Goede vraag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:devzero kan dts werken op een discord server?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:devzero kan dts werken op een discord server?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:36 schreef devzero het volgende:
[..]Dan zou driepink nu een hoop puntjes hebben
quote:
Spel technisch gezien kan dat ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:36 schreef devzero het volgende:
[..]Dan zou driepink nu een hoop puntjes hebben
Weet ik niet. Ik weet niet hoe makkelijk je chat uit discord in een database kan krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Spel technisch gezien kan dat ?
Zou ik ook niet wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet niet hoe makkelijk je chat uit discord in een database kan krijgen
Is wel interessant verhuizen we gewoon de boel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet niet hoe makkelijk je chat uit discord in een database kan krijgen
Ik gun Fok! echt wel de views die wij genereren met de reclames.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel interessant verhuizen we gewoon de boel.
https://discordpy.readthedocs.io/en/latest/api.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel interessant verhuizen we gewoon de boel.
Ik ook. En het feit dat er nieuwe mensen mee kunnen doen houdt het spel wel in leven (ook als het soms wat drama geeft). Anders was dit spel al lang echt dood geweest.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gun Fok! echt wel de views die wij genereren met de reclames.
ik eerst ook wel maar wel klaar met hoe dts nu is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gun Fok! echt wel de views die wij genereren met de reclames.
Morgen maar eens naar kijken. Ik heb dan totaal geen verstand van programmeren maar ik ben leergierig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
https://discordpy.readthedocs.io/en/latest/api.html
te lui nu, maar het lijkt erop dat het kan
Omdat het zo druk is deze maand? Of omdat er wat rotte appeltjes tussen zitten?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik eerst ook wel maar wel klaar met hoe dts nu is.
python is redelijk makkelijk te lerenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen maar eens naar kijken. Ik heb dan totaal geen verstand van programmeren maar ik ben leergierig.
Miemiemiemiemiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik eerst ook wel maar wel klaar met hoe dts nu is.
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het zo druk is deze maand? Of omdat er wat rotte appeltjes tussen zitten?
Met het 1e is goed te leven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het zo druk is deze maand? Of omdat er wat rotte appeltjes tussen zitten?
Ook voor deze bejaarde kok.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
python is redelijk makkelijk te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |