Volgens mij kwam er even dialect in me naar bovenquote:
Dat soort tuig hoort nergens kree.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:24 schreef kree het volgende:
Ik wil echt niet discrimineren maar dat soort tuich hoort hier niet thuis in heel europa niet trouwens.
Blok jezelfquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga naar de winkel,blok Limoen en dud0r.
Nimmer!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga naar de winkel,blok Limoen en dud0r.
Wat jij nu doet.quote:
Nouja maar idd het is toch raar volk, Krijgen ze hier alles etc. Of in frankrijk wat deze aan gaat. En dag is de dank dan? Heb er totaal geen respect voor he en als je ze er niet van te voren uit krijgt dan maar alles blockenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat soort tuig hoort nergens kree.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja wat ik de hele tijd al doe bedoel je
Soul heeft vorige keer mijn chocolade opgegetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neem chocolade voor Soul mee![]()
En vergeet de groente en fruit niet![]()
Veel plezier in de winkel
@Paul je wordt geroepenquote:
*kickquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:34 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol?
Ik ben wel klaar met elke dag gezeik daarover. Daarmee maak je van jezef een rotte appel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik eerst ook wel maar wel klaar met hoe dts nu is.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:34 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol?
Ahwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soul heeft vorige keer mijn chocolade opgegeten
quote:
Oke, okequote:
Het schijnt warm te worden behalve hier aan de kust door harde windquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Oke, okeHeb m'n regenbroek al aan
![]()
Nu twijfel ik alleen nog of ik m'n winterjas onder m'n regenjas aan moet doen, of dat een regenjack voldoende is. Zo'n ding voert natuurlijk geen warmte af
Zou best “warm” Worden vandaag maar misschien toch maar wat warmere mee dan alleen een regenjasquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Oke, okeHeb m'n regenbroek al aan
![]()
Nu twijfel ik alleen nog of ik m'n winterjas onder m'n regenjas aan moet doen, of dat een regenjack voldoende is. Zo'n ding voert natuurlijk geen warmte af
Juist daarom twijfel ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
Het schijnt warm te worden behalve hier aan de kust door harde wind
Binnenland zomerjasje mee. Aan de kust hier. Euhm Kan van alles worden denk dikke winterjas wel weer.quote:
Meh, ik heb m'n FOK! vest aan. Regenjack is zo goed als wind en waterafstotend. Ik geloof het wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
Binnenland zomerjasje mee. Aan de kust hier. Euhm Kan van alles worden denk dikke winterjas wel weer.
Moet lukken hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, ik heb m'n FOK! vest aan. Regenjack is zo goed als wind en waterafstotend. Ik geloof het wel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja hoor.picobello
En hoe is het met jou, meneer ToT ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |