoesje is ook niet zo scherp vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja zo lukt het niet he, nu heb je het voor jezelf geslot
Sta je dan weer top 20quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |