quote:Wie de neuk is die vetzak? En wat een zwaar autistisch kutnummer... Rapper Sjors voor een collaboratie een idee?
Zo te zien heeft ferro flink wat punten gepakt. Het was ook uitgestorven vanmorgen om 7:00quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die moet ik weer eens opzoeken.
[..]
Te rustig vandaag dus haal ik punten
Eens kijken of ik een beetje vroeg wakker kan worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ferro flink wat punten gepakt. Het was ook uitgestorven vanmorgen om 7:00
Zie dat bericht nergens staan.quote:
Jij bent ook een beetje uitgelopen. Nu 12 punten voorsprong. Je gaat winnen deze maandquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eens kijken of ik een beetje vroeg wakker kan worden.
Met een beetje pech welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje uitgelopen. Nu 12 punten voorsprong. Je gaat winnen deze maand
Ga daar geen aandacht aan besteden drie mongooltjes bij elkaar die aandacht willen niks met dts van doen. Wel weer irritant dat die Paul een link naar het topic zet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:23 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat bericht wat jij net poste
FOK!kers maken lied
Als er 1 moment is waar je nog punten kunt pakken (zie ferro) dan is het dan welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eens kijken of ik een beetje vroeg wakker kan worden.
Paul = aandachtshoerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga daar geen aandacht aan besteden drie mongooltjes bij elkaar die aandacht willen niks met dts van doen. Wel weer irritant dat die Paul een link naar het topic zet.
Moet ik wel op tijd wakker worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er 1 moment is waar je nog punten kunt pakken (zie ferro) dan is het dan wel
Eet smakelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:27 schreef devzero het volgende:
even wat ijs eten en afwassen en nog een paar dozen inpakken. Puntjes voor mistig of mikey.
Geef ze lekker een eigen topic:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Paul = aandachtshoer
Brady = aandachtshoer
Meer mensen in DTS = meer aandacht voor Paul & Brady
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |