abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195763796
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:31 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dan dien je een klacht in want een werkgever mag dat niet vragen.

Je vergeet de flexibele krachten met uitzendbeding of aflopende contracten. Ik zou dan ook gewoon naar het werk komen.
Ja, en in bepaalde bedrijven word je dat bepaald niet in dank afgenomen en heeft dat lange termijn uitwerkingen bij beoordelingen en dergelijke. Niet alle werkgevers zijn even sociaal of fair, he?
pi_195763804
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja goede vraag. Volgens mij zijn het van die chirurgische maskers.
Vraag me toch af in hoeverre dat voldoende is helemaal in combinatie met het gedrag van zowel cliënt als sommige zorgverleners.
blablablabla
pi_195763820
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Niet iedereen kan makkelijk een nieuwe baan versieren.
Daarnaast is het een stom argument dat als jouw collega's of baas met jouw gezondheid spelen, jij dan maar moet opbokken.
Niet iedereen, correct, maar helaas kunnen heel veel mensen dat zonder te weten wel en blijven ze veel te lang daar waar ze ongelukkig zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:39:30 #204
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195763848
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Vraag me toch af in hoeverre dat voldoende is helemaal in combinatie met het gedrag van zowel cliënt als sommige zorgverleners.
Ja ik ook. We hebben het hier over mensen met een zware beperking en overeenkomstig, onvoorspelbaar gedrag. Het zit zeg maar op het niveau dat als er eentje ziet dat de buitendeur openstaat en lekker buiten wil gaan spelen, zo'n cliënt zonder scrupules door drie begeleidsters heen bulldozert, zich vervolgens uitkleedt en met poep gaat gooien naar passerende mensen.
pi_195763861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Tegenover elk slecht verhaal kan ik er wel 10 goede noemen, maar dat doet men gek genoeg niet
Ik ken ook goede, ja, bij mijn vrouw laten ze niemand op kantoor toe tenzij met moverende redenen. Maximaal 10% van de 400 werkplekken mogen nu bezet zijn, per dag word autorisatie gegeven en dat moet vanaf het hoogste nivo, alle pasjes zijn buiten werking gesteld en als je toch zomaar op kantoor verschijnt kun je een serieus gesprek met je manager verwachten.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:40:12 #206
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_195763862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Vergeet niet dat werkgevers hier ook een dikke vinger in de pap hebben. In mijn omgeving meermaals gezien en gehoord dat een besmet iemand gepusht wordt om zo snel mogelijk weer te komen werken. Letterlijk "maar voel je je goed genoeg om te werken? dan komen!".
Ik houd niet leugens, maar in 't belang van de gezondheid & 't tegengaan van verdere verspreiding van 't virus, zou ik zeggen: lieg tegen je werkgever. Zeg dat je je hondsberoerd voelt, hoge koorts, je kunt geen stap zetten. Zit je quarantaine uit en ga pas weer werken als je mag.
Als jouw gezondheid en dat van je collegae voor je werkgever werkgever geen prioriteit heeft, dan moet je 't zelf maar doen.

quote:
Daarnaast wordt thuiswerk op veel bedrijven maar minimaal gestimuleerd. De ene werknemer is de andere niet, en durft geen grote mond terug te geven in het belang van de verspreiding. En tuurlijk heb je ook nog de mensen die uit zichzelf maar gewoon gaan werken. Maar dat is ook wel een beetje door de cultuur om 'door te gaan' die er hier ingestampt zit.
Geloof dat er veel mensen zijn die nog steeds in een (langdurende) vlaag van verstandsverbijstering zitten, dat zo'n pandemie ons is overkomen, en dat álles nu ineens anders is. Ik snap dat gevecht wel om alles uit de kast te halen om het zo normaal, zo vertrouwd, mogelijk te houden. Maar de juiste keuze is 't niet. Sterker nog: het duurt alleen maar langer met zo'n houding.
(Un)masking for the greater good.
pi_195763869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dus kan je ervan uitgaan dat het gros zich netjes gaat gedragen, die anderen blijven zich toch misdragen
Vraag blijft in hoeverre het gros dat ook doet en in hoeverre het gros voldoende is om een dalende trend te creëren, uit onderzoek blijkt dat 1 op de 6 maatregelen min of meer naast zich neer leggen en verder gaan met hun leven, die kunnen nu niet uitgaan dus drie keer raden. Maar goed we gaan het wel zien de komende week.
blablablabla
pi_195763875
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je hoeft er niet te blijven werken.
Mijn hongergevoel in mijn buik zegt van wel
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:41:37 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195763894
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Vraag blijft in hoeverre het gros dat ook doet en in hoeverre het gros voldoende is om een dalende trend te creëren, uit onderzoek blijkt dat 1 op de 6 maatregelen min of meer naast zich neer leggen en verder gaan met hun leven, die kunnen nu niet uitgaan dus drie keer raden. Maar goed we gaan het wel zien de komende week.
natuurlijk kan je van iedere mogelijkheid een moeilijkheid maken, het is een vrij land
pi_195763897
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Mijn hongergevoel in mijn buik zegt van wel
Er zijn meer werkgevers dan je huidige. Ook in deze tijd.
In Southern Sun
pi_195763907
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ken ook goede, ja, bij mijn vrouw laten ze niemand op kantoor toe tenzij met moverende redenen. Maximaal 10% van de 400 werkplekken mogen nu bezet zijn, per dag word autorisatie gegeven en dat moet vanaf het hoogste nivo, alle pasjes zijn buiten werking gesteld en als je toch zomaar op kantoor verschijnt kun je een serieus gesprek met je manager verwachten.
Ik werk al 7 maanden verplicht thuis en fysieke afspraken mogen alleen met goedkeuring door de qhse manager doorgaan.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195763925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt maar die zijn niet verplicht om je aan te nemen.
pi_195763934
quote:

[..]

Ik heb echt geen flauw idee hoe je daar bij komt :D.
quote:

[..]

Bijvoorbeeld.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195763937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja ik ook. We hebben het hier over mensen met een zware beperking en overeenkomstig, onvoorspelbaar gedrag. Het zit zeg maar op het niveau dat als er eentje ziet dat de buitendeur openstaat en lekker buiten wil gaan spelen, zo'n cliënt zonder scrupules door drie begeleidsters heen bulldozert, zich vervolgens uitkleedt en met poep gaat gooien naar passerende mensen.
Holy shit, aan de andere kant zullen de mensen die daar verblijven wel opgesloten zitten en dus in permanente lockdown? Of mogen ze gewoon naar buiten?

Maatregelen zijn prima maar allerbelangrijkste is gewoon is dat personeel thuis blijft bij klachten. En dat cliënten direct getest worden bij klachten, wat ze niet verplicht zijn begreep ik.
blablablabla
pi_195763945
Video van Willie waarin hij spijt betuigd:
instagram
pi_195763952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Klopt maar die zijn niet verplicht om je aan te nemen.
Je moet er wel je best voor doen.
In Southern Sun
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:45:18 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195763972
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:44 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
wat een clowns zijn het ook
pi_195763982
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je moet er wel je best voor doen.
En dat is vaak niet genoeg
pi_195764006
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dan probeer je het nog een keer. Als je echt vindt dat het ergens allemaal kut is, dan moet je zelf voor een oplossing zorgen. Gaat een ander niet voor je doen.
In Southern Sun
pi_195764010
quote:
[ instagram ]
Die zwaarmoedige gezichten, wat een soap _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195764030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan probeer je het nog een keer. Als je echt vindt dat het ergens allemaal kut is, dan moet je zelf voor een oplossing zorgen. Gaat een ander niet voor je doen.
Dat hangt van je beschikbare mogelijkheden en capaciteiten af.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:47:47 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195764032
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Holy shit, aan de andere kant zullen de mensen die daar verblijven wel opgesloten zitten en dus in permanente lockdown? Of mogen ze gewoon naar buiten?

Maatregelen zijn prima maar allerbelangrijkste is gewoon is dat personeel thuis blijft bij klachten. En dat cliënten direct getest worden bij klachten, wat ze niet verplicht zijn begreep ik.
Ze kunnen en mogen niet zelfstandig naar buiten. Dagbesteding is georganiseerd op de groep zelf en ze worden direct bij klachten getest.
pi_195764044
quote:
15s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:58 schreef Elan het volgende:
Vrees toch wel voor Nederland. In Tsjechië gaat het inmiddels van kwaad tot erger en krijgen ze het virus er niet onder, ondanks al twee weken de noodtoestand en een lockdown die strenger is dan wat wij hier proberen. Horeca dicht, scholen dicht, samenkomsten beperkt tot 6, culturele sector gesloten, pretparken en dierentuinen gesloten, zwembaden dicht etc

https://www.nd.nl/nieuws/(...)deels-in-buitenlucht
Zit het in het drinkwater?? 😉
pi_195764054
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft ervaring op de arbeidsmarkt. Zoals ik mij nu maar lastig kan voorstellen hoe het is om scholier te zijn of te studeren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195764056
quote:
[ instagram ]
Dat was ook wel effe nodig om de geest weer in de fles te krijgen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')