Meestal zijn die vrouwtjes wel gek op piloten?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
Juist niet want iedereen zit op internet. Maar ok ik doe beetje terloops. Maar tot nu toe ook niet echt iemand gevonden waarmee het klikt.
Ja helaas ben ik dat niet enzo hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Meestal zijn die vrouwtjes wel gek op piloten?
En astronauten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Meestal zijn die vrouwtjes wel gek op piloten?
Muzikanten zijn ook vaak gewild.quote:
Hmmm dat valt nog vies tegen kan ik je vertellen. Maar semi waarheid in wel trouwens. Maar moet je beroemd zijn welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Muzikanten zijn ook vaak gewild.
Moemoequote:
Oja austronautquote:
Ben je toch nu, dts er. Gat hele internet overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm dat valt nog vies tegen kan ik je vertellen. Maar semi waarheid in wel trouwens. Maar moet je beroemd zijn wel
Klopt. Ik merkte direct dat ik minder vrouwelijk aandacht kreeg toen ik carrière switchte van astronaut naar it director.quote:
Alleen als je succesvol bentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Muzikanten zijn ook vaak gewild.
Trustenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:28 schreef Jippie het volgende:
Ik val bijna van mijn stoel, dus ik ga slapen.
Welterusten slaap lekker of Een heel prettige dag toegewenst,
Tot laters
lolquote:
Oh jammer. Kree zoekt nog iemandquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol
ik heb genoeg ervaring. Vind het wel prima dat ik tegenwoordig alleen ben
Bij ons is het ook wel apart.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:25 schreef Jippie het volgende:
Bij ons 2 jongens en vijf meiden, op 2 na (waaronder ik) hebben ze allemaal 2 of meer scheidingen achter de rug, bij mijn man is hij ook de enige die niet gescheiden is.
Lekker slipe.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:28 schreef Jippie het volgende:
Ik val bijna van mijn stoel, dus ik ga slapen.
Welterusten slaap lekker of Een heel prettige dag toegewenst,
Tot laters
Maar die broers en zussen hebben geen slangen en jij welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons is het ook wel apart.
Ikke,woon samen met Soul,geen relatie.
broertje1.Woont samen met een iets oudere vrouw met 2 kids.
broertje2.woont samen met de jeugdliefde van broertje 4,1 kid.
broertje 3.woont samen met zijn liefie.2 kids van hun samen.
zus1. Getrouwd.2 bonus kids,en 2 van hun zelf.
zus 2.woont samen met haar jeugdliefde .2 kids.
Jij hebt Bradge.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol
ik heb genoeg ervaring. Vind het wel prima dat ik tegenwoordig alleen ben
ik heb iets teveel meegemaakt; de man die mijn hart nog wil veroveren moet wel van hele goede huize komenquote:
Zet 'm opquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:32 schreef kree het volgende:
Anyway we houden er maar over op. Vond het btw wel ok om ff over te praten. Maar het gaat allemaal niks helpen. Moet djmo dr tekst nog ff uitzoeken ook nog met akkoorden en melodie En dat is al hele uitdaging
Klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die broers en zussen hebben geen slangen en jij wel
Ik ga wel ff mijn best doen erop. Of het helemaal lukt weet ik nog niet maar ga iig een poging wagen.quote:
Vergeet de spinnen en fretten nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die broers en zussen hebben geen slangen en jij wel
Geloof je dat nou echt?quote:
Kree heeft al een vragenlijst samengesteld, die kun je binnenkort wel in je DM vindenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb iets teveel meegemaakt; de man die mijn hart nog wil veroveren moet wel van hele goede huize komen
Goffer.Allemaal goede tips.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:32 schreef kree het volgende:
Anyway we houden er maar over op. Vond het btw wel ok om ff over te praten. Maar het gaat allemaal niks helpen. Moet djmo dr tekst nog ff uitzoeken ook nog met akkoorden en melodie En dat is al hele uitdaging
Oh laat maar. Kree wil geen vrouw met kinderen. Sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb iets teveel meegemaakt; de man die mijn hart nog wil veroveren moet wel van hele goede huize komen
Ik val sowieso af, heb al vier kinderen en ben gesteriliseerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree heeft al een vragenlijst samengesteld, die kun je binnenkort wel in je DM vinden
Je leest het @DeBraad heel goed huis moet je van komenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik geloof alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |