quote:
Dit is echt een gevalletje "omdat het moet". Ik mis hier in alles de spontaniteit van Willie. Hier slaan ze een flaterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zwaarmoedige gezichten, wat een soap
Punt is dat zolang teveel mensen van een moeilijkheid een mogelijkheid maken krijg je dus die cijfers niet naar beneden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk kan je van iedere mogelijkheid een moeilijkheid maken, het is een vrij land
Niet alleen, het heeft ook met een stukje doorzettingsvermogen en durf te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat hangt van je beschikbare mogelijkheden en capaciteiten af.
zijn ook thuiszorgen die nog niet eens met kapjes werken, maar gewoon op bezoek komenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor mondkapjes? In de thuiszorg werken ze kennelijk niet standaard met FP2 maar met chirurgische maskers, tenzij er sprake is van een serieuze verdenking. De vergelijking met een vergiet is flauw, maar zoveel doet zo'n masker natuurlijk ook niet. Helemaal in langdurig 1 op 1 contact.
Wel extra spannend voor jou.
Dat valt onder capaciteiten....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alleen, het heeft ook met een stukje doorzettingsvermogen en durf te maken.
In het positiviteitstopic zit de sfeer er nog goed in hoor. Dan moet je dat maar gaan lezenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
Als ik deze verhalen allemaal lees verbaast het mij niks als we geen echte daling gaan zien binnenkort.
Durf niet. Daar is soms een klein zetje van een ander al voldoende voor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat valt onder capaciteiten....
Het is eerder naleving van de maatregelenquote:
Voor mij welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Durf niet. Daar is soms een klein zetje van een ander al voldoende voor.
Voor een ander ook.quote:
maar wat je wil je nou eigenlijk zeggen, het kan toch niet anders dat de genomen maatregelen invloed hebben, burgerlijke ongehoorzaamheid van een deel ten spijt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Punt is dat zolang teveel mensen van een moeilijkheid een mogelijkheid maken krijg je dus die cijfers niet naar beneden.
Daar hamert Rutte ook steeds op tijdens elke persco, die maatregelen an sich hebben maar een heel beperkt bereik/effect. Als mensen van de gesloten sportverenging naar de IKEA gaan of met een clubje bij de buren gaan zitten in plaats van in de kroeg decimeer je het virus niet.
Dit hele gebeuren is van A tot Z een flater jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:48 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt een gevalletje "omdat het moet". Ik mis hier in alles de spontaniteit van Willie. Hier slaan ze een flater
Een mooie samenvatting van de videoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit hele gebeuren is van A tot Z een flater ja
Sorry foutje van mij , het bier /pils moeten zijn , 😂Tsjechië héquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het is eerder naleving van de maatregelen
Guido den Aantrekker is een lul van een vent, maar hier heeft hij wel een punt jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Een mooie samenvatting van de video
[ twitter ]
Netto heeft het sowieso effect, alleen de vraag of het voldoende is. Heb net het voorbeeld van Tsjechië gegeven die al twee weken met meer maatregelen zitten dan wij hier en waar de trend qua besmettingen en in de ziekenhuizen nog altijd stijgende is....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wat je wil je nou eigenlijk zeggen, het kan toch niet anders dat de genomen maatregelen invloed hebben , burgerlijke ongehoorzaamheid van een deel ten spijt.
Opzich wel mee eens ja. Het zal misschien de oudere generatie aanspreken. Maar dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:55 schreef Benny het volgende:
Een mooie samenvatting van de video
[ twitter ]
Het is dan ook puur een probleem wat gecreëerd is door de media. In feite deed hij niks verkeerd. Sure, voorbeeldfunctie, maar het was gewoon een geel gebied. Gaan zoveel mensen op vakantie naar gele gebieden. Ook dezelfde mensen die erover vielen dat hij op vakantie ging.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:48 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt een gevalletje "omdat het moet". Ik mis hier in alles de spontaniteit van Willie. Hier slaan ze een flater
of het voldoende is blijft altijd de vraag maar de stijging is niet zo stijl als de eerste golf dus ik begrijp wel dat ze het op een subtielere manier proberen te temperen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Netto heeft het sowieso effect, alleen de vraag of het voldoende is. Heb net het voorbeeld van Tsjechië gegeven die al twee weken met meer maatregelen zitten dan wij hier en waar de trend qua besmettingen en in de ziekenhuizen nog altijd stijgende is....
Misschien, maar in ieder geval trekken ze het zich aan, ontkennen niets. Ze overtraden verder geen regels, anders dan onze minister van justitie. Dus of 't nu een 'moetje' was of niet: ik waardeer het gebaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:48 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is dan ook puur een probleem wat gecreëerd is door de media. In feite deed hij niks verkeerd. Sure, voorbeeldfunctie, maar het was gewoon een geel gebied. Gaan zoveel mensen op vakantie naar gele gebieden. Ook dezelfde mensen die erover vielen dat hij op vakantie ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |