Gewoon veel doen. Je leert ook geen instrument spelen of te koken door een boek te lezen. Dan zou ik nu ook een meester chef zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar het lijkt simpeler als het is hoor. Zeker in het begin. Het is toch een soort leer procesje wel.
Met elke programmeer taal trouwens weer. Tis wel handig om eerst een beetje de basis te hebben.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-10-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Gewoon wakker blijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nou ben gaan liggen anderhalf uur terug, maar lukt niet
Oeh ik ben ook nog wakker. Was wel ff in slaap gevallen maar ook weer wakker geworden. Dus good morning dan maarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nou ben gaan liggen anderhalf uur terug, maar lukt niet
Heb wel trek in bakje thee eigenlijk. Maar geen zin om te makenquote:
Ik maak nu thee, maar daar heb jij dan weer niets aanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
Heb wel trek in bakje thee eigenlijk. Maar geen zin om te maken
Ja klote is dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh ik ben ook nog wakker. Was wel ff in slaap gevallen maar ook weer wakker geworden. Dus good morning dan maar
Koffie maar eensquote:
Niet echt nee hahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak nu thee, maar daar heb jij dan weer niets aan
Gewoon doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:33 schreef kree het volgende:
Koffie is makkelijker. Maarja dan slaap ik helemaal niet meer. Hmmms mss maar doen
Doe ik er wel een scheut whiskey bijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:33 schreef kree het volgende:
Koffie is makkelijker. Maarja dan slaap ik helemaal niet meer. Hmmms mss maar doen
Heer Ferrous.quote:
Ja kan het net zo goed doen want we zijn nu toch al half 3 niet echt meer heel veel slaap sowiesoquote:
Ja tochquote:
Ik wel weer zo hoop ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kan het net zo goed doen want we zijn nu toch al half 3 niet echt meer heel veel slaap sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |