Ja zegt ie. Haha ik ben ook wel van lopen maar er is een verschil tussen een stukje en 80km Wow nu moet het nog gedaan worden natuurlijk. Maar serieus respect als het luktquote:
Ik reken het altijd ongeveeruit want hier over strand. Naar scheveningen is 11km ongeveer en naar noordwijk 5 En dat zijn toch al aardige stukjes lopen. Dus vandaar.quote:
Het zijn er momenteel 142415quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer worden het er 100 001 katjes ?
Dat is een kwestie van karakter, discipline en doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zegt ie. Haha ik ben ook wel van lopen maar er is een verschil tussen een stukje en 80km Wow nu moet het nog gedaan worden natuurlijk. Maar serieus respect als het lukt
Voor vijf km kom ik m'n bed niet eens uit man.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik reken het altijd ongeveeruit want hier over strand. Naar scheveningen is 11km ongeveer en naar noordwijk 5 En dat zijn toch al aardige stukjes lopen. Dus vandaar.
ik liep in 2018 volgens samsung health 10km per dag. ik heb gigantische slaapproblemen en wandelen zorgde ervoor dat ik kan slapen. maar 'snachts wandelen is af en toe wel gevaarlijk (denken anderen) :maar ik vind het heerlijk rustgevend om te wandelen als de wereld dicht is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik reken het altijd ongeveeruit want hier over strand. Naar scheveningen is 11km ongeveer en naar noordwijk 5 En dat zijn toch al aardige stukjes lopen. Dus vandaar.
Zeg je nu maar 90km is gewoon echt wel heel ver. Maar denk dat jij het nog wel zou kunnen. Als het je lukt sponsor ik jequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van karakter, discipline en doorzettingsvermogen.
Da's een blokje omquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor vijf km kom ik m'n bed niet eens uit man.
tenzij je 5km moet omlopen dan sta je briesend naast je bedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Snachts een klein ommetje maken is wel lekker maar dan geen kilometers langquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik liep in 2018 volgens samsung health 10km per dag. ik heb gigantische slaapproblemen en wandelen zorgde ervoor dat ik kan slapen. maar 'snachts wandelen is af en toe wel gevaarlijk (denken anderen) :maar ik vind het heerlijk rustgevend om te wandelen als de wereld dicht is.
Nou weet niet? Maar gaat je denk nog tegenvallen wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wijk niet graag van m'n route af, dat klopt. Autistisch trekjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tenzij je 5km moet omlopen dan sta je briesend naast je bed
Sinds wanneer loop je zoveel ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wijk niet graag van m'n route af, dat klopt. Autistisch trekje
Begin dit jaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer loop je zoveel ?
Ja ieder zijn hobby en denk ook dat het kan helpen. Maarja ben nou eenmaal niet zo een onwijze sportman. Voor mij no way dat ik 80km ga lopen enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik liep in 2018 volgens samsung health 10km per dag. ik heb gigantische slaapproblemen en wandelen zorgde ervoor dat ik kan slapen. maar 'snachts wandelen is af en toe wel gevaarlijk (denken anderen) :maar ik vind het heerlijk rustgevend om te wandelen als de wereld dicht is.
Ow netjes. Dan ben je best snel met zulke grote afstanden lopen.quote:
Nu al koken ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand voor mij koken en afwassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |