Heb je het nummer van die laatste? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan een tweeling uit een oude vriendenkring.]
Mijn hemel, die 2 waren echt wanhopig om vrouwelijke aandacht en probeerden idd iedere meid te knuffelen.
Zelfs een meid waarvan bekend is dat ze met Jan en alleman de koffer in duikt, was daar totaal niet van gediend!
Jij wil haar gewoon keihard uit elkaar trekken?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoef niet met Ienie te knuffelen.
🤗quote:
Ik ben ooit enorm in de maling genomen door een tweeling.Eerst ging de ene met me zoenen en later de tweede.Dat had ik echt niet door.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan een tweeling uit een oude vriendenkring.]
Mijn hemel, die 2 waren echt wanhopig om vrouwelijke aandacht en probeerden idd iedere meid te knuffelen.
Zelfs een meid waarvan bekend is dat ze met Jan en alleman de koffer in duikt, was daar totaal niet van gediend!
Ow dat is wel lekker. Maar koffie of thee is wel iets wat ik MOET hebben. En dan wat kouds erbij of fruitquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:24 schreef dud0r het volgende:
H
[..]
Heb je het nummer van die laatste? Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit enorm in de maling genomen door een tweeling.Eerst ging de ene met me zoenen en later de tweede.Dat had ik echt niet door.
Euhquote:
Laat dat nummer maar zitten hoor ik net van die vriendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Dit was allemaal rond de millenniumwisseling.De dame in kwestie is inmiddels ook wel wat verder uitgerijpt.
Haar vriend kwam trouwens achter haar gedrag omdat hij ineens een druiper had!
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Niet bij moentjuh. Moentjuh is een lieverd en een hele nette dame en zal ook zo behandeld worden.![]()
Plus dat ik altijd zeg wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat dat nummer maar zitten hoor ik net van die vriend
Ik vat dit op als complimentquote:
quote:
BOLK DIE KATTENATquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Onee, Katbot is gecrasht
Nu moet ik handmatig bolken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vat dit op als compliment
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe m'n bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |