Sorry,die sexdate zit er niet in.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,die sexdate zit er niet in.
Wel makkelijk roepen als je beneden staatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie de dood vreest is een lafaard.
Iets wat mijn vader riep toen ik boven op een kraan zat 8 meter hoog.
Dansen? Vertel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeilijk wel ontbijten en dansen tegelijkertijd
Waarom is dansen zo speciaal ik doe dat zo vaak. Niets spannends aanquote:
Ik zeg niet dat het speciaal is. Maar ik sta nou bepaald niet te dansen terwijl ik mijn ontbijtje en bakje koffie doe?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom is dansen zo speciaal ik doe dat zo vaak. Niets spannends aan
Ligt eraan wat je als ontbijt hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeilijk wel ontbijten en dansen tegelijkertijd
Ik kon me ook nergens aan vasthouden,Ik moest TL buizen vervangen.Dus starters en buizen bij me.En hij maar lachen.Achteraf gezien was het wel leuk.Mijn heit was echt een boefje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel makkelijk roepen als je beneden staat
Gewoon muziekje aanzetten?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het speciaal is. Maar ik sta nou bepaald niet te dansen terwijl ik mijn ontbijtje en bakje koffie doe?
Daarom vroeg ik het me af meer?
Broodje hagelslagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je als ontbijt hebt.
Haha meer wat voor in de avond voor mij. Maar ok jij staat lekker te dansen dan zo om half 8 in de morgen al?quote:
Ja hoor. 24/7 muziekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:14 schreef kree het volgende:
[..]
Haha meer wat voor in de avond voor mij. Maar ok jij staat lekker te dansen dan zo om half 8 in de morgen al?
Dat kan voor knoeien zorgen.quote:
Ik zou er niet vrolijk van wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kon me ook nergens aan vasthouden,Ik moest TL buizen vervangen.Dus starters en buizen bij me.En hij maar lachen.Achteraf gezien was het wel leuk.Mijn heit was echt een boefje.
Omg nsja ok mss is dansen voor jou zoiets als voor mij piano spelen enzo? Dat lijkt er wel op want kan ik ook 24/7quote:
Op dat moment even niet,maar verder alle vertrouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan voor knoeien zorgen.
[..]
Ik zou er niet vrolijk van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |