Nou de mods slapen nog. Dus wss fout gegaan met de rollback?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:03 schreef chufi het volgende:
waar is mn post gebleven ... ? zag nog dat het aangepast was ...
@Paul kijkt gewoon mee hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou de mods slapeb nog. Dus wss fout gegaan met de rollback?
Of onze @Monitorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:04 schreef devzero het volgende:
Naja, gelukkig was het niet de muis van @:derrabbit
Dat is dan de enige. Maar er is niet echt iets weg gehaald voor zover ik gezien heb iig.quote:
Lekker slipe.quote:
Zou een leuk python scriptje kunnen worden: geef een woord en het vertaald het in dat soort gifjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:08 schreef m1st1g het volgende:
Het was leuk dat je even langskwam @:Jippie
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is wel een leuke uitdaging.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou een leuk python scriptje kunnen worden: geef een woord en het vertaald het in dat soort gifjes.
Deze is echt zo leuk.quote:
Welke tekst?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:11 schreef kree het volgende:
Nu moet ik toch nog ff aan de slag met de tekst van liedje van djmo. Hoewel niet superhaast erbij is. Maar aangezien het een sinterklaas thema heeft. Hahaha moet het wel voor 5 dec natuurlijk
Het is gewoon een feestje op die site.quote:
Zodra ik morgen wakker ben, begin ik met lezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk, maar dan heb je direct een beetje het idee van dictionaries in python
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |