phyton is echt best goed aan te leren!quote:
Laatste dat ik ooit heb gedaan is vba met acces 2003quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
phyton is echt best goed aan te leren!
`c+ is goeie om eerst te leren. Althans zo werd mij verteld op het HBOquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:51 schreef m1st1g het volgende:
@:devzero heb je een online cursus python voor mij ?
Jij bent er altijd bij als users uit eigen reeksen worden weggepest?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:50 schreef kree het volgende:
Vergeet het maar hoor branch off fok gaat nooit echt werken. Zal vast wel kunnen maar ik heb dit meerdere keren zien gebeuren en net zo hard zien falen ook.
Beter gewoon hier blijven.
Het gaat mij erom dat ik een beetje de structuur snap. De rest pak ik wel op als ik ermee bezig ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
`c+ is goeie om eerst te leren. Althans zo werd mij verteld op het HBO
Niet altijd maar vaak genoeg zien gebeuren waaronder mijzelf enzo Hahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent er altijd bij als users uit eigen reeksen worden weggepest?
Dan is C wel een goeie om mee te beginnen hoor. Het geeft iig het basis idee. Voor elke andere programmeer taal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik een beetje de structuur snap. De rest pak ik wel op als ik ermee bezig ben.
vba heb ik ook eind jaren 90 geleerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:54 schreef chufi het volgende:
lang geleden beetje Pascal geleerd, maar was als bijvak in 82 of zo
Trouwens vergis je er niet in want het is nog lastiger als je denkt. Hoewel niet ondoen baar hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
Dan is C wel een goeie om mee te beginnen hoor. Het geeft iig het basis idee. Voor elke andere programmeer taal.
Hulk Hoganquote:
Ik ben niet alleen maar een kok.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens vergis je er niet in want het is nog lastiger als je denkt. Hoewel niet ondoen baar he
Ik heb alles mijzelf aangeleerd wat ik weet op informatica gebied.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:57 schreef chufi het volgende:
paar jaar later Modula-2 ook als bijvak.. Informatica was hot als bijvak maar daarna nooit meer iets mee gedaan ..
Ja klopt Idd die puntjes } ; en dingetjes ja dat is nog wel een kunstje in eerste instantie om die niet te vergeten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:00 schreef chufi het volgende:
Het gaat om het begrijpen van de logica en de juiste woorden , kommas punten haakjes etc ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |